معاملات ارز دیجیتال ؛ ایمن و سریع با فراچنج

معاملات انواع ارز دیجیتال از جمله خرید و فروش بیت کوین، اتریوم و سایر رمز ارزها مدتی است که رونق بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. به خصوص در ماه‌های اخیر که اوضاع این بازار روندی نزولی پیدا کرده، خرید انواع رمز ارزها حتی رونق بیشتری هم پیدا کرده است چون همانطور که بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال و فعالان حوزه پولی و مالی معتقدند، نرخ ارزهای دیجیتال در بلندمدت می‌تواند رشد فراوانی داشته باشد. مخصوصا که احتمال جایگزینی این ارزها به جای پول‌های فیات یا سنتی اصلا بعید به نظر نمی‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه شرایط کنونی بازار ارزهای دیجیتال مساعد نیست و رمزارزها در مدار نزولی حرکت می‌کنند، اما علاوه بر سرمایه‌گذاران، بسیاری از ایرانی‌ها نیز برای حفظ ارزش پول خود در این بخش سرمایه گذاری دارند.

اغلب سرمایه گذاران معتقدند که هنوز عده زیادی از مردم جهان با رمزارزها و کارکرد آن‌ها آشنایی ندارند. در صورتی که گستره پذیرش ارزهای دیجیتال بین مردم تمامی کشورها بیشتر شود، قاعدتا این ارزها به رقبای اصلی پول‌های ملی تبدیل خواهند شد. زیرا در صورت فراگیری کاربرد ارزهای دیجیتال، مردم از آن در جریان مبادلات روزانه خود استفاده می‌کنند. بنابراین تا زمانی که این نوع ارزها فراگیر شود، امکان سرمایه گذاری روی انواع آن‌ها وجود دارد تا در آینده به یک ذخیره مالی بزرگ تبدیل شوند.

آریاک سفر

چرا باید مبادله رمزارزها در وبسایت‌های مطمئن انجام شود؟

معامله رمزارزها فرآیندی دارد که از پول‌های فیات کاملا متفاوت است. نکته جالب توجه درباره رمزارزها این است که چون این پول‌ها وجود خارجی ندارند، از طریق آنلاین مبادله می‌شود. به همین دلیل برای انجام فرآیند معامله این ارزها باید با استفاده از اینترنت به درگاه‌ها و وبسایت‌های مجاز و شناخته شده مراجعه کرد تا امکان خرید و فروش فراهم شود.

ایرانیان برای خرید انواع رمزارزها به دلیل مسائل تحریمی، مشکلاتی دارند. بنابراین باید از طریق درگاهی مناسب و ایمن برای مبادله این نوع ارزهای دیجیتال اقدام کنند. یکی از این درگاه‌ها برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال، فراچنج نام دارد. در این درگاه انواع رمزارزها مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو و ۳۰۰ ارز دیجیتال دیگر وجود دارد و بالای ۹۰۰ جفت ارز قابل معامله هستند.

افرادی که تابعیت ایران را دارند و دارای حداقل ۱۸ سال سن هستند، می‌توانند در فراچنج خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهند. کارمزد ترید در صرافی ارز دیجیتال فراچنج 0.2 درصد است؛ در حالی که دیگر صرافی‌های ایرانی در حدود 4 درصد یا بیشتر از روی معاملات کارمزد دریافت می‌کنند.

مزایای معامله ارزهای دیجیتال در فراچنج

این درگاه ریسک معاملات را با ارسال ارزهای دیجیتال انباشت شده به کیف پول‌های سرد و دیگر الزامات امنیتی به حداقل می‌رساند. امکان ورود به اپلیکیشن با تاچ آیدی یا فیس آیدی، دسترسی سریع‌تر به بازارها، ارسال سریع نوتیفیکیشن‌ها به موبایل از دیگر مزیت‌های فراچنج محسوب می‌شوند.

این درگاه مبادلاتی انواع رمزارزها شرایطی را فراهم کرده تا کاربران سود هم دریافت کنند. به این منظور کاربران باید دوستان یا آشنایان خود را به فراچنج دعوت کنند و سپس با انجام معامله توسط افراد تازه وارد، 30 درصد سود صرافی به شکل کمیسیون به این معرف‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : فراچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز