مسکن انقلاب در 4 فاز اجرا می شود

مجلس یازدهم طرحی تحت عنوان مسکن ملی انقلاب را در 4 فاز برای خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه در دست بررسی دارد.

به گزارش کاماپرس، در حالی که قیمت مسکن در یکی دو سال اخیر جهش شدیدی داشته و خانه دار شدن به رویای محال اقشار کم درآمد تبدیل شده یکی از نمایندگان مجلس از طرح منتخبان یازدهم ملت برای خانه دار کردن مردم در قالب طرح جدیدی به نام مسکن ملی انقلاب خبر داده است.

تفاوت ها و شباهت های مسکن انقلاب با مسکن مهر

بنا به اعلام تسنیم سید محمدرضا میرتاج الدینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در تشریح برخی جزئیات این طرح به رادیو اقتصاد گفت: مسکن مهر دو فاز بود ولی در این طرح چهار فاز درنظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: مسکن انقلاب علاوه بر دوفاز مسکن مهر یعنی خانه اولی ها و خانه های روستایی، حوزه حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیر رسمی و بافت های فرسوده را هم شامل می شود.

آریاک سفر

خراب کردن خانه بر سر یک خانم بی سرپناه نتیجه دور افتادن از خط امام است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه شد که نمایندگان مجلس و برخی از دولتمردان نگاه شان از خانه محقر و ساده جماران به سمت ویلا های لواسان رفت و همینطور چرا شهرداری کرمانشاه خانه یک خانم بی سرپناه را خراب می کند و صدای او به جایی نمی رسد، گفت: این نتیجه دور افتادن از خط امام و گرایش به سمت اشرافی گری است.

وی در ادامه افزود: هر سال و هر زمان افکار و اندیشه حضرت امام پویاتر و زنده تر می شود. دیدگاه ها و خط امام مشعل راه مردم و مسئولان در مسیر صحیح است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز