معرفی بهترین نرم افزار کارتخوان اندرویدی

نرم افزار کارتخوان -کاماپرس
لست سکند

یک نرم افزار کارتخوان یا سیستم پوز اندرویدی، امکانات مورد نیاز پردازش پرداخت‌ها را با قیمت پایین‌تر و امکانات انعطاف‌پذیرتری در اختیار شما قرار‌ می‌دهد. برای انتخاب این نرم افزارها‌ می‌توانید متناسب با بودجه‌تان، یک نرم افزار POS مناسب برای گوشی‌های اندرویدی خریداری داده و آن را سفارشی سازی کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از نرم افزارهای کارتخوان اندرویدی امکان مدیریت یکپارچه و قابل اعتماد حساب‌ها را فراهم‌ می‌کنند. در واقع این اپلیکیشن‌ها نسبت به نرم افزارهای منبع باز با اشکالات کمتر و امکانات گسترده‌تری عرضه‌ می‌شوند. در این بخش بهترین انتخاب‌ها به عنوان نرم افزار POS اندروید را به شما معرفی‌ می‌کنیم.

نرم افزار کارتخوان -کاماپرس

1.   اپلیکیشن Toast POS

این برنامه اندرویدی یکی از بهترین انتخاب‌‌ها برای گوشی‌های موبایل و تبلت‌هاست. این پلتفرم مبتنی بر ابر امکان کنترل فرآیندهای مختلفی را فراهم‌ می‌کند. ویژگی‌هایی همچون CRM، گزارش‌های اصولی، پردازش کارت اعتباری، سفارش‌های آنلاین، مدیریت نیروی کار و موجودی‌ها را‌ می‌توان با این اپلیکیشن مدیریت کرد.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این Toast POS با برنامه‌های شخص ثالث هم ادغام شده و به صورت یکپارچه داده‌ها را رصد‌ می‌کند. ویژگی‌هایی مثل سفارشی سازی منو، راه اندازی و قیمت گذاری منو به مشتریان اجازه‌ می‌دهد آیتم‌ها را به راحتی انتخاب کنند. ویژگی «پرداخت روی میز» نیز پردازش پرداخت با این ابزار را بسیار ساده می‌کند و مشتریان‌ می‌توانند رسید خودشان را در ایمیل دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

2.   اپلیکیشن Lightspeed Retail

این پلتفرم کارتخوان اندرویدی مبتنی بر ابر بوده و‌ می‌توان از آن روی هر دستگاهی و در هر زمانی استفاده کرد. انواع فروشگاه‌های مختلف و کسب و کارها صرف نظر از اندازه‌شان‌ می‌توانند از این نرم افزار کارتخوان اندرویدی برای بهینه سازی فرآیندهای تجاری استفاده کنند.

مدیریت موجودی و مشتریان، پردازش سریع تراکنش‌ها، گزارش‌های عمیق برای تجزیه و تحلیل روند کسب و کار و قابلیت پشتیبانی از چند فروشگاه، از ویژگی‌هایی است که ابزار Lightspeed Retail را یک ابزار مناسب کرده است.

نرم افزار کارتخوان -کاماپرس

3.   اپلیکیشن KORONA

نرم افزار کارتخوان اندرویدی KORONA‌ می‌تواند برای هر کسب و کار در هر اندازه‌ای مناسب باشد. امکاناتی که اپلیکیشن کرونا در اختیار کاربر قرار‌ می‌دهد کامل و انعطاف پذیر هستند. این ابزار مبتنی بر ابر امکان اتوماسیون فرآیندها را برای تسریع روند سفارش‌ها فراهم کرده و مدیریت موجودی و انبار را نیز تسهیل‌ می‌کنید. علاوه بر این گزارش‌هایی که این برنامه ارائه‌ می‌دهد کاملا کارآمد طراحی شدند تا بتوانید نرخ بازگشت سرمایه خودتان را محاسبه کنید. در ضمن با این ابزار‌ می‌توانید ببینید کدام محصولات با نرخ گردش مالی، عملکرد خوبی دارند و کل درآمدتان را با کل سودتان مقایسه کنید.

نرم افزار کارتخوان -کاماپرس

4.   اپلیکیشن AB POS

نرم افزار پوز اندرویدی AB یک ابزار کامل برای انجام فرآیندهای حسابداری مشاغل مختلف است. این نرم افزار امکان مدیریت موجودی و سفارشات، بررسی به روز رسانی‌ها، گزارش‌های دقیق و موارد دیگر را در داشبورد خود در اختیار کاربران قرار‌ می‌دهد. این اپلیکیشن مبتنی بر ابر را‌ می‌توانید در هر دستگاهی که مرورگر دارد، در دسترس داشته و دید واضحی از تمام عملیات پرداختی کسب و کارتان داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : کسبه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز