معتبر بودن سایت چه تاثیری در موفقیت رپورتاژآگهی دارد؟

رپورتاژ آگهی به خودی خود، امری جدید و بسیار تاثیرگذار در دیده شدن محصولات و خدمات کسب و کارها، بدون تبلیغ مستقیم است. از این جهت می‌تواند تاثیر بسیاری بر موفق شدن کسب و کارها بگذارد. اما دانستن این نکته ضروریست که برای موفق عمل کردن یک رپرتاژآگهی، باید آن را در وب سایت‌های معتبر منتشر کرد. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

به گزارش کاماپرس به نقل از کامامدیا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای بهتر دیده شدن کسب و کارها در فضای مجازی، رپرتاژ آگهی است. رپرتاژ تعریفی از نقاط قوت کسب و کار شماست. وب سایت‌ها نیاز به تولید محتوا و بک لینک‌های مفید روی سایت‌های معتبر دارند. به همین دلیل است که تولید محتوا برای انتشار روی وبسایت های دیگر از اهمیت زیادی برخوردار است.

اهمیت لینک سازی در متن

یکی از موضوعات بسیار مهم موضوع لینک سازی در مطلب است. این موضوع حائز اهمیت است که صفحات هدف ما باید با کلمات مختص خودشان در مطلب لینک شوند. این امر به دادن امتیاز مثبت به وب سایت شما توسط ربات‌های گوگل هنگام مراجعه به محتوا کمک می‌کند. انتخاب عبارات برای لینک سازی نیز خود دارای اهمیت ویژه در نوشتن و انتشار رپرتاژ آگهی است. معمولا رپورتاژ برای یک یا چند کلمه هدف ساخته شده و مطالب حول محور آن نوشته می‌شوند. ما این کلمات را به دلیل لینک سازی روی آنها انتخاب می‌کنیم. درواقع در فضای مجازی، هدف از خرید رپرتاژآگهی، خرید بک لینک است. اگر در موتورهای جستجوی مختلف جستجو کنیم می‌توانیم به تعدادی از این عبارات مهم برسیم.

سپردن کار تخصصی به متخصص

آریاک سفر

اگر می‌خواهید یک رپرتاژآگهی اصولی داشته باشید که سبب ارتقاء کسب و کار شما بشود، باید رپورتاژآگهی خودتان را به شرکت‌ها و بنگاه‌های معتبر بسپارید. هنگامی که از این شرکت‌ها می‌خواهید تا برای شما رپرتاژ تولید کنند، آنها با شما جلساتی برگزار می‌کنند و با شما درباره اهداف مورد نظرتان از انتشار رپورتاژ آگهی گفتگو می‌کنند تا با توجه به خواست و هدف شما به تولید محتوای نوستاری، ویئویی و تصویری بپردازند. همچنین آنها رشد سایت شما را بررسی می‌کنند و همزمان با تولید محتوا، به جهت یابی مناسب برای مراحل بعدی بازاریابی اینترنتی اقدام می‌کنند.

سفارش و خرید رپورتاژ آگهی در این روزها از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید در انجام این امر دقت لازم را به کار برد. بعضی از وب سایت‌ها بعد از گذشت چند ماه، لینک‌های داخل متن را حذف می‌کنند یا آنها را به صورت نوفالو درمی‌آورند. بر همین اساس باید رپرتاژآگهی را از وب سایت‌های معتبر خریداری کرد. شما می‌توانید برای خرید رپورتاژ آگهی به پایگاه‌های مناسب رجوع کنید و از مزایایی مانند تخفیف فروش در تعداد بالا و پرداخت بلند مدت استفاده کنید.

اعتبار سایت عامل دیده شدن رپورتاژآگهی

یکی از نکات مهم در خرید رپرتاژ آگهی، کیفیت سایتی است که رپرتاژآگهی را از آن می‌خرید. موضوع مهم دیگر رقم اسپم اسکور است که می‌بایست حداکثر 20 باشد. برای دستیابی به این اطلاعات می‌توانید به وب سایت‌های تجزیه و تحلیل وب سایت مانند موز دات کام مراجعه کنید.

این وب سایت باید حداقل یک لینک را به صورت فالو درج کند و رپورتاژ در قسمت آخرین اخبار سایت قرار گیرد. این کار در وب سایت‌های پربازدید، سبب بیشتر شدن تعداد بازدید و سریعتر ایندکس شدن محتوای شما می‌شود.

به منظور ارتقاء جایگاه رپورتاژ، می‌توانید برای آن روی وب سایت‌های دیگر لینک سازی کنید. با این کار شما سبب بهتر شدن ارزش صفحه رپرتاژ خود و ارزش لینک‌های داخل آن می‌شوید. لازم است بدانیم که گوگل در آخرین بروزرسانی خود به دنبال سایت‌های معتبری می‌گردد که درون مطلب لینک شده‌اند. یکی از روش‌های بالا بردن کیفیت صفحه این است که یک لینک به وب سایت‌های معتبر مانند ویکی پدیا ایجاد کنید.

کامامدیا، گروه رسانه‌ای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی و رسانه به سازمان‌ها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپی رایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات هست، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ ،۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.

مرتبط با : کامامدیاگروه رسانه‌ای کاما
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز