معامله گران سکه در انتظار 12 میلیونی شدن آن

امروز قیمت انواع طلا و سکه نسبت به روز گذشته افزایشی شد و بلاخره خود را با اونس طلا همگام کرد. قیمت هر گرم طلای 18 عیار با افزایش 0.37 درصدی در مقایسه با دیروز، اکنون به محدوده یک میلیون و 122 هزار و 700 تومانی رسیده است. سکه امامی هم با رشد 0.33 درصدی که امروز ثبت کرد یک گام دیگر به کانال 12 میلیونی نزدیک‌تر شد. در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه امامی به 11 میلیون و 770 هزار تومان رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به رشد قیمتی قوی هر اونس طلای جهانی و رسیدن این فلز گرانبها به پله قیمتی هزار و 780 دلاری، قیمت طلا در بازار داخلی نیز به افزایش نرخ چراغ سبز نشان داد. در صورت ادامه روند صعودی قیمت اونس طلا در بازار جهانی، امکان تحرکات قیمتی سکه به سمت مدار 12 میلیونی زیاد است. اگر سکه امامی بتواند از سطح مقاومتی 12 میلیون تومانی عبور کند، به احتمال زیاد سطح تقاضای احتیاطی برای آن بیشتر خواهد شد.

رکورد تاریخی قیمت سکه مربوط به اواخر مهرماه سال گذشته است که به 16 میلیون و 200 هزار تومان رسید.

آریاک سفر

جهش طلای جهانی ادامه پیدا می‌کند

طلای جهانی همچنان به دنبال یک آمار برای افزایش بیشتر است. یکی از آمارهای اقتصادی که هفته جاری منتشر خواهد شد، مربوط به آمار خرده فروشی در روز سه شنبه است. پیش بینی فعالان و تحلیلگران بازار جهانی طلا بر کاهش 0.3 درصدی این آمار در ژوئیه است. اگر آمار کاهش بزرگتری داشته باشد، طلا فرصت یک صعود دیگر را پیدا خواهد کرد.

به علاوه روز دوشنبه شاخص تولید ایمپایر استیت نیویورک، سه شنبه تولید صنعتی، چهارشنبه مجوزهای ساخت و شروع ساخت و ساز و در نهایت پنج شنبه آمار متقاضیان بیمه بیکاری و شاخص تولید فیلادلفیا رزرو منتشر خواهد شد. ارقام هر کدام از این شاخص‌ها روی قیمت طلای جهانی اثرگذار خواهد بود.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز