مشهورترین هنرپیشه سریال بازی مرکب کیست؟

بازی مرکب، یک سریال محصول کره جنوبی است که در سپتامبر 2021 از شبکه جهانی نتفلیکس پخش شد و توجهات زیادی را به سمت خود، جلب کرد. به طوری که در هفته اول انتشار، به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نتفلیکس در ۹۰ کشور تبدیل شد و ۲۸ روز پس از انتشار با بیش از ۱۱۱ میلیون ببیننده، رکورد زد و پربیننده‌ترین مجموعه این شبکه شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سریال‌های روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این مجموعه توسط هوانگ دونگ هیوک نوشته و کارگردانی شده است و بازیگرانی در آن به ایفای نقش پرداختند که برای بسیاری از مردم جهان، ناشناخته بودند. اما مشهورترین بازیگر این سریال، لی بیونگ هون بود که در سریال، نقاب بر چهره داشت.

چهره زیر ماسک را بشناسید

چهره زیر ماسک، لی بیونگ هون مشهورترین بازیگر اسکوئید گیم است؛ بیونگ هون در سریال مشهور این روزها، نقش فرانت من یا همان «رئیس اصلی» را بازی می‌کند و تا قسمت‌های پایانی صورت او قابل مشاهده نیست. اما با برداشتن نقاب، احتمالا این چهره برای دنبال‌کنندگان سینمای آمریکا، آشناتر باشد.

آریاک سفر

این بازیگر کره‌ای در آثاری چون «من شیطان را دیدم»، «زندگی تلخ و شیرین» و «خوب، بد، عجیب» ایفای نقش کرده است. همچنین آثار هالیوودی همچون: هفت دلاور، سوءرفتار، نابودگر: جنسیس، قرمز ۲ و جی. آی. جو: تلافی، از حضور او بهره برده‌اند. لی همچنین خواننده هم هست. او اولین و تنها آلبوم خود را با نام «تو می» در سال 1999 منتشر کرد.

جالب است که او در همان سال، با سریال هجون، انقلابی در سریال‌های تاریخی کره‌ای به پا کرد. این سریال اولین سریال تاریخی در کره جنوبی بود که به جای پرداختن به زندگی شاهان و اشراف‌زادگان به زندگی یک شخص عادی می‌پرداخت. هجون توانست رکورد بیننده را با 64 درصد بشکند. این سریال چهارمین سریال پربیننده در تاریخ تلویزیون کره جنوبی است.

از کارگردانی یانگوم تا بازی مرکب

گفتنی است لی بیونگ هون در سال ۲۰۰۳ سریال جواهری در قصر یا یانگوم بزرگ را کارگردانی کرد. این سریال موفقیت بزرگی بود و توانست میانگین درصد بیننده 57.8 درصد را کسب کند. یانگوم دهمین سریال پربیننده در تاریخ تلویزیون کره جنوبی است. این سریال با بودجه ۱۵ میلیون دلار تولید و در ۹۱ کشور جهان به روی آنتن رفت و به یکی از ستون‌های موج کره‌ای تبدیل شد. به طوری که با کسب درآمد و 103 میلیون دلار و تبدیل لی یونگ آئه، بازیگر یانگوم، به سوپراستار و تبدیل وی به یکی از نمادهای فرهنگی کره، از دستاوردهای جواهری در قصر به شمار می‌رود.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

وی به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۱۰و ۲۰۱۲ سریال‌های ایسان، دونگ یی و دکتر اسب را نیز کارگردانی کرده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز