مشارکت «سام الکترونیک» در مدیریت بحران منطقه 21 تهران

عضو شورای منطقه 21 تهران از نقش «سام الکترونیک» در مدیریت بحران این منطقه خبر داد و گفت: قرار است این شرکت در آینده نیز مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشد.

به گزارش کاماپرس به نقل از پایگاه خبری الکا ایران، عضو شورای منطقه 21 با اشاره به اینکه شرکت سام الکترنیک در مرحله اول 6 هزار پک محلول ضد عفونی در منطقه 21 توزیع کرده است، گفت: قرار است شرکت سام الکترونیک یک مرحله دیگر محلول ضد عفونی دست و سطوح در منقطه 21 توزیع کند.

حمید سپاهی با بیان اینکه از چهار سال پیش شرکت سام سرویس در اشتغالزایی و کمک به NGO های منطقه همکاری های گسترده ای داشته، افزود: قرار است این شرکت در مدیریت بحران منطقه 21 مشارکت بیشتری داشته باشد

همچنین شهردار ناحیه سه منطقه 21 تهران گفت: شرکت سام الکترونیک در راستای مسوولیت اجتماعی 6 هزار پک محلول شوینده در منطقه ای 21 تهران توزیع کرد که نقش مهمی در پیشگیری ویروس کرونا دارد.

آریاک سفر

علی موذن با اشاره به اینکه ستادی در نیمه نخست اسفند 98 با حضور شهرداران نواحی، مدیریت بحران، راهور و…در منطقه 21 تشکیل شده است، گفت: از 15 اسفندماه طبق برنامه ریزی با استفاده از تانکر، واترجت و … هر شب محله ها ضدعفونی می شود که برخی از شهرک ها چندین بار تاکنون گندزدایی شده اند و به صورت دوره ای انجام می شود.

علی موذن با بیان اینکه شرکت سام الکترونیک در راستای مسوولیت اجتماعی پک محلول های ضدعفونی دست و ضدعفونی سطوح در منطقه توزیع کرده است، افزود: با توجه به اینکه ساکنان این منطقه از اقشار متوسط به پایین و بیشتر کارمند و کارگر هستند، از این رو توزیع پک های بهداشتی شرکت ها می تواند به پیشگیری بیشتر ختم شود، هرچند باید توجه داشت که مردم باید در خانه بمانند و بهداشت فردی را رعایت کنند تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود، چراکه امروز شاهد این هستیم که کادر درمانی حتی در روزهای تعطیل مشغول رسیدگی به بیماران هستند، در چنین شرایطی که ما نمی توانیم کمکی به آن ها داشته باشیم حداقل کار ممکن است است که بهداشت فردی را رعایت کنیم و در خانه تعطیلات را با خانواده سپری کنیم.

پیش از این نیز شرکت سام سرویس در دو مرحله هدایای همچون 90 هزار روپوش کفش و پمپ سم پاش، ترمومتر یا تب سنج، یخچال، لباسشویی و تلویزیون به هلال احمر اهدا کرده است.

مرتبط با : سام الکترونیک
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز