مشخصات و قیمت هواوی P40 پرو افشا شد!

در حالی که تنها دو هفته به معرفی رسمی نسل جدید از پرچمداران هواوی باقی مانده، قیمت و مشخصات مدل پی ۴۰ پرو این شرکت در فضای مجازی فاش شده است. مشخصات نخستین این گوشی از دوربین اصلی پنج‌گانه و قیمت پایه ۱۰۰۰ بورویی خبر می‌دهند.

به گزارش کاماپرس به نقل از دیجیاتو، هواوی در تاریخ 26 مارس (7 فروردین) از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی خواهد کرد. حال پیش از معرفی رسمی این محصولات، یک وب‌سایت کره‌ای مشخصات هواوی P40 پرو را برملا کرده است. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به 518 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. درون این پنل شاهد حضور حفره کپسولی شکل برای میزبانی دوربین سلفی دوگانه خواهیم بود.

قدرت این گوشی هوشمند را چیپست کایرین 990 5G تامین می‌کند که توسط 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. هواوی این محصول خود را به یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی 50 واتی و شارژ بی‌سیم 27 واتی است.

آریاک سفر

مشخصات هواوی P40 پرو به دوربین اصلی پنج‌گانه اشاره می‌کند. سنسور اصلی این دوربین 52 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 40 مگاپیکسلی CINE، لنز پریسکوپی، سنسور 8 مگاپیکسلی و لنز 3D ToF همراهی می‌شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همراه لنز 3D ToF دسترسی دارند.

افشاگر دیگری قیمت گوشی‌های سری هواوی پی 40 را فاش کرده است. هواوی P40 با قیمت 799 و 899، هواوی پی 40 پرو با قیمت 999 و 1099 دلار و هواوی P40 Pro PE با قیمت 1199 و 1299 یورو به فروش می‌رسد که اختلاف قیمت نسخه‌های مختلف به علت میزان حافظه داخلی آن‌هاست.

این افشاگر به این موضوع اشاره کرده که قیمت پرچمداران آینده هواوی در کشورهای مختلف 50 تا 100 یورو با قیمت‌های اعلام شده تفاوت خواهد داشت.

مرتبط با : هوآوی
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز