معتبرترین بروکر فارکس را بشناسید

بروکر فارکس-کاماپرس

ایرانیان با توجه به محدودیت‌های موجود و شرایط تحریمی گزینه‌های کمتری از بهترین بروکر فارکس را در اختیار دارند. با جست و جوی دقیق به راحتی می‌توانند بروکر مناسب شرایط خود را مورد استفاده قرار دهند. در حال حاضر وبسایت‌های وجود دارند که بهترین بروکر فارکس را برای معامله گران ساکن ایران معرفی کرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، به دلیل روابط محدود با دیگر کشورهای جهان و شرایط تحریمی به وجود آمده در ایران قانون کاملا مشخصی درباره فعالیت کاربران ایرانی در بازار فارکس و به کارگیری بروکرها وجود ندارد. تعداد زیادی ایرانی در داخل کشور به معامله جفت ارزها و به طور کلی سی اف دی می‌پردازند که این قبیل معاملات از طریق بروکرها قابل انجام است. اما در حال حاضر بسیاری از سایت‌های مرتبط با بروکرها در داخل ایران فیلتر شده و ایرانیان برای استفاده از خدمات آن‌ها باید جست و جوی زیادی انجام بدهند. این کار زمان زیادی از معامله گران خواهد گرفت، به همین منظور در ادامه گزارش تعدادی از بهترین بروکر فارکس معرفی خواهند شد؛

اطلاعاتی درباره سه بروکر مناسب برای فارسی زبانان

بروکر آلپاری؛ یکی از بهترین درگاه‌های معاملاتی برای ایرانیان

رگوله بودن برکرو یکی از اصلی‌ترین معیارها برای انتخاب آن توسط ایرانیان است. آلپاری به دلیل داشتن رگوله اف اس سی و اجرای استانداردهای این سازمان مورد توجه کاربران ایرانی قرار دارد. بروکر آلپاری از متاتریدر چهار و پنج و پلتفرم معاملاتی ساخته خود بهره می‌برد. نکته مورد توجه دیگر درباره این بروکر، پشتیبانی ان از زبان فارسی است. یکی دیگر از مسائل مورد توجه این بروکر به کمیسیون صفر معاملات آن بازمی‌گردد. واریز و برداشت پول در این بروکر به روش‌های مختلفی اتفاق می‌افتاد که برخی از آن‌ها اجازه نقل و انتقال ریالی را هم می‌دهند. خدمت جالب توجه دیگر بروکر آلپاری، معامله بدون محدودیت در حساب آزمایشی بازشده در آن است. لازم به ذکر است آلپاری 30 درصد از سرمایه اولیه را برای انجام معاملات پاداش می‌دهد.

بروکر آمارکتس؛ بستر مناسب برای معامله گران ایرانی

آمارکتس به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی و ارائه حساب اسلامی گزینه مناسب دیگری برای ایرانیان است. واریز و برداشت در این بروکر به صورت ریالی، پرفکت مانی، بیت کوین، تتر و دیگر رمزارزها اتفاق می‌افتاد. این بروکر نیز رگوله دارد و رگوله اصلی آن فایننشال کامیشن، اف اس آ اس وی جی است. ‌پلتفرم‌های معاملاتی آمارکتس ام تی 4، ام تی 5 و وب تریدر هستند. ایرانیانی که مایل به استفاده از خدمات این بروکر هستند می‌توانند از طریق تلگرام با پشتیبانی آن ارتباط داشته باشند.

بروکر فارکس-کاماپرس

بروکر فیبوگروپ؛ قدیمی پرمخاطب

بروکرهای زیادی در بازار حضور دارند که برخی از آن‌ها با به دلیل داشتن قدمت زیاد و سابقه فعالیت مناسب مورد توجه مشتریان خود قرار گرفته‌اند. فیبوگروپ یکی از بروکرهای باتجربه بازار فارکس است که رگوله اف اس سی و سی وای اس ای سی دارد. این بروکر نیز به مشتریان ایرانی خود توجه داشته و زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند. مشتریان ایرانی این بروکر از طریق آی آر پی دات نت به راحتی امکان شارژ و برداشت ریالی را دارند. بروکر مذکور دارای حساب با اسپرد ثابت بوده و پلتفرم سی تریدر را ارائه داده است.

آریاک سفر

کسب اطلاعات به روزرسانی شده و درست بروکرها در ایران بروکر

سه بروکر مذکور تنها تعدادی از معتبرترین بروکرها برای ایرانیان هستند که با آن‌ها امکان معامله آسان در بازار فارکس فراهم می‌شود. اشخاصی که به بازار فارکس تسلط کامل دارند و مایل به استفاده از بروکر مناسب و معاملات راحت در این بخش هستند کافی است ابتدا اطلاعات بروکرها را به صورت یکجا مطالعه کنند و سپس به خرید و فروش در فارکس بپردازند.

ایران بروکر کار را برای معامله گران فارسی زبان فارکس آسان کرده و تمامی اطلاعات مربوط به بروکرها و مسائل مرتبط با آن‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در واقع هدف این مجموعه ارتقای توانایی‌های معاملاتی معامله گران فارکس بعد از بررسی و مقایسه بسترهای مختلف است.

ایران بروکر تمامی اطلاعات مربوط به معاملات فارکس را در نهایت درستی و دقت در اختیار مطالعه کنندگان قرار می‌دهد. در صورتی که مایل به دسترسی اطلاعات مرتبط با بروکرها هستید کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و روی گزینه بررسی بروکرها کلیک کنید. ضمنا این مجموعه درباره صرافی‌های رمزارزی نیز اطلاعات مختلف را به کاربران خود ارائه کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز