مشهورترین جاذبه ‌های گردشگری دبی کدام است؟

جزیره های نخلی دبی-کاماپرس

دبی، شهری با دو میلیون و 500 هزار نفر جمعیت یکی از ثروتمندترین مناطق دنیاست چرا که داده‌های سالانه «فوربس» نشان می‌دهد 11 نفر از میلیاردرهای جهان در آنجا زندگی می‌کنند. دبی در بیشتر ایام سال به ویژه فصل‌های پاییز و زمستان میزان بیش از ۱۰ میلیون بازدیدکننده از سراسر جهان است که پس از پرداخت قیمت ویزا دبی برای تماشای زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری به این شهر سفر می‌کنند.

به گزارش کاماپرس به نقل از ویزاجت، گردشگران دبی پس از اخذ ویزای دبی و رزرو هتل باید برای گذران دوره اقامت در این شهر با گزینه‌های متعدد تفریح و سرگرمی برنامه‌ریزی کنند تا در بازه زمانی مشخص بتوانند از دیدن مشهورترین جاذبه‌های گردشگری دبی لذت ببرند.

در این مطلب علاقمندان سفر به دبی علاوه بر اطلاع از قیمت ویزا دبی ، درباره شیوه‌های بازدید از جاذبه‌های نام آشنای دبی مطلع می‌شوند؛

قیمت ویزا دبی بسته به نوع ویزا، گردشگری، سرمایه‌گذاری و تحصیلی و نیز طول اقامت در دبی متغییر است. کارشناسان ویزاجت همواره آماده پاسخگویی به پرسش‌های درخواست‌کنندگان اطلاع از قیمت ویزا دبی هستند.

زندگی و سرگرمی در جزیره‌های نخلی

مساحت شهر دبی دو برابر لندن گزارش شده، اما مکان‌های تفریحی آن بی‌شمار است. سه جزیره به شمایل یک درخت نخل درون خلیج فارس به نام‌های نخل جمیرا، نخل دیره و نخل جبل‌علی ساخته شده است. کاربرد این جزایر مسکونی، سرگرمی و تجاری است. درون آن‌ها هتل‌های لوکس، پارک آبی، رستوران، مرکز خرید، مجتمع‌های ویژه غواصی و دیگر مکان‌های تفریحی وجود دارد.

آریاک سفر

تجربه هیجان با سافاری

مسافران دبی پس از آشنایی با قیمت ویزا و انجام مراحل اخذ ویزا می‌توانند اوقات خوشی را در مقاصد تفریحی این شهر رویایی سپری کنند که در صدر آن سافاری قرار دارد. سافاری در زبان فارسی به عنوان وحش‌گشت ترجمه شده است. سفری هیجان‌انگیز به طبیعت است که با هدف ارتباط با محیط‌زیست انجام می‌شود. در سافاری علاوه بر تماشای مناظر جذاب کویر و قدم‌زدن بر روی شن‌های داغ و سوزان، تجربه‌هایی هیجان‌انگیز از گشت‌وگذار با ماشین‌های شاسی‌بلند روی تپه‌های شنی با شیب‌های تند رخ می‌دهد.

سافاری دبی-کاماپرس

قاب دبی؛ پیاده‌روی روی شیشه

در سفر به دبی علاوه بر پرداخت قیمت ویزا دبی و هتل باید بودجه‌ای برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری در نظر گرفت. گردشگران در سایت ویزا جت پس از مشاهده قیمت ویزا دبی می‌توانند با هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های دبی مثل  قاب دبی، چشمه‌های آبی، دلفیناریوم و پارک بالیوود آشنا شوند.

قاب دبی اثری معمارانه به عنوان بزرگترین قاب عکس دنیا در بوستان زعبیل است. گردشگران در طبقه آخر این بنا در مسیری شیشه‌ای قدم‌ می‌زدند و مناظر دبی را مشاهده می‌کنند.

اسکی در کویر!

تصور برف و یخ در شهری با میانگین دمایی 30-41 درجه سانتی‌گراد سخت به نظر می‌رسد. اما توریست‌های دبی در این شهر کویری می‌توانند از اسکی لذت ببرند. در پارک یخی دبی تمامی لباس و تجهیزات مخصوص اسکی فراهم است و گردشگران در این سرزمین‌های یخی انواع بازی‌های چون اسنوبرد و زیپ لاینینگ را انجام می‌دهند.

بازدید از 90 کشور دنیا با ویزای دبی !

پیشنهاد می‌شود بازدید از دهکده جهانی دبی در فهرست جاهای دیدنی دبی قرار بگیرد. در این مجموعه، بیش از 90 کشور از خاورمیانه، اروپا، امریکا و آسیای دور فرهنگ و تاریخ خود را در معرض عموم قرار داده‌اند. خرید صنایع دستی کشورهای و حضور در فستیوال‌های گوناگون و کنسرت‌های رایگان از جذابیت‌های این دهکده است.

تنوع تفریح و سرگرمی در دبی مال

دبی مال در جوار برج خلیفه با یک هزار و 200 فروشگاه متنوع گزینه مناسبی برای خرید کردن است. در این مرکز تماشای فیلم در سینمای ریل و خوشمزه‌ترین غذاها در رستوران‌های متنوع لذت خرید را دوچندان می‌کند. ‌پیست اختصاصی اسکی روی یخ و اجراهای زنده‌ی موسیقی از جذابیت‌های دبی مال به شمار می‌آید.

پارک آبی آکواونچر؛ از دیدار با دلفین تا تجربه غواصی

افرادی که با اخذ ویزای دبی و سفر به این شهر، اوقاتی را در پارک آبی آکواونچر سپری کرده‌اند، از این تجربه به عنوان هیجان‌انگیزترین تفریح یاد می‌کنند. استخرهای بزرگ با سرسره‌های غول‌پیکر، دلفین‌ها و شیرهای دریایی در این سرزمین آبی قرار دارد. اشاره کرد. شرایط غواصی و بازی‌های آبی در این پارک برای رده‌های سنی کودکان تا بزرگسالان فراهم است.

این مجموعه آبی در درون هتل آتلانتیس واقع شده است. پارک آبی آکواونچر همانند دیگر بخش‌های هتل لوکس و مجلل طراحی شده تا گردگشران بتوانند تجربه متفاوتی داشته باشند.

به دنیای انیمیشن‌ها و لگو بروید

در طول سال، شمار زیادی گردشگر از سراسر جهان با انجام مراحل اخذ ویزای دبی از طریق آژانس‌هاس مسافرتی که آنلاین و سریع خدمات می‌دهند، عازم بزرگترین شهر امارات متحده می‌شوند.

شهربازی‌های دبی از جمله جاذبه‌های تفریحی به خصوص برای خانوداه‌ها شناخته می‌شوند. لگولند، آی.ام.جی، پارک موشن‌گیت و دیگر مراکز از معروف‌ترین شهربازی‌های دبی به شمار می‌آیند.

انتهای پیام

مرتبط با : ویزا جت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز