معرفی برترین تلویزیون های سری جدید

تلویزیون

در هنگام خرید تلویزیون جدید، یکی از سخت‌ترین تصمیمات انتخاب مارک تلویزیون است. امروزه با وجود مدل‌های مختلف تلویزیون در بازار ، خرید تلویزیون جدید می‌تواند چالش برانگیز باشد. موردی که انتخاب را سخت می‌کند این است که مارک‌های جدید در سال‌های اخیر محبوبیت چشم‌گیری یافته‌اند و برخی از این مارک‌ها مدل‌هایی را عرضه می‌کنند که از لحاظ کیفیت و امکانات در حد مدل‌های بسیار گران قیمت از مارک‌های قدیمی‌تر هستند و قیمت پایین‌تری هم دارند. از ویژگی‌های هوشمند گرفته تا طراحی، هر مارکی سیاست‌های خاص خود را روی محصولات اجرا می‌کند و حالا سوال این است چگونه بهترین برند را بشناسیم.

به گزارش کاماپرس، پیشنهاد عالی ما به شما برای یک انتخاب عالی و با کیفیت و همچنین قیمتی مناسب از بهترین تلویزیون های سری جدید سال 2019 خرید از فروشگاه معتبر سلام بابا می باشد چرا که در کار فروش انلاین محصولات اصلی نام خود را درخشان نموده است.

1) تلویزیون سونی: 55X8000G
کمپانی سونی تلویزیون های سری جدید سال 2019 اش را با حرف G وارد بازار کرده است. شرکت خوش نام سونی با ارائه ی تلویزیون های با کیفیت در بین مردم شناخته شده و توانسته هر ساله با تولیدات بی نظیر خود در بین سایر برند ها و رقبایش بدرخشد. در تلویزیون KD-55X8000G سونی با موتور پردازشگر4K X-Reality ™ PRO ، تصاویر با وضوح قابل توجه ای به کیفیت 4K نزدیکترمی شوند. تراشه X1™به نقش بستن صحنه‌های واقعی بر روی نمایشگر تلویزیون کمک خواهد کرد. این پردازشگر تصویر همچنین کمک می‌کند تا رنگ‌های طبیعی تر را شاهد باشید و بر این اساس صحنه‌ها به صورت طبیعی و زنده ایجاد خواهند شد.در تلویزیون سونی 55X8000Gکیفیت تصاویر و صدا همگی بهبود یافته تا کاربر هنگام استفاده نهایت لذت را احساس کند. پورت های موجود در این تلویزیون که شامل 4 عدد ورودی HDMI، یک عدد ورودی کامپوزیت، خروجی هدفون، 3 پورت USB و … است، امکان اتصال دستگاه و دیوایس های سازگار مانند فلاش مموری، حافظه جانبی، کنسول بازی، هارد و … را فراهم می کند. تلویزیون 55X8000Gشامل سیستم عامل اندروید، حافظه داخلی 16 گیگابایت، کیفیت تصویر فورکی و … است.

2) تلویزیون ال جی 55SM8100:
تلویزیون ال جی55SM8100 جزو بالارده‌ترین تلویزیون‌ها از سری ۸ این شرکت کره‌ای بوده که از کیفیت تصویر 4K بهره می‌برد که معادل کیفیت عددی 3840×2160پیکسل می باشد. همانگونه که از شواهد پیداست ال جی این سری SM را درست مانند دیگر سایزهایش با پنل IPS روانه بازار کرده است. بعد از پنل IPS به کیفیت تصویر 4K می‌رسیم که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. همراه با کیفیت Ultra HD تصاویر را آنچنان با دقت و کیفیت بالا مشاهده می‌کنید که بی‌شک از تماشای هر برنامه توسط این نمایشگر لذت کافی را خواهید برد. در این بین با اشاره به امکان افزایش دادن کیفیت تصویر برنامه‌ها توسط 4K Upscaler می‌توانید مرور فیلم‌های قدیمی و کیفیت پایین خود را با کیفیت 4K به خوبی و کاملاً عالی مشاهده کنید. پردازنده‌ی هوشمند 4هسته ایی فاکتور بسیار اساسی و مهمی است که به کمک آن می‌توانید بهبود تصاویر را به خوبی لمس کنید. 4K Active HDR مشخصه ای برای بهینه سازی هر صحنه، ارائه جزئیات ظریف و رنگ با خلوص زیاد است.

آریاک سفر

3) تلویزیون سامسونگ 55RU7100 :
تلویزیون RU7100 از سری تلویزیونهای ۲۰۱۹ شرکت سامسونگ است که صفحه نمایش آن دارای رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل بوده و یا به عبارتی دیگر دارای کیفیت 4K می باشد. صفحه نمایش ۵۰ اینچ این تلویزیون برای مکان های با گستردگی نه چندان زیاد بسیار مناسب بوده و جذابیت خاصی به محیط می دهد. صدای این تلویزیون توسط دو عدد بلندگوی ۱۰ واتی تولید و پخش می شود که در مجموع دارای توان صوتی ۲۰ وات می باشد. تکنولوژی HDR در تلویزیون 55RU7100 سامسونگ در نسخه های +HDR10 و HLG اجرا شده است. سیستم عامل این تلویزیون نیز همانند تمام تلویزیونهای دیگر سامسونگ Tizen می باشد که به کمک آن قابلیتهای یک تلویزیون هوشمند در اختیار شما قرار می گیرد. سه ویژگی طراحی منحصر به فرد، HDR بالا و پردازنده UHD Processor جزو قابلیت های اصلی این تلویزیون به شمار آمده تا جایی که شرکت سامسونگ برای معرفی این محصول، به این سه ویژگی به صورت خاص اشاره کرده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگسلام بابا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز