معامله گران به چه منظوری تتر را خریداری می کنند؟

تتر-کاماپرس
لست سکند

قیمت تتر از لحاظ تئوری نباید دچار تغییر شود ولی معمولا در زمان نوسانات شدید قیمتی و ریزش یا جهش کلی کریپتو، این ارز دیجیتال نیز کاهش و افزایش نرخ را تجربه می‌کند. این ارز دیجیتال هم اکنون در محدوده 1 دلاری قرار دارد. عدم نوسان قیمتی این رمزارز در شرایط بحرانی کنونی سبب شده تا خیلی از معامله گران تازه وارد برای کم کردن ریسک سبد رمزارزی خود به خرید تتر روی آورند.

به گزارش کاماپرس، بررسی تاریخی وضعیت ارز دیجیتال تتر نشان داده که قیمت این رمزارز به طور میانگین یک دلار بوده است. ضمنا این رمزارز جایگاه خود را پس از بیت کوین و اتریوم در مرتبه سوم حفظ کرده و یکی از رهبران بی‌چون و چرای بازار رمزارزها محسوب می‌شود. معمولا با توجه به ثبات قیمتی و نوسانات اندک قیمت تتر، این رمزارز برای کسب سود خریداری نمی‌شود. معامله گران رمزارزها تتر را به عنوان یک ابزار ذخیره ارزش خریداری کرده و آن را در همین خصوص نگهداری می‌کنند. شاید به همین دلیل است که وضعیت بازاری این رمزارز اعم از حجم معاملات و … مربوط به تتر تغییر چندانی ندارد.

نگاهی به تحلیل تکنیکال رمزارز تتر

در صورتی که در وضعیت کنونی و با توجه به ابهام بازار رمزارزها مایل به خرید تتر هستید بد نیست که از تحلیل روز مرتبط با این رمزارز آگاه باشید. براساس آخرین تحلیل تکنیکال انجام شده از تتر، قیمت این ارز دیجیتال تا انتهای هفته به کانال 53 هزار و 400 تومانی خواهد رسید. در صورتی که این رمزارز بتواند از محدوده قیمتی مذکور عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود. اما با توجه به اصلاح شارپی شکل گرفته و شکست محدوده حمایت 51 هزار و 800 تومانی، در صورتی که این رمزارز به خط روند شکل گرفته کنونی خود واکنش نشان بدهد، احتمال پولبک به مرز 51 هزار و 800 تومان دور از انتظار نخواهد بود.

فروش و خرید آسان تتر در اکسکوینو

کسب اطلاعات درباره تتر و خرید و فروش این رمزارز از هر درگاهی منطقی نیست و باید از بستر مطمئن و امنی اتفاق بیفتاد. اکسکوینو یک درگاه مناسب برای کاربران ایرانی است که اطلاعات به روز و امکان خرید و فروش امن تتر و دیگر رمزارزها را فراهم کرده است.

راز آسمان پایتخت

افرادی که مایل به خرید و فروش تتر از درگاه اکسکوینو هستند کافی است با چند کلیک به وبسایت معتبر این مجموعه مراجعه داشته باشند و سپس با ثبت نام و تکمیل فرآیند احراز هویت کیف پول مناسب برای خرید و نگهداری تتر را تهیه کنند. لازم به ذکر است که احراز هویت در اکسکوینو در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. بعد از گرفتن کیف پول مطمئن برای خرید تتر امکان معامله این رمزارز به راحتی وجود دارد. در صورتی که در جریان موارد مذکور شرایطی رخ دهد که افراد قادر به خرید و فروش تتر نباشند، تیم پشتیبانی به آن‌ها کمک خواهد کرد. پشتیبانان خبره و باتجربه اکسکوینو به صورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات مشتریان این درگاه هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز