مزایای اجاره پرادو چیست؟/ قیمت روز 12 آبان

اجاره پرادو برای افرادی که به دنبال راحتی و ایمنی هستند، انتخاب بسیار خوبی است. پرادو جزو خودروهای لوکس و شاسی بلند پرطرفداری است که تجربه منحصر‌به‌فردی را برای افراد رقم می‌زند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تویوتا پرادو بیشتر امکانات لندکروز را دارد. این خودرو در دو مدل چهار در و دو در عرضه شده است. بدون شک مسافرت با تویوتا پرادو، تجربه‌ای بسیار خوب و به یادماندنی خواهد بود.

شرایط اجاره پرادو چیست؟

پرادو یکی از شاهکارهای تویوتا است. این روزها بیش از 10 سال از طراحی این خودرو گذشته است. با این حال بازار آن بسیار داغ و پر رونق می‌باشد. اجاره پرادو در تمام شهرهای ایران با راننده و یا بدون راننده امکان‌پذیر است. در بیشتر شرکت‌های رنت خودرو، حداقل زمان برای اجاره پرادو 3 روز می‌باشد. افراد می‌توانند این خودرو را به صورت هفتگی، ماهیانه و سالیانه اجاره کنند. برای اجاره پرادو بدون راننده، مدارک زیر نیاز است:

  • گواهینامه معتبر با حداقل اعتبار 6 ماه
  • داشتن حداقل 20 سال سن
  • کارت شناسایی
  • احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت فرد اجاره‌کننده
  • ودیعه و چک

لازم به ذکر است در صورتی که افراد ماشین پرادو را با راننده اجاره کنند، نیازی به ارائه مدرک خاصی ندارند. فقط لازم است مبلغ کرایه خودرو را پرداخت کنند. هم‌چنین امکان تحویل خودرو در تهران و سایر شهرستان‌ها وجود دارد. اما باید چند روز قبل، با شرکت اجاره پرادو تماس گرفته و در صورت موجود بودن، خودرو رزرو شود.

آریاک سفر

چرا تویوتا پرادو این قدر محبوب است؟

تویوتا یک کمپانی ژاپنی اما چند ملیتی است که اولین خط تولید را در سال 1937 راه‌اندازی کرد. تویوتا پرادو، خودرویی مجلل و لوکس است که در چهار نسل وارد بازار خودرو شده است. بیشتر افراد پرادو را با عنوان ماشین بیایانی می‌شناسند. این خودرو از نظر ایمنی موفق به کسب پنج ستاره شده است. چراکه تمام بدنه پرادو دارای استحکامی بی‌نظیر است که احتمال آسیب دیدگی را به کم‌ترین حد می‌رساند.

سیستم تعلیق پرادو، به شکل باورنکردنی عمل می‌کند. روان بودن، نرمی و راحتی این خودرو زبان‌زد تمام افراد است. این شاسی بلند ژاپنی، با سیستم تعلیق سه حالته، دنده اتوماتیک دقیق و کرال کنترل رانندگی لذت بخشی دارد. تویوتا پرادو دارای سیستم ترمز اضططراری است و به دلیل داشتن فضایی بزرگ، برای سرنشینان بسیار راحت و جادار خواهد بود. اجاره پرادو برای کسانی که قصد مسافرت دارند، بهترین گزینه خواهد بود.

در ادامه لیست قیمت اجاره پرادو و سایر خودروهای پرطرفدار را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز