معرفی انواع مغار چوتاشی عرضه‌شده در فروشگاه چوبینر

چوبینر
لست سکند

اگر در صنعت چوب به‌خصوص بخش خراطی و منبت‌کاری مشغول به فعالیت هستید باید با مغار که یکی از یکی از ابزارآلات دستی مهم در صنعت چوب به‌خوبی آشنا باشید.

به گزارش کاماپرس، مغار از یک تیغه و یک دستگیره شکل‌گرفته که تیغه‌ها در اشکال مختلف طراحی می‌شوند و هرکدام با توجه به شکل تیغه مناسب ایجاد یک طرح و نقش می‌باشند.

مدل‌های مختلف مغار به این شرح می‌باشند: مغار قلمی، مغار مشتی، مغار چکشی و مغار خراطی. مغار انگشتی یا همان مغار قلمی یکی از مغارهای ظریف‌کاری است که با کمک نیروی انگشتان کار باربرداری و کنده‌کاری از سطح چوب را انجام می‌دهد، مغار مشتی یک نمونه دیگر از خانواده مغار محسوب می‌شود که دستگیره آن به شکلی طراحی می‌گردد که شخص با کمک گرفتن از نیروی مچ دست مغار را به حرکت درمی‌آورد. دسته سوم مغارهای چکشی هستند که برای استفاده از آن‌ها باید با کمک کوبه یا چکش ضرباتی بر دستگیره پلاستیکی یا چوبی مغار وارد گردد. دسته آخر مغار خراطی نام دارد که با ظاهری متفاوت از سایر مغارها مخصوص ایجاد طرح و نقش بر روی چوب و فرم دهی آن می باشد. چوتاشی یکی از برندهای محبوب مغار در ایران است که کیفیت بالای محصولاتش نقش مهمی در محبوبیت آن دارد و در تولید مدل‌های مختلف مغار و چاقوی منبت‌کاری فعال است. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع مغار چوتاشی عرضه‌شده در فروشگاه اینترنتی چوبینر در اختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با مغار Choutashi

Choutashi در زمینه تولید انواع مغار خراطی، قلمی و چاقویی فعالیت می‌کند و در ساخت تیغه آن‌ها از فولاد آلمانی استفاده می‌شود، همچنین برای مدل‌های خراطی از تیغه‌های قابل تعویض الماسه استفاده می‌کند. لازم به ذکر است برای تولید دستگیره‌های مغارchoutashi  چوب گردو و راش مرغوب و باکیفیت به کار می‌رود. انواع مغار Choutashi موجود در فروشگاه اینترنتی چوبینر به شرح زیر می‌باشند:

  • مغار قلمی چوتاشی
  • مغار خراطی چوتاشی
  • مغار چاقویی چوتاشی

از مغار قلمی چوتاشی بیشتر بدانید

مغار قلمی به دلیل اندازه و ظرافتی که دارد به این نام خوانده می‌شود. چوتاشی برای تولید مغار قلمی از بهترین و مرغوب‌ترین فولاد اروپا استفاده می‌کند و دستگیره‌های آن‌ها از چوب صیقلی و جلا داده گردو تولید می‌شوند. مغارهای قلمی چوتاشی بسیار خوش‌دست می‌باشند و قدرت باربرداری بالایی دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان طرح و نقش‌های زیبایی خلق نمود.

راز آسمان پایتخت

مغار خراطی چوتاشی

مغار خراطی چوتاشی به شکلی طراحی شده است که تیغه‌های تنگستن کارباید با کمک پیچ بر روی مغار نصب می‌گردند. تیغه‌های نصب‌شده بر روی مغار خراطی چوتاشی برای این که فرم و شکل متفاوتی بر روی چوب پیاده کنند به اشکال مختلفی از قبیل دایره، مربع و لوزی ایجاد می‌گردند و با توجه به جنس تنگستن کاربایدی که دارند از قدرت و مقاومت بالایی برخوردار هستند.  لازم به ذکر است که در مغارهای خراطی به‌ دلیل متحرک بودن تیغه هنگام سفت کردن ممکن است تیغه با دسته مغار در یک راستا قرار نگیرد که برای رفع این مورد می‌توانید هنگام سفت کردن تیغه از یک تکه چوب استفاده و چرخش تیغه را مهار کنید و پیچ را سفت نمایید.

مغار چاقویی چوتاشی

یک نمونه دیگر از انواع مغار، مغار چاقویی چوتاشی می باشد. مغار چاقویی چوتاشی نیز مانند مغارهای دیگر از بهترین و مرغوب‌ترین فولاد و دستگیره‌های چوبی باکیفیت تولید شده اند. لازم به ذکر است که تیغه‌های مغار چاقویی چوتاشی در مدل‌های مختلف و با طرح های متفاوت تولید می‌گردند که برای باربرداری، فرم دادن و تراشیدن چوب استفاده می‌شوند.

قیمت مغار چوتاشی چه قدر است؟

لازم به ذکر است که مغار چوتاشی در مدل‌های مختلف و با کاربردهای گوناگون تولید می‌شود که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع مغار چوتاشی می‌توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

02166563048- 09021235626- 09355069269
Choobiner.ir

انتهای پیام

مرتبط با : چوبینر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز