مزایای بزرگ اجاره‌ی خودرو در امور مختلف

اجاره خودرو-کاماپرس
لست سکند

استفاده‌ی مداوم از خودروی شخصی در مسافرت‌های طولانی و تردد‌های غیرضروری سبب می‌شود تا خودرو زودتر از پایان عمر خود دچار استهلاک شده و درنتیجه بسیاری از قطعات آن خیلی زود از کار بیفتد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سپریس، بسیاری از افراد با آگاهی از این موضوع سفر‌های هواپیمایی و قطاری را به مسافرت با خودرو و لذت رانندگی در جاده ترجیح داده و سعی می‌کنند تا حداکثر محافظت ممکن را از خودروی شخصی خود به عمل آورند. این درحالی است که اتخاذ روش‌های موثرتری چون استفاده از خدمات اجاره خودرو، علاوه بر اینکه امکان رانندگی در جاده‌های متفاوت شهر‌های مختلف را فراهم می‌آورد، از استهلاک زودهنگام قطعات مختلف خودرو نیز جلوگیری خواهد نمود. خدمات اجاره خودرو در صورتی‌که توسط وبسایت‌های معتبر و شرکت‌های فعال در این حوزه صورت پذیرد مزایای بسیار متعددی را نه تنها در حوزه‌ی مسافرت‌های خانوادگی بلکه در سایر موضوعات نیز به همراه دارد که در این متن به بررسی دقیق این مزایا خواهیم پرداخت.

منظور از خدمات اجاره‌ ماشین چیست؟

قبل از بررسی مزایای خدمات اجاره خودرو تهران، لازم است با تاریخچه اجاره خودرو و کلیت عملکرد و خدمات اجاره‌ی خودرو در مراکز فعال در این حوزه، آشنایی پیدا نمایید تا کلیه‌ی ابهامات ذهنی که در خصوص این موضوع مطرح می‌شود برطرف شده و با خیال آسوده‌تری به سراغ رزرو خودروی مدنظر خود بروید.

در بررسی تاریخچه خدمات اجاره خودرو پی خواهیم برد که پس از جنگ جهانی دوم یکی از مشاغلی که توانست جای پای خود را در میان سایر فعالیت‌هایی که از رونق مناسبی برخوردار بودند، محکم کرده و در میان مردم به رسمیت شناخته شود، سیستم اجاره‌ی خودرو در شرکت‌های فعال در این امر بود. این خدمات که برای نخستین بار توسط جو ساندرز در آمریکا صورت پذیرفت، به دنبال استقبال عموم مردم و بسیاری از مراکز از جمله فرودگا‌ها و راه‌آهن‌ها، رفته رفته گسترده شده و به سایر کشور‌ها نیز راه یافت؛ به گونه‌ای که شاهد ورود این صنعت در ایران و رشد روزافزون خدمات اجاره خودرو در تهران و سایر شهر‌های ایران نیز بودیم.

در بررسی کلیت عملکرد شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات اجاره خودرو نیز متوجه می‌شویم که این شرکت‌ها اساساً از خودرو‌های مختلفی از مدل‌های خارجی چون تویوتا لندکروز، هیوندای سانتافه و مدل‌های اقتصادی ایرانی چون کوییک دنده‌ای، ۲۰۶، ساینا، تیبا و… برخوردار بوده، با در اختیار قرار دادن خودرو‌های خود به فرد اجاره گیرنده، بر اساس نوع خودرو، مدت زمان اجاره و یا گا‌هاً میزان کیلومتر طی شده با خودرو و… قرا داد‌هایی را وضع کرده و براساس آن مبالغی را از اجاره‌گیرندگان دریافت می‌کنند که اگر نوع خودروی انتخابی به درستی و براساس فاکتور‌های خاصی چون به تناسب دلیل و هدف از اجاره با نوع خودروی انتخابی صورت پذیرد، می‌تواند در مقابل استفاده از خودروی شخصی مقرون به صرفه‌تر باشد.

راز آسمان پایتخت

مزایای اجاره‌ی خودرو

همانطور که در مباحث قبل نیز اشاره نمودیم خدمات اجاره‌ خودرو در مقابل استفاده‌ی مداوم از خودروی شخصی از مزایای گسترده‌ای برخوردار می‌باشد. طیف گسترده‌ی مزایای اجاره ماشین تهران به موضوعات متفاوتی مربوط شده و تنها شامل حال قشرخاصی از جامعه نخواهد بود. از جمله برخی از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

اجاره خودرو-کاماپرس

تشریفاتی کردن مجالس

یکی از معروف‌ترین و پر استفاده‌ترین موارد استفاده از خدمات اجاره خودرو در جهت تشریفاتی کردن مجالس عروسی و میهمانی‌های خاص و یا همراهی میهمانان مختلف از فرودگاه به هتل و… می‌باشد.

کاهش ضرر‌های مالی در طولانی مدت

استفاده از خودرو به صورت مداوم در میهمانی، مسافرت کاری و خانوادگی و… سبب می‌شود تا به مرور از کیفیت قطعات به کار رفته در این خودرو‌ها کاسته شود؛ به طوریکه پس از مدتی استفاده از خودور فرد مجبور به تعویض این قطعات و یا تعویض کلی خودور خواهد بود که این موضوع به دلیل نوسانات بازار خودرو به طور معمول راهکار چندان جالبی به نظر نمی‌رسد؛ چراکه برای هربار تعویض خودرو فرد مجبور به پرداخت بخش زیادی از پس انداز خود بوده و در نتیجه توانایی سرمایه‌گذاری مالی و استفاده از این پس‌انداز در جهت امور دیگر را نخواهد داشت. خدمات اجاره خودرو با ایجاد فرصتی مناسب برای محافظت حداکثری از خودرو و ممانعت از استفاده از خودرو‌های شخصی در سفر‌های مختلف خصوصاً سفر‌های طولانی، کمک بزرگی در جهت جلوگیری از ضرر‌های مالی خواهد داشت.

از طرف دیگر بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از یک خودرو در مراکز مختلف را نداشته و براساس همین موضوع به خریداری چندین خودروی مختلف اقدام می‌کنند. این درحالی است که ممکن است برخی از این خودور‌های خریداری شده تنها چند بار در سال آن هم به مدت بسیار کوتاهی استفاده شود. در چنین وضعیتی با گذشت زمان با خاموش ماندن خودرو در طولانی مدت، به موتور خودرو آسیب زیادی وارد شده و فرد با ضررمالی عمده مواجه خواهد شد. درصورتیکه این افراد با استفاده از خدمات اجاره‌ ماشین در تهران به راحتی در هر زمان که تمایل دارند می‌توانند به رزرو خودروی مدنظر خود اقدام نموده و در ساعت یا مکان مقرر شده آن را تحویل بگیرند. به این ترتیب با کمک اجاره خودرو نه تنها فرد با ضررمالی مواجه نشده بلکه نگرانی از بابت جای پارک خودرو در منزل یا سرویس دوره‌ای خودرو و تعمیرات آن‌ها را نیز نداشته و می‌تواند هر بار برای هر میهمانی به انتخاب یکی از خودرو‌های دلخواه خود بپردازد.

اجاره خودرو-کاماپرس

امکان تجربه‌ی رانندگی با خودرو‌های لوکس و گران‌قیمت

بسیاری از افراد آرزوی تجربه‌ی رانندگی با خودرو‌های لوکس و گران‌قیمت ایرانی و خارجی را داشته ولی به علت اوضاع اقتصادی کنونی توانایی خرید این خودرو‌ها را در حال حاضر ندارند. این افراد با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانند تنها با ارائه مدارک درخواستی از سوی شرکت‌های فعال در این امر به آرزوی چندساله‌ی خود دست یافته و هر بار با استفاده از یکی از خودور‌های لوکس تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنند.

حذف هزینه‎‌ی معاینه فنی و تعویض قطعات

در سفر با خودروی شخصی قبل از هرکاری فرد می‌بایست زمان مشخصی را برای مراجعه به معاینه فنی و سرویس خودروی خود و تعویض قطعات معیوب آن اختصاص دهد که این موضوع علاوه بر وقت‌گیر بودن می‌تواند هزینه‌ی مشخصی را نیز برای فرد درپی داشته باشد. درحالی که با اجاره ماشین، فرد بدون نیاز به مراجعه به این مراکز خودروی آماده به سفر را دریافت کرده و می‌تواند با خیال آسوده‌تری به سایر کار‌های ضرروی خود بپردازد.

جهت اجاره انواع خودروی خارجی و ایرانی لوکس و خودور‌های ایرانی با صرفه اقتصادی و… می‌توانید به وبسایت شرکت سپریس مراجعه فرمایید. وبسایت شرکت سپریس که در حقیقت پلی میان اجاره‌دهندگان و گیرندگان خودرو می‌باشد، علاوه بر امکان اجاره خودرو دلخواه خود، اجاره‌ی کسب درآمد را نیز به افرادی که قصد اجاره دادن خودروی خود را دارند، خواهد داد. این مرکز با پشتیبانی ۲۴ ساعته و تضمین بیمه و ایجاد تنوع در انتخاب خودروی دلخواه آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان فعال در این حوزه می‌باشد. برای ارتباط با این مجموعه می‌توانید از آدرس اینترنتی sepris.com استفاده نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : سپریس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز