اجاره سانتافه و رانندگی با محبوب‌ترین خودرو وارداتی / قیمت روز 19 آبان

لست سکند

اجاره سانتافه برای افرادی که به دنبال آسایش و راحتی هستند، انتخاب بسیار خوبی به‌شمار می‌رود. سانتافه جزو خودروهای لوکس و شاسی بلند محبوبی است که تجربه بسیار لذت‌بخشی را برای افراد رقم می‌زند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سانتافه که زمانی جزو پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در ایران بود، به سیستم کمکی پارک مجهز است. داشتن دوربین 360 درجه در سانتافه، باعث می‌شود تا پارک کردن خودرو به آسانی انجام شود. این کراس اوور محبوب، دارای شتاب اولیه بسیار مناسبی است. سانتافه دارای موتور قدرتمند 2400 سی‌سی است که 188 اسب بخار تولید می‌کند.

شرایط اجاره سانتافه چیست؟

اجاره سانتافه در ایران و شهرستان‌ها، با راننده و بدون راننده امکان‌پذیر است. این روزها به دلیل افزایش تقاضای رنت خودرو، شرکت‌های بسیار زیادی اقدام به اجاره خودرو می‌کنند. از این رو مراجعه به شرکتی معتبر برای اجاره سانتافه، اهمیت به‌سزایی دارد. در بیشتر شرکت‌های رنت خودرو، حداقل زمان برای اجاره سانتافه 3 روز است. افراد می‌توانند خودرو را به صورت هفتگی، ماهیانه و حتی سالیانه اجاره کنند. برای اجاره خودرو مدارک زیر نیاز است:

  • گواهینامه معتبر با حداقل اعتبار 6 ماه
  • داشتن حداقل 20 سال سن
  • کارت شناسایی
  • احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت فرد اجاره‌کننده
  • ودیعه و چک

لازم به ذکر است اگر فردی خورویی را با راننده اجاره کنند، نیازی به ارائه مدرک خاصی نخواهد داشت. تنها نیاز است تا مبلغ کرایه خودرو پرداخت شود. علاوه‌بر این امکان تحویل خودرو در تهران و سایر شهرستان‌ها وجود دارد. اما ضروری است تا چند روز قبل، با شرکت اجاره سانتافه تماس گرفته و در صورت موجود بودن، خودرو رزرو شود.

راز آسمان پایتخت

چرا سانتافه خودرویی محبوب است؟

سانتافه دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی است که منجر به آسایش و راحتی سرنشینان خودرو خواهد شد. صندلی راحت و نرم مجهز به گرم‌کن و سردکن، سیستم صوتی بسار باکیفیت، مانیتور بزرگ، سیستم هوشمند تهویه هوا، سانروف پانوراما، صندوق عقب بزرگ و جادار و فضای داخلی بزرگ و راحت، تنها تعدادی از امکانات بی‌شمار این خودروی لوکس است.

رانندگی با سانتافه، احساس بسیار خوب و لذت‌بخشی را برای راننده و سرنشینان آن به ارمغان می‌آورد. این خودرو در مقایه با قیمت، کلاس بسیار خوبی دارد. سیستم هندلینگ خوب و امکانات بسیار خوب این خودرو، باعث شده تا در شرکت‌های رنت خودرو، بسیار محبوب باشد. اجاره سانتافه برای مسافرت و خصوصا مراسم عروسی، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

در ادامه لیست قیمت اجاره سانتافه و سایر خودروهای محبوب را مشاهده می‌کنید:

انتهای پبام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز