معرفی بهترین کتاب های ریاضی کنکور تجربی

لست سکند

ریاضی یکی از اصلی‌ترین دروس در کنکور تجربی است، گرچه زیست مهم‌ترین درس است اما آن دسته از داوطلبانی که در ریاضی درصد بالایی کسب می‌کنند، رتبه‌های بهتری دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کتاب‌های کمک درسی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از کتابانه، سوال بسیاری از داوطلبان این است که چگونه در درس ریاضی موفق شوند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که به تعداد داوطلبان، روش‌های متعددی برای یادگیری وجود دارد. اما آنچه مهم است این است که یادگیری مفهومی درس ریاضی در کنار تمرین و تست‌های فراوان، دانش‌آموزان را به جلو حرکت می‌دهد. بهترین منابع ریاضی کنکور تجربی نیز بر همین اساس تالیف می‌شوند.

امروزه، منابع پرشماری برای تست ریاضی وجود دارد. این موضوع ممکن است دانش‌آموزان را در خرید کتاب ریاضیات کنکور تجربی با سردرگمی مواجه کند. از این رو در ادامه این مطلب بهترین کتاب‌ های ریاضی کنکور تجربی معرفی خواهند شد.

کتاب تست ریاضیات تجربی تکمیلی خیلی سبز

بسیاری از داوطلبان کنکور تجربی به دنبال کتابی هستند که پس از حل تست‌های کتاب‌های جامع به سراغ آن بروند که مطالب را جمع‌بندی کنند. ریاضی تکمیلی خیلی سبز دقیقا همین کتاب است که با تعداد تست‌های کمتر در سطح بالاتری، مطالب را جمع‌بندی می‌کند. داوطلبان می‌توانند پس از استفاده از کتاب ریاضیات تجربی جامع کنکور خیلی سبز، کتاب ریاضیات تکمیلی را در دست بگیرند تا به خوبی مطالب برایشان مرور شود و تسلط کافی پیدا کنند.

راز آسمان پایتخت

کتاب میکرو ریاضی تجربی جامع کنکور گاج

کتاب بانک تست ریاضی تجربی جامع کنکور از سری کتاب‌های میکروطبقه‌بندی، شامل مطالب مرتبط با ریاضی پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم بوده که برای داوطلبان کنکور 1402 تالیف شده است. دانش‌آموزان می‌توانند با تهیه‌ جلد مکمل این عنوان به درس‌نامه و آموزش نیز دسترسی داشته باشند. این کتاب به ارائه‌ بانک تست پربار سراسری و تالیفی پرداخته و به‌صورت کاربردی مجموعه‌ای کامل و کارآمد را در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور تجربی قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این کتاب نیز این است که دانش‌آموزان می‌توانند با تکیه بر پاسخ‌نامه‌ تشریحی نقاط ضعف خود را شناخته و برای تقویت آن‌ها تلاش کنند. همچنین مولفان به‌دلیل رفع هرگونه ابهام از ذهن داوطلبان، سایر گزینه‌های نادرست را نیز برای تست‌های مورد نیاز بررسی کرده‌اند.

کتاب آی کیو IQ ریاضیات تجربی جامع گاج

مجموعه دو جلدی IQ ریاضیات تجربی جامع، توسط انتشارات گاج به منتشر شده که داوطلبان کنکور رشته تجربی در هر سطحی که باشند می‌توانند از آن بهره ببرند. جلد نخست این مجموعه، بانک تست نام دارد و شامل تست‌های کنکورهای سال‌های اخیر، تست‌های تالیفی و سوالات شبیه‌سازی شده است. دومین جلد، به درسنامه‌های جامع، کامل و مفهومی اختصاص داده شده است. این کتاب سعی کرده تا ترتیب و روند کلی مشابه با دروس در کتاب درسی را به پیش بگیرد. در این کتاب، ابتدا هر موضوع با تمام جزئیات بیان شده و پس از آموزش، یک یا چندین تست از آن مبحث آورده شده است. پاسخ تشریحی و قدم به قدم این تست‌ها نیز در کتاب مشاهده می‌شود. نکته مهم این است که در بخش آموزشی تا حد امکان سعی شده تا با لحنی صمیمی و دوستانه مطالب آموزش داده شوند تا افراد راحت‌تر با مطالب درسی ارتباط برقرار کنند. همچنین نکات کلیدی و مهم، در دو عنوان نکته و تذکر آورده شده‌اند.

کتاب جمع بندی ریاضیات تجربی مهروماه

کتاب جمع بندی ریاضیات تجربی مهروماه با مخاطب قرار دادن داوطلبان کنکور تجربی نظام جدید آموزشی، سعی در ارائه‌ یک جمع‌بندی دقیق، منسجم و کاربردی از درس ریاضی دارد. فهرست ‌بندی کتاب به شکل مبحثی است؛ به این صورت که مباحث مشترک سه سال به شکل یک‌جا و در یک فصل آورده شده است. این ویژگی باعث می‌شود تمام بخش‌های مربوط به هرسال کامل مطالعه شده و هیچ نگرانی از بابت جا ماندن نکات مباحث مختلف وجود نداشته باشد. درسنامه‌های مختصر و جامع کتاب شامل توضیح دقیق به همراه پرسش‌های چهارگزینه‌ای است؛ که در قسمت‌هایی تحت عنوان مشاوره، شرح دقیق‌تر برخی راه‌ حل‌ها ارائه شده است. کتاب حاضر مخصوص دوران جمع‌بندی طراحی شده و از ویژگی‌های مهمش کوتاه بودن آن است. به همین منظور از ارائه‌ی فرمول‌ها و مطالب غیرضروری اجتناب شده است.

همه این کتاب‌ها به همراه بسیاری دیگر از کتاب‌های دوران کنکور از فروشگاه اینترنتی کتابانه قابل خریداری هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : کتابانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز