معرفی تفریحات رایگان کیش / تخفیف های جزیره را بشناسید

جزیره کیش به عنوان شهری که دارای آب و هوای مناسب در کنار تفریحات گوناگون و جاذبه‌های دیدنی طبیعی و مصنوعی فراوان است، سال‌هاست که به یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین مقاصد گردشگری داخلی تبدیل شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علی‌رغم این‌که جزیره کیش با تفریحات لوکس و گران‌قیمت آن شناخته شده است، به راحتی می‌توان در یک سفر ارزان از بسیاری از تفریحات تخفیف دار و رایگان جزیره کیش بهره‌مند شد و سفری لذت‌بخش و در عین اقتصادی و به صرفه را تجربه کرد؛ کاماپرس در ادامه به معرفی تفریحات تخفیف دارد جزیره کیش می‌پردازد.

در همین زمینه بخوانید:

پارک مرجان

پارک ساحلی مرجان یکی از پارک‌های بسیار زیبای جزیره کیش است که دارای چشم‌اندازه خیره کننده‌ای از غروب آفتاب، ساحل نقره‌ای و آفتاب درخشان جزیره است. پارک مرجان در بخش شرقی جزیره واقع شده به انواع آلاچیق برای استراحت، پیست دوچرخه سواری و انواع تفریح‌های آبی مجهز شده است؛ تماشای غروب آفتاب در پارک مرجان و دوچرخه سواری در نوار ساحلی اقیانوس خلیج فارس یکی از تفریحات لذت‌بخش و در عین حال ارزان جزیره کیش است.

آریاک سفر

اسکله میرمهنا

اسکله میرمهنا یکی دیگر از مکان‌های جذاب و دیدنی جزیره کیش است که گشت و گذار و تفریح در آن خرج چندانی برای مسافران ندارد، اسکله میرمهنا دارای آلاچیق‌های بسیار زیبا، باربیکیو و فضاسازی‌های زیبایی است که برای استراحت بسیار مناسب هستند؛ به ویژه که در ساعات پایانی شب، گروه‌های موسیقی به نوازندگی در زیر نورپردازی‌های دیدنی اسکله مشغول هستند.

کشتی یونانی

کشتی یونانی یکی از مکان‌هایی است که تمام گردشگران جزیره کیش، باید حداقل یک بار در طول سفر خود در زمان غروب آفتاب از آن دیدن کنند، این کشتی در منطقه غربی جزیره واقع شده و خورشید با پرتوافشانی بر روی این کشتی به گل نشسته، غروب خود را آغاز کرده و منظره خیره کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد، داستان‌های جذاب و بسیاری نیز در ارتباط با این کشتی از زبان بومیان جزیره وجود دارد؛ بازدید از این جزیره رایگان بوده و همچنین استفاده از تفریحات و امکانات رفاهی اطراف آن نیز خرج زیادی برای بازدید کنندگان ندارد.

نخلستان باغ بهشت

یکی دیگر از مراکز دیدنی و جذاب جزیره کیش که ورودی آن برای مسافران رایگان است، نخلستان باغ بهشت با نخل‌های سر به فلک کشیده و انواع گونه‌های گیاهی مانند اکالیپتوس است که بازدید از آن در غروب آفتاب بسیار لذت‌بخش و جذاب است. ضمن این‌که در نخلستان باغ بهشت می‌توان با رو‌به رویی با بومی‌های جزیره، با فرهنگ، لباس‌ها و غذاهای جزیره بیش‌تر آشنا شد.

کشتی تفریحی آکواریوم کیش

یکی دیگر از تجربه‌های لذت‌بخش در جزیره کیش، بازید از اعماق دریا با انواه گونه‌های گیاهی و جانوری آن از طریق کشتی تفریحی آکواریوم کیش با کف شیشه‌ای است که بلیط آن در حدود 140 هزار تومان است که با استفاده از تخفیف‌های مختلف برای خرید از طریق سایت‌ها، تا حدود 90 تا 100 هزارتومان هم می‌توان بلیط آن را تهیه کرد. تماشای جاذبه‌های اعماق اقیانوس خلیج فارس، در کنار دوستان و خانواده و همراه با پخش موسیقی، تجربه لذت‌بخشی است که به این قیمت می‌ارزد.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

شهر زیرزمینی کاریز، یکی دیگر از مراکز دیدنی و تاریخی جزیره کیش است که بلیط بازدید از آن برای هر نفر با تخفیف 70 هزار تومان است؛ این شهر زیرزمینی در حدود دو هزار و 500 سال پیش و در عمق 16 متری زمین ساخته شده است و تماشای هنر معماری ایرانیان در آن زمان در کنار ساختار زیرزمینی مرجانی، جریان آب شیرین، هوای خنک و … تجربه جذاب و لذت‌بخشی خواهد بود.

کارتینگ و موتورسواری

یکی از تفریحات جذاب جزیره کیش، به ویژه برای جوان‌ها که تنها با حدود 130 هزار تومان و با تخفیف تا 115 هزار تومان قابل استفاده است، کارتینگ و موتورسواری است که تجربه یک رانندگی هیجان انگیز و پرسرعت در مسیرهای دیدنی و پرپیج خم را برای شما به همراه دارد.

ماساژ و اسپا

بسیاری از گردشگران، در طول سفر خود به دنبال استراحت و سپری کردن اوقات خود در آرامش هستند، ماساژ و اسپا یکی دیگر از تفریحاتی است که با استفاده‌ از تخفیف‌های موجود تنها با 25 تا 40 هزار تومان، تجربه ساعاتی آرامش‌بخش را به همراه دارد و به علاوه در سلامتی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی و تسکین دردها و … بسیار موثر است.

سعادت رنت

تمام تفریحاتی که گفته شد، به شرطی در دسترس هستند که بتوانید خود را در ساعات مقرر و به موقع به مقصد برسانید. البته در جزیره زیبای کیش تاکسی زیاد پیدا می‌شود؛ اما فراموش نکنید که در فصول پرمسافر و شلوغ یا برای بازدید از مکان‌های دیدنی خارج از محیط شهری، پیدا کردن تاکسی اصلا آسان نیست. اینجاست که اجاره ماشین در کیش به کار می‌آید. شرکت سعادت رنت با در اختیار داشتن انواع خودروهای لوکس و معمولی امکان اجاره خودرو در کیش را با بودجه‌های مختلف فراهم کرده است.

کیش بوک

جزیره کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است. یکی از دغدغه های مسافران جابه‌جایی راحت در طول سفر برای لذت بردن از تفریحات کیش است.
با سایت اجاره خودرو کیش بوک در فرودگاه خودرو مورد نظر خود را که از قبل رزرو کرده‌اید با قیمتی مناسب تحویل می‌گیرید. یکی از مزیت‌های شرکت‌های اجاره ماشین در کیش وجود نمایندگی‌ها ی متعدد در سراسر جزیره است که خوشبختانه کیش بوک یکی از آن شرکت‌هایی است که چند نمایندگی در کیش دارد و مورد دومین مزیت قیمت های منطقی آن نسبت به بازار است.

لحظه آخر

به دلیل هوای گرم کیش در فصل تابستان و گرما تمایل برای این مقصد گردشگری وجود ندارد. اما توصیه لحظه آخر به مسافران این است که اگر به دنبال تور کیش با قیمت مناسب و ارزان هستید حتما در فصل تابستان به کیش سفر کنید. در این فصل تفریحات آبی کیش به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

فصل های پاییز و زمستان که هوای کیش خنک و معتدل است قیمت تور کیش گران تر از بقیه فصول سال می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنتکیش بوکلحظه آخر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز