معرفی بهترین طرح فروش اقساطی فیدلیتی

لست سکند

جتور X70 یا فیدلیتی یک کراس اوور نسبتاً بزرگ است که توسط بهمن موتور به بازار ایران عرضه شده است. در حقیقت، برند جتور یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی چری محسوب می‌شود که به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، این خودرو با نام و مشخصات متفاوت به بازار ایران وارد شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فیدلیتی در بدو ورود به ایران با استقبال بسیاری از خریداران مواجه شد و امروزه تعداد زیادی از خریداران به دنبال طرح‌های فروش اقساطی فیدلیتی هستند. این خودرو برای استفاده‌های معمول خانوادگی و سفرهای جاده‌ای گزینه بسیار مناسبی است. اما مشخصات ظاهری و فنی فیدلیتی چیست و آیا خرید اقساطی آن به صرفه است؟

بررسی ظاهری فیدلیتی

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این خودرو طراحی ظاهری زیبای آن است. خطوط شکسته روی بدنه و ابعاد نسبتاً بزرگ فیدلیتی باعث شده تا توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید. این خودرو را می‌توان به لحاظ ظاهری مشابه هیوندای سانتافه یا کیا سورنتو دانست. همچنین، قطعات مختلف بدنه نیز هماهنگی و هارمونی لازم را با یکدیگر دارند. جلو پنجره بزرگ، سپرهای اسپرت و رینگ‌های زیبا باعث شده تا فیدلیتی به عنوان یک خودروی جوان‌پسند شناخته شود.

در داخل کابین نیز آپشن‌ها و امکانات زیاد در کنار طراحی زیبا مشاهده می‌شود. روکش‌های صندلی از جنس چرم بوده و دوخت زیبای فرما به همراه صفحه نمایش لمسی موجب شده تا طراحی داخلی آن کاملاً مدرن به نظر برسد.

راز آسمان پایتخت

مشخصات فنی فیدلیتی

یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ با 4 سیلندر و 16 سوپاپ در این خودرو به کار رفته است. حداکثر قدرت این موتور 155 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور آن 230 نیوتن متر است. به علاوه، فیدلیتی دارای یک جعبه دنده شش سرعته و دوبل کلاچ با حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت است. حدود 10 ثانیه طول می‌کشد تا سرعت این خودرو از صفر به 100 برسد. بر اساس تست‌های صورت گرفته، گربکس دو کلاچه این خودرو عملکرد بسیار مطلوبی نسبت به رقیبان خود داشته است.

یکی از نکات مهم خرید این خودرو این است که هیچ نگرانی از بابت تعمیر و نگهداری آن وجود ندارد؛ چرا که پیشرانه استفاده شده در فیدلیتی مشابه پشیرانه چری آریزو و تیگو است. بنابراین، خریداران دسترسی آسانی به قطعات یدکی و تعمیرکار ماهر در ایران خواهند داشت.

از جمله امکانات و آپشن‌های فیدلیتی می‌توان به استارت دکمه‌ای، اتوهلد، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، سانروف پانوراما، کروز کنترل، صندلی‌های جلو با گرمکن برقی، 4 کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، قابلیت تنظیم میزان نرمی فرمان و سامانه کنترل پایداری اشاره کرد. همچنین، تست‌های صورت گرفته بر روی این خودرو توانسته ایمنی آن را کاملاً تایید کند. بدون شک می‌توان گفت که فیدلیتی در مقایسه با رقیبان خود از ترمزهای قدرتمندتری برخوردار بوده و وجود سامانه‌های کمک رانندگی، ایمنی خودرو و تمام سرنشینان کاملاً تضمین می‌شود.

معرفی بهترین طرح فروش اقساطی فیدلیتی

به دلیل افزایش ناگهانی قیمت خودرو امکان خرید نقدی بسیاری از خودروها برای علاقمندان به خرید دشوار شده است. به همین دلیل، خرید اقساطی فیدلیتی می‌تواند یک مزیت محسوب شود. با این حال، برخی افراد تصور می‌کنند که خرید اقساطی خودرو با پیش پرداخت و اقساط سنگین همراه بوده و چندان صرفه اقتصادی ندارد.

خبر خوش این است که مجموعه فرنام خودرو تنها شرکتی است که در طرح‌های فروش اقساطی خود، توان مالی و شرایط خریداران را در نظر می‌گیرد. مبالغ و تعداد اقساط در این مجموعه به صورت توافقی تعیین شده و به همین دلیل، تمام افراد می‌توانند خودروی مورد نظر خود را با کمترین پیش پرداخت و سرمایه از فرنام خودرو خریداری نمایند. علاقمندان جهت بهره‌مند از طرح فروش اقساطی فیدلیتی از مجموعه فرنام خودرو می‌توانند برای اطلاع از قیمت و بررسی شرایط مالی با این مجموعه تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنام خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز