مزدا در فهرست ایمن ترین خودروهای 2020  جایگزین تویوتا شد + عکس

به مانند سال های گذشته مجله امریکایی Consumer  بر اساس داده های جمع آوری کرده لیست ایمن ترین خودروهای سال 2020 خود را منتشر کرد. بر خلاف سال 2019 که تویوتا و لکسوس در صدر این لیست قرار داشتند، امسال شرکت مزدا مقام اول را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از Consumer Reports ، این مطالعه بر اساس نظرسنجی از بیش از 330 هزار راننده آمریکایی صورت گرفته که دارای اتوموبیل هایی تولید شده در طول سال های 2000-2020 هستند. این رانندگان به این مجله گفتند كه در طول سال گذشته با چه مشكلاتي در اتوموبیل هاي خود دست و پنجه نرم کردند. کارشناسان Consumer  همه این نقایص را به 17 گروه تقسیم کردند که به هر یک از آنها ضریب خاص خود اختصاص داده شده است. بر اساس این داده ها ، خودروها ضریب اطمینان روی سیستم نقطه ای از 0 تا 100 دریافت کردند.

شرکت مزدا با استفاده از گیربکس های 6 سرعته اتوماتیک کلاسیک خود، که به گفته کارشناسان این نشریه از نمونه های مشابه مطمئن تر هستند، توانست مقام اول را در این رتبه بندی کسبت کند. علاوه بر این ، کارشناسان در مورد موتورهای استفاده شده در محصولات شرکت مزدا نظر مثبتی داشتند ولی عدم تمایل این تولید کننده به وسوسه استفاده از تجهیزات چندرسانه ای در اتاق اتوموبیل های تولیدی خود را متذکر شدند. در نتیجه ، این برند 83 امتیاز از 100 را دریافت کرد.

تویوتا با 74 و لکسوس 71 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. مکان چهارم به بیوک آمریکایی با 70 امتیاز تعلق گرفت. علاوه بر این ، شرکت هوندا با 7 پله صعود و 63 امتیاز برای اتومبیل های در مکان 5 جای گرفت.

آریاک سفر

در ادامه در مکان 5 الی 10 به ترتیب هیوندای (62 امتیاز) ، رام (58 امتیاز) ، سوبارو (57 امتیاز) ، پورشه (55 امتیاز) و داج (54 امتیاز) قرار گرفتند. در مجموع 26 شرکت در این رتبه بندی حضور داشتند. مکان های 11 الی 15 نیز به کادیلاک (38 امتیاز) ، فورد (38 امتیاز) ، مینی (37) ، فولکس واگن (36) ، تسلا (29) تعلق گرفت و لینکلن در خارج از بیست شرکت برتر قرار داشت که تنها 8 امتیاز از سوی این نشریه کسب کرد.

در مورد رتبه بندی مدل اتوموبیل نیز طبق گزارش Consumer Reports ، معتبرترین مدل در سال 2020 مزدا MX-5 بود که 98 امتیاز از 100 امتیاز را کسب کرد. در مرحله بعدی مزدا CX-30 و Lexus UX قرار دارند (هر مدل 95 امتیاز دارد). تویوتا پریوس ، لکسوس NX و بیوک انکور هر کدام 91 امتیاز دریافت کردند. علاوه بر این ، کارشناسان از لکسوس GX ، هوندا HR-V ، هیوندای کونا و آئودی A4 / A5 به عنوان خودروهای قابل توجه نام بردند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : مزدا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز