مشکل جدید فوتبالیست زن ایرانی در بلژیک

داور مسابقه بازی شارلروا و وایت استار به یاسمن فرمانی بازیکن تیم بلژیکی اجازه بازی نداد تا لژیونر ایرانی این مسابقه را از روی نیمکت ذخیره ها دنبال کند.

به گزارش کاماپرس، یاسمن فرمانی، بازیکن تیم ملی بانوان ایران که سابقه بازی در تیم ملوان بندرانزلی را در کارنامه خود دارد، همسر علی قلی زاده، ملی پوش فوتبال ایران است که همزمان با او لژیونر شد و به تیم زنان شارلروا بلژیک پیوست.

فرمانی در چند مسابقه گذشته این تیم بدون مشکل و ماجرایی وارد زمین می شد و بازی می کرد، اما شنبه شب گذشته داور بازی به او اجازه نداد با حجاب و لگ ورزشی وارد زمین شود . داور مسابقه شرط بازی او را حضور در زمین بدون حجاب اعلام کرد و یاسمن فرمانی که شرط داور میدان را قبول نکرد، تا پایان بازی نتوانست به میدان برود.

فرمانی در این باره می گوید: اگر می خواستم بدون پوشش بازی کنم اول به خودم و بعد به کشور، فرهنگ، تمدن و دینم توهین کرده بودم. هیچ وقت بدون پوشش بازی نمی کنم، چراکه اگر این کار را به عنوان یک ایرانی انجام بدهم، به دیگران اجازه می دهم که خیلی راحت درباره ایران صحبت کنند.

آریاک سفر

او درباره مشکلی که قبل از بازی برایش پیش آمد ، توضیح می دهد: در مسابقه مرحله پلی آف لیگ بلژیک، داور گفت باید بدون پوشش بازی کنی که نپذیرفتم و روی نیمکت نشستم. داوران شرایط من را می دانستند.

در مسابقات گذشته قبل از بازی با آنها صحبت می کردم و اجازه بازی می دادند. فقط من در بلژیک با این شرایط بازی می کنم که داور گفت نمی توانی با این پوشش بازی کنی و باید بدون لگ-شلوار ورزشی- به میدان بروی. همیشه قبل از بازی در اتاق داوران توضیح می دادم و قبول می کردند، اما این داور به دلایلی اجازه نداد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز