مزیت یادگیری آنلاین زبان انگلیسی چیست؟

لست سکند

با وجود محدودیت‌های آموزش آنلاین زبان، مزایای زیادی در رابطه با این روش آموزشی وجود دارد. هر کلاس آنلاین زبان با مزیت‌های خود موجبات یک انقلاب بزرگ در سیستم آموزش معاصر را ایجاد کرده است. از مشکلات آموزشگاه‌های زبان این است که شما باید برای شرکت در کلاس‌های معتبر میلیون‌ها تومان پرداخت کنید و با همه‌ این هزینه‌ها، کلاس‌ها شلوغ هستند و همانطور که می دانید شلوغی محیط یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا است . پس عجیب نیست که میلیون‌ها زبان آموز در جهان، بستر آموزش آنلاین زبان را انتخاب می‌کنند و از آن رضایت بالایی دارند.
به گزارش کاماپرس، با تغییر بزرگی که آموزش آنلاین زبان ایجاد کرده است، افراد برای یادگیری چیزی که تمایل دارند راه آسان‌تری را طی می‌کنند. با این حال، آموزش آنلاین زبان هنوز هم درگیر کلیشه‌ها است. برخی از مردم تصور می‌کنند که زبان آموزان آنلاین باهوش نیستند و تنبل‌اند، اما این مسئله حقیقت ندارد.
فعالیت های آنلاین امروز بیشتر از گذشته شده و عرصه آموزش نیز مستثنی نیست. هرچه پیش می رویم، تجارت الکترونیک و فعالیت های بر بستر اینترنت بیشتر می شود. باید به آموزش نیز نگاهی متفاوت شود. بگذارید به اهمیت شرکت در دوره های حضوری و دوره های آنلاین زبان روی پلتفرم تلکس یا اکسیر از راه دور (TelEx: Tele Elixir) بپردازیم.

چرا زبان را آنلاین آموزش ببینیم؟
با توجه به رشد روزافزون جمعیتِ سرتاسر دنیا و گسترش محدودیت های رفت و آمدی، و حضور تکنولوژی فوق العاده ی اینترنت، می توان آموزش هایمان را سریع تر، با کیفیت تر و کم هزینه تر داشت. به لطف معجزه ی قرن 21 یا همان اینترنت، هم زمانی برای رفت و آمد نمی گذاریم، هم در معرض خطرات (ترافیک، تصادف، کرونا) نیستیم، و هم در فضای راحت پشت میز خودمان می نشینیم. حتی، دیگر نیاز نیست به صورت حضوری به یک موسسه زبان دور برویم چرا که الان می توانیم از فاصله دور در کلاس هایشان شرکت کنیم.

روش درست یادگیری زبان انگلیسی به سبکی اصولی

به گزارش ایسنا، با یک سیستم درست و اصولی آموزش زبان آشنا بشوید. انسان های موفق الزاما کار متفاوتی نمی کنند، بلکه کارها را به شیوه ی متفاوتی انجام می دهند. هرکس که در دو دهه اخیر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی، و به ویژه آمادگی آزمون آیلتس بوده باشد، قطعا اسم دو استاد برتر زبان انگلیسی و آیلتس، یعنی سجاد حسینی و محمود مهرعلیان را از خیلی ها شنیده است. کارنامه درخشان فعالیت و رزومه این دو استاد به قدری پربار است که زبان از توصیف قاصر است.

راز آسمان پایتخت

دغدغه آموزش با کیفیت، وقت و انرژی زبان آموز و کاربردی بودن فعالیت شان همیشه بارز بوده است. سال ها تدریس سطوح مختلف، سوپروایزری و مدیریت آموزش چندین موسسه آموزشی، نوشتن سیستم های آموزشی، ایجاد تغییرات برای اصلاح آموزش برخی آموزشگاه ها، نوشتن 7 کتاب آموزشی زبان انگلیسی و آیلتس، تهیه بیش از ۷ هزار اسلاید آموزشی، تهیه بیش از ۳۰۰ ساعت ویدیوها و پادکست های صوتی آموزشی، نوشتن حدود ۴۰۰ طرح درس کامل برای کتب و سیستم های آموزشی، و بیشتر از 150 سمینار آموزشی نتیجه ی این جریان آموزشی است.

انتهای پیام

مرتبط با : آکادمی اکسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز