مسی و رونالدو میلیون ها دلار تخفیف کرونایی دادند

مسی و رونالدو
لست سکند

با وجود اینکه شیوع کرونا بی‌مهری خود را حتی به جامعه ورزشی و فوتبال دوستان نیز ثابت کرد، اما کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بار دیگر به‌عنوان دو فوق ستاره فوتبال مسئولیت اجتماعی خود را با کاهش دستمزدشان ایفا کردند.

به گزارش کاما پرس و به نقل از فوربز، باشگاه یوونتوس از انجام توافقی با بازیکنان و مربیان این تیم خبر داد که به‌واسطه آن اعضای تیم در زمان بحران کرونا درمجموع 100 میلیون دلار از دستمزد قبلی خود کمتر دریافت خواهند کرد. از این رو دیگر کارکنان باشگاه می‌توانند حقوق خود را به‌موقع دریافت کنند.

چندی قبل مسی کاپیتان بارسلونا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد دستمزد بازیکنان در روزهای بحران کرونا به میزان 70 درصد کاهش خواهد داشت. این توافق دوجانبه پس از چندین روز مذاکره سرانجام توسط کاپیتان بارسلونا اعلام شد و پس‌ازآن دیگر اعضای تیم نیز این بیانیه را در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

مطالب مهم را از دست ندهید 

راز آسمان پایتخت

باشگاه یوونتوس اعلام کرد با توجه به تعطیلی لیگ فوتبال، این توافق به مدت چهار ماه اجرا می‌شود و اولین توافق در میان تیم‌های سری آ خواهد بود. رونالدو، ثروتمندترین ستاره فوتبال ایتالیا نیز سه هفته قبل اعلام کرد که مبلغ 11 میلیون دلار به باشگاه تخفیف می‌دهد. حال باوجود شرایط حاضر این تخفیف بسیار بیشتر از چیزی است که خود او اظهار کرده بود.

نکته جالب اینکه اگر رونالدو حتی 30 درصد از دستمزد خود را دریافت نکند، بازهم تک‌ستاره یک میلیارد دلاری فوتبال این فصل خواهد بود. چندی پیش کریستیانو رونالدو مبلغ 1.8 میلیون دلار برای مبارزه با کرونا ویروس به بیمارستانی در پرتغال کمک کرد. همچنین، رونالدو هزینه تجهیز 37 واحد جدید آی سی یو را در بیمارستان‌های لیسبون و پورتو پرداخت کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز