مشخصات شیائومی ١٢ لایت فاش شد

گوشی ۱۲ لایت شیائومی به‌زودی به‌عنوان پرچم‌دار اقتصادی این شرکت رونمایی خواهدشد و به‌همین واسطه اخیرا شاهد افشای برخی ویژگی‌های شاخص این محصول جدید در شبکه‌های اجتماعی هستیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پرچم‌داران شیائومی برای سال ۲۰۲۲ همان سری شیائومی ۱۲ است که در حال حاضر قوی‌ترین و ضعیف‌ترین مدل آنها که شیائومی ۱۲ اولترا و ۱۲ لایت هستند هنوز رونمایی نشده اند.

این شرکت چینی مدل‌های شیائومی ١٢ شیائومی ۱۲ پرو و ۱۲X را برای سال ۲۰۲۲ روانه بازار کرده است و حتما در ماه‌های پیش‌رو به تعداد این گوشی‌ها افزوده خواهدشد.

گویا بناست شیائومی ۱۲ لایت جایگزین می ۱۱ لایت ۵G باشد که با قیمت مطلوب و توان سخت‌افزاری بالای خود توانست نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود بکشاند. طبیعتاً میزان ارتقای گوشی‌های جدید نامبرده نسبت به نسل گذشته خیلی فاحش نخواهد بود.

آریاک سفر

شیائومی ۱۲ لایت بسیار باریک و اندکی بزرگ‌تر از شیائومی ۱۲ خواهد بود و نمایشگرش انحنا خواهد داشت لذا با ظاهری زیباتر و جذاب تر به بازار خواهد آمد و نظر افراد بیشتری را به خود جلب خواهد کرد.

نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی با وضوح اف اچ دی پلاس، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و پنلی  از جنس اَمولد، از جمله قابلیت‌های منحصر بفرد این گوشی است و از آنحا که شیائومی می ۱۱ لایت ۵G NE با نمایشگر ۹۰ هرتزی راهی بازار شد، نمایشگری که برای مدل جدید استفاده شده حائز اهمیت است.

باتری این گوشی نیز از ۴۲۵۰ در نسل گذشته به ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ارتقا پیدا کرده که قابلیت مهمی محسوب می‌شود. از سوی دیگر سرعت شارژر نیز از ۳۳ به ۶۷ وات افزایش یافته است.

از جمله مشخصات فنی شیائومی ۱۲ لایت که تفاوتی با مدل سال گذشته ندارد می توان به پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G اشاره کرد که با وجود تراشه‌های خوبی همچون اسنپدراگون ۸۷۰ یا حتی ۸۸۸ شیائومی می‌توانست از این امکانات استفاده کند.

در شیائومی ١٢ لایت از ۶/۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی استفاده شده تا امکان اجرای بازی‌های روز برای استفاده کنندگان از این گوشی فراهم شود.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال و نیز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی ماکرو هم در بخش عکاسی و فیلم‌برداری از دیگر امکانات خاص این گوشی جدید خواهند بود. البته دوربین سلفی این گوشی از ۲۰ مگاپیکسل در دو نسل قبلی به ۱۶ مگاپیکسل کاهش یافته که جای تعجب دارد.

حسگر اثرانگشت هم بجای تعبیه روی فریم و ادغام با کلید پاور، زیر نمایشگر تعبیه شده است که باید دید به ذائقه مشتریان خوش میا. آید یاخیر؟

رونمایی از شیائومی ۱۲ با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز