مسی و رونالدو در تهران (تصاویر)

حتی تصور این که یکی از دو فوتبالیست مشهور جهان یعنی مسی یا رونالدو با هم در شهر تهران حضور پیدا کنند رویایی است اما حالا قرار است  شهروندان تهرانی هر دوی این اسطوره ها را با هم ببینند؛ البته نه شهروندان عادی!

به گزارش کاماپرس، یک مقام مسئول در پلیس راهور تهران از اجرای طرحی خبر داد که شهروندان تهرانی را با اسطوره های فوتبال جهان غافلگیر می کند. البته این غافلگیری مخصوص موتورسواران متخلف است نه شهروندان عادی.

به گفته سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بر اساس این طرح با استفاده از چهره فوتبالیست های مشهوری مثل مسی و رونالدو موتورسیکلت سواران متخلف کارت زرد یا قرمز می گیرند.

وی با بیان اینکه در اجرای این نمایش خیابانی موتورسواران متخلف از سوی بازیگری که به چهره یک داور فوتبال درآمده، جریمه شده و کارت زرد یا قرمز دریافت خواهند کرد، گفت: چهره شبیه‌سازی برای این بازیگر، چهره «کولینا» داور معروف ایتالیایی است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: همچنین بازیگرانی نیز به چهره کریس رونالدو، لیونل مسی و چند بازیکن شناخته شده فوتبال جهان درآمده و در اجرای این نمایش خیابانی مشارکت دارند.

آریاک سفر

همه خانی خاطرنشان کرد: هدف استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی در راستای ارتقا سطح فرهنگ ترافیک و کاهش تخلفات به خصوص در حوزه موتورسواران است، چرا که متاسفانه این قشر سهم بالایی از تصادفات جرحی  و فوتی دارند.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این اقدام فرهنگی پیرامون و در تکمیل طرح موتور یار اجرا شده و پلیس از هر نوع همکاری و اقدام در راستای توسعه فرهنگ ترافیک استقبال می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز