معرفی بهترین دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی در شیراز

زبان ترکی استانبولی-کاماپرس
لست سکند

یادگیری زبان ترکی استانبولی برای فارسی زبانان ساده است. از این رو آموزشگاه زبانی که انتخاب می‌کنید در راستای اهدافتان قدم برداشته و آینده خوبی را به زبان آموزان ارائه می‌دهد.

به گزارش کاماپرس به نقل از آموزشگاه زبان پارسا، قواعد دستوری ترکی و فارسی شبیه به هم هستند و تعداد زیادی لغت مشترک بین فارسی و ترکی وجود دارد. یادگیری ترکی استانبولی همچنین پایه محکمی برای یادگیری زبان‌های نوین ترکی، مانند قزاقستان، قرقیزستان، تاتار، ازبکی است زیرا زیرا ارتباطی نزدیکی بین آن‌ها وجود دارد. فرصت‌های شغلی متعددی در بخش‌هایی از قبیل فن‌آوری، امنیت سایبری، انرژی، هتلداری، امور مالی، قانون، تجارت و دولت در کشور ترکیه وجود دارد. از این رو با یادگیری زبان ترکی می توان موقعیت های شغلی مناسبی برای خود فراهم آورید.

ترکیه، مهد تمدن

آموزش زبان ترکی می‌تواند یک دارایی خاص برای دانشجویان انسان‌شناسی، باستان‌شناسی و تاریخ باشد. ترکیب مهارت‌های زبان ترکی با این مطالعات فرصت‌های تحقیقاتی جالبی را ایجاد می‌کند. آنتالیا، قلمرو ترکیه مدرن، مهد تمدن بشری است که منزلگاه برخی از بزرگ‌ترین آثار باستانی جهان از جمله خرابه‌های قدیمی شناخته‌شده انسان، شهر تروا، کشتی نوح است و استانبول تنها شهری که در دو قاره قرار دارد. امروزه آرشیو ترکیه مقدار بسیار زیادی اسناد و اطلاعات تاریخی مربوط به ، آشوری، کلیمی ها، پارسی، رومی، اسلامی و عثمانی و ترکیه ارائه می‌دهد.

دوره‌های آموزشی زبان ترکی

در مورد آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در سراسر کشور و آموزش زبان ترکی استانبولی می‌توان تحقیق خود را انجام داده و برنامه‌ها و متدهای تدریس مدرسین زبان را بر اساس اهداف ، برنامه ، نوع زندگی و هزینه هایی که می‌توانید انجام دهید انتخاب کنید. از این رو از آموزشگاه منتخب خود بخواهید به شما تضمین دهند که به اهداف خود خواهید رسید.  یکی از این موسسات آموزشی موسسه آموزشی پارسا شیراز است که مفتخر به برگزاری دوره های محبوب زبان ترکی استابولی است.

راز آسمان پایتخت

معرفی بهترین دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه پارسا

آموزش ترکی استانبولی در شیراز شامل یک دوره 15 جلسه‌ای مقدماتی و یک دوره 15 جلسه‌ای پیشرفته است. این دوره با جزوه خود استاد تدریس می شود. شیرازی‌هایی که به دنبال یادگیری زبان ترکی هستند، حتما برای پیدا کردن بهترین مراکز یا بهترین معلم زبان ترکی در شیراز تحقیق می‌کنند. یکی از مراکز آموزش زبان کره‌ای در شیراز دپارتمان پارسا است. این مرکز بیش از 20 سال سابقه در زمینه زبان آموزی دارد و زبان‌های مختلفی را به متقاضیان آموزش می‌دهد. اساتید مجرب این آموزشگاه با داشتن سابقه کافی و به کارگیری ترفندهای آموزشی شرایطی را فراهم می‌کنند تا افراد در بازه زمانی مناسب، زبان مورد نظر خود را یاد بگیرند. هم اکنون مردم ساکن شیراز برای آموختن زبان ترکی استانبولی، می‌توانند به این مرکز مراجعه کرده و ثبت نام کنند. موسسه پارسا واقع در شهر شیراز، برگزار کننده کلاس‌های زبان‌های مختلف در همه سطوح است.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه زبان پارسا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز