مزیت استفاده اصولی از کمربند بدنسازی حرفه ای چرم گاوی شرافیت

خرید کمربند بدنسازی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که یک بدنساز قبل از شروع به ورزش حرفه‌ای باید انجام دهد؛ کمربند بدنسازی حرفه ای چرم گاوی شرافیت از ورود آسیب‌های بدنی جبران‌ناپذیر جلوگیری کرده و سبب بهبود فعالیت‌های ورزشی می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات بدنسازی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بدنسازی و تمرینات سنگین ورزشی با توجه به فشاری که به عضلات وارد می‌کند، احتمال بروز آسیب به عضلات را بالا می‌برد. با وجود این، استفاده از تجهیزات ورزشی مختلف مانند کمربند بدنسازی حرفه ‌ای چرم گاوی شرافیت باعث برداشته شدن این فشار از روی کمر و عضلات پشتی می‌شود. برای تجربه ورزشی ایمن، علاوه بر خرید کمربند بدنسازی، استفاده اصولی و صحیح از آن نیز اهمیت بسیاری دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی کمربند بدنسازی و نحوه استفاده اصولی از آن می‌پردازد.

چرا استفاده از کمربند بدنسازی اهمیت دارد؟

کمربند بدنسازی یکی از ضروری‌ترین تجیهزات ورزشی مورد نیاز برای هر بدنساز حرفه‌ای است. مهم‌ترین کارکرد این محصول، برداشته شدن فشار مستقیم از روی کمر و حمایت از عضلات پشتی در هنگام انجام تمرینات سنگین است. کمربند بدنسازی در واقع فشار وارده را از قسمت‌های پشتی بدن به شکم منتقل می‌کند و به این ترتیب عضلات شکمی نیز تقویت می‌شود. ضمن آن‌که این انتقال فشار سبب می‌شود تا بدن ورزشکاران در حین ورزش فرم بهتری به خود بگیرد.

بستن کمربند بدنسازی مناسب در حین ورزش با کاهش فشار سبب بهبود عملکرد ورزشکار و انجام صحیح‌تر تمرینات می‌شود. با وجود این، برای دریافت بهترین کارکرد از کمربند ایمنی و جلوگیری از ورود آسیب، باید از آن به شکل اصولی استفاده کرد.

آریاک سفر

استفاده صحیح از کمربند بدنسازی حرفه‌ای

دومین قدم پس از خرید کمربند بدنسازی، استفاده صحیح و اصولی از آن است. از کمربند بدنسازی باید در تمرینات خاص و در زمان‌های مناسب استفاده کرد؛ در غیر این‌ صورت باعث ورود آسیب‌های دیگری به بدن می‌شود. نکات لازم برای استفاده اصولی از کمربند بدنسازی در ادامه آمده است؛

بهترین زمان استفاده از کمربند بدنسازی

کمربند بدنسازی به مانند یک دیوار و تکیه‌گاه برای شکم عمل می‌کند و سبب ایجاد ثبات در بخش‌های عمقی و عضلات پشت می‌شود. بنابراین استفاده از این محصول در ورزش‌های مخصوص عضلات پا، اسکوات، ددلیفت، لیفت و سایر تمریناتی که به شکل ایستاده انجام می‌شوند ضروری است.

با وجود این، استفاده از کمربند بدنسازی در حین تمرینات دراز و نشست علاوه بر این‌که مانع اجرای صحیح حرکت می‌شود، ممکن سبب ورود آسیب شود. چرا که کارکرد کمربند بدنسازی جلوگیری از خم شدن عضلات پشتی و کارکرد دراز و نشست خم کردن ستون فقرات از طریق عضلات شکمی است که در تضاد با هم‌دیگر قرار می‌گیرند. ضمن این‌که استفاده از کمربند ایمنی در حین حرکاتی که سبب ورود مستقیم فشار به کمر نشده از جمله زیر بغل سیم کش، جلو پا ماشین یا حتی در حین بلند کردن وزنه‌های سبک بی‌فایده است.

همچنین برای استفاده اصولی از کمربند بدنسازی باید توجه داشته باشید که در صورتی که مبتلا به بیماری‌های قلبی یا فشار خون باشید، بهتر است به مدت طولانی از کمربند بدنسازی استفاده نکنید.

درست بستن کمربند بدنسازی

دومین نکته در استفاده صحیح و اصولی از کمربند بدنسازی، پوشش صحیح و بستن درست کمربند است. در حین بستن کمربند حتما به شل یا سفت بودن آن توجه کنید؛ چرا که در غیر این صورت، عضلات شکم به خوبی منقبض نشده و عملکرد کمربند کاهش یافته و احتمال بروز آسیب وجود دارد. برای بستن درست کمربند توجه داشته باشید که لبه پایینی کمربند در دو طرف بدن شما و روی برجستگی لگن قرار بگیرد، قسمت پشتی کمربند نیز بدون هیچ‌گونه تماسی با باسن، کاملا گودی کمر شما را بپوشاند.

خطرات عدم استفاده از کمربند بدنسازی

عدم استفاده از کمربند یا استفاده غیر اصولی از آن می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را بر بدن شما وارد کند که برای همیشه شما را ورزش و بدنسازی محروم کند. از جمله این آسیب‌ها می‌توان به فتق دیسک، نازک شدن دیسک، گرفتگی های عضلات، پارگی عضلات در پشت و کمردرد های مزمن اشاره کرد. بنابراین خرید یک کمربند بدنسازی حرفه‌ ای و باکیفیت با هر میزان هزینه می‌تواند از هزینه‌های مالی و بدنی در آینده جلوگیری کند.

کمربند حرفه ای چرم گاوی شرافیت

کمربند بدنسازی حرفه ای چرم گاوی شرافیت برای انجام حرکات ورزشی در بدنسازی مانند حرکات با دمبل، هالتر، اسکوات ها و عموم حرکات با دستگاه سیم کش ها استفاده می‌شود. در تولید این کمربند از چرم طبیعی گاو درجه یک به همراه آستر آلمانی تکسون استفاده شده که سبب استحکام چرم و جلوگیری از کش آمدن آن می‌شود. این محصول علاوه بر متریال درجه یک دارای الگو و برش بسیار حرفه‌ای برای ورزشکاران پرورش اندام بوده که با قابلیت استفاده در حرکات سنگین از بروز آسیب جلوگیری می‌کند.

مزیت کمربند چرم طبیعی گاوی شرافیت

جنس چرم گاوی مورد استفاده در کمربند حرفه ای بدنسازی شرافیت از نوع چرم طبیعی بوده که در مقایسه با چرم مصنوعی دارای مزایای بسیاری است. از جمله این مزایا می‌توان به افزایش مدت زمان استفاده از کمربند شده و عمر و ماندگاری بالاتری آن اشاره کرد. ضمن این‌که استفاده از این کمربند سبب افزایش فشار بر عضلات هدف، تحریک بیشتر بدن برای عضله سازی در عضلات هدف، کاهش فشار بر عضلات ضعیف‌تر وکاهش دامنه حرکتی مفاصل مجاور و نگه داشتن آنها در محدوده ایمن می‌شود.

با توجه به این مزیت‌ها تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی اهمیت پیدا می‌کند؛ برای تشخیص چرم طبیعی کافی است به مواردی چون پرزدار بودن لبه محصول، جنس خش‌دار و یکنواخت نبودن سطح چرم، بوی پلاستیک چرم مصنوعی و غیره توجه کنید. با وجود این بهترین شیوه برای اطمینان از طبیعی بودن چرم کمربند، خرید از فروشگاه‌های معتبر و مطمئن است.

قیمت کمربند بدنسازی حرفه ای چرم گاوی

قیمت کمربند بدنسازی حرفه ای چرم گاوی شرافیت 617 هزار تومان است؛ این قیمت نسبت به متریال‌های درجه یک و چرم طبیعی مورد استفاده در آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

مجموعه شرافیت

مجموعه شرافیت از سال 1396 فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع تجهیزات ورزشی با کیفیت و در راستای افزایش کیفیت ورزش سالم در جوانان آغاز کرده است. برند شرافیت علاوه بر کمربند بدنسازی حرفه ای ، سایر لوازم بدنسازی ، لوازم جانبی ورزشی و انواع لباس ورزشی مردانه و زنانه را نیز در محصولات خود دارد.

برای خرید محصولات شرافیت با مراجعه به وبسایت مجموعه می‌توانید محصول مورد نظر خود را در اندازه و سایز مناسب از فروشگاه آنلاین خریداری کنید.

مرتبط با : شرافیت
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز