مرور عملکرد فروشگاه رفاه در سال 98

لست سکند

فروشگاه زنجیره ای رفاه، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالاهای مصرفی در سطح ایران است. شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه (سهامی عام) در سال ۱۳۷۴ به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد. این فروشگاه در اسفند ماه ۱۳۹۵ دارای ۲۲۵ فروشگاه قطعی در شهرهای مختلف ایران است.

کاماپرس در ادامه روند بررسی برندهای شاخص ملی، به مرور عملکرد رفاه در سال 98 پرداخته است؛

صعود فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران ( IMI 100) با ۲۰ پله صعود موفق به کسب رتبه ۸۷ شده است. این مجموعه توانست در رتبه بندی اعلام شده، رتبه هفتم بیشترین صعود در بین شرکت‌ها از نظر رتبه کل را کسب کند؛ که این امر موجب شده این شرکت جزو شرکت‌های تازه وارد در فهرست صد شرکت اول قرار گیرد، به طوری که از رتبه ۱۰۷ در سال مالی قبل با ۲۰ رتبه صعود در سال جاری موفق به کسب رتبه ۸۷ شده است.

امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با ۱۷ شرکت برتر ایرانی

راز آسمان پایتخت

همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با ۱۷ شرکت برتر ایرانی تولید‌کننده کالا و تجهیزات فروشگاهی کشور تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کرد.طبق این تفاهم‌نامه‌ها که با مبلغ دو هزار میلیارد ریال منعقد شدند شرکت‌های تولیدکننده برتر ایرانی متعهد شدند محصولات خود را همسو با آخرین استاندارهای تولید ملی و بین المللی در شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه سراسر کشور عرضه کنند.

افتتاح مرکز آموزش منابع انسانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه 

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در مراسم افتتاح مرکز آموزش منابع انسانی این شرکت تاکید کرد: مرکز آموزش از ضروریات توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه است، زیرا نتیجه آن بهبود عملیات فروش و توسعه در شرکت خواهد بود. دکتر رسول محمدی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت افزود: باتوجه به اینکه در سال جاری برنامه استخدام حدود ۲ هزار نفر در دستور کار فروشگاه‌های رفاه است، با افتتاح این مرکز نیروهای جدید پیش از استخدام در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و مهارت‌های کاری لازم را کسب خواهند کرد. این مطلب در حالی است که در جهت ارتقا توانمندی‌های پرسنل، برای تمام کارکنان این فروشگاه نیز دوره‌های مختلفی طراحی و تعریف خواهد شد.

افتتاح شرکت البرز به پروتئین آپادانا

کارخانه قطعه‌بندی و بسته‌بندی گوشت “شرکت البرز به پروتئین آپادانا” با سرمایه گذاری گروه مدیریت سرمایه رفاه و با حضور مقامات استانی و کشوری افتتاح شد.این کارخانه با مساحت ۱۵۰۰ متر و همچنین برخورداری از دستگاه‌های پیشرفته قطعه‌بندی و بسته‌بندی گوشت قرمز و ماکیان و سردخانه‌های مجهز از جمله امکاناتی است که این مرکز را از دیگر نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند. به اطلاع می‌رساند که این مرکز با اشتغال‌زایی برای ۲۰۰ نفر از نیروهای متخصص آغاز به کار کرد.

نخستین نمایشگاه رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی

نخستین نمایشگاه تخصصی مراکز خرید، مجتمع های تجاری و رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی (ایران ریتل شو ۲۰۱۹) در سالن ۵ مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه ۶۰ شرکت معتبر از بخش‌های مختلف صنعت خرده فروشی شامل؛ مراکز خرید بزرگ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجتمع‌های تجاری و مال‌ها، شرکت‌های مشاور کسب وکار، شرکت‌های طراحی و دکوراسیون مراکز تجاری، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اداری و الکترونیک به صنعت خرده فروشی، شرکت‌های ارائه دهنده فناوری‌های نوین بر بستر اینترنت مرتبط با صنعت خرده فروشی و دیگر فعالان این حوزه از ۹ تا ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۸ به عرضه توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و آخرین دستاوردهای این حوزه پرداختند.

اهدای ۱۰ هزار بسته تسهیلاتی جهیزیه ۲۴ میلیونی به زوج ها

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که مورخ ۲ مردادماه ۱۳۹۸ برگزار شد؛زمینه‌ همکاری در این تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات ۲۴ میلیون تومانی بانک تجارت در قبال خرید بسته جهیزیه از فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور اعلام شده است. همچنین موضوع این تفاهم‌نامه انجام همکاری‌های متقابل همزمان با برگزاری جشن سالگرد ۲۴ سالگی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه است.

اهدای ۱۰ هزار بسته تسهیلات جهیزیه جهت خرید لوازم خانگی ایرانی به ارزش ۲۴ میلیون تومان، یکی از برنامه های اصلی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به مناسبت ۲۴مین سال فعالیت این مجموعه است.

تفاهم‌نامه همکاری شرکت فروشگاه‌های رفاه و سازمان بهزیستی کشور

طبق این تفاهم‌نامه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در راستای مسولیت‌های اجتماعی خود به عنوان اولین فروشگاه زنجیره‌ای کشور برای سهولت حضور توانیابان در جامعه ایفای نقش خواهد کرد.

در این مراسم که با حضور مدیران بلندپایه دو طرف قرارداد برگزار شد؛ دکتر محمدی، عضو هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اظهار داشت: نبود فضای مناسب سازی شده برای افراد دارای معلولیت، نقطه ضعفی است که باید به آن پرداخته می‌شد و با توجه به اینکه در جامعه امروز ما، خرید یک تفریح محسوب می‌شود، بایدتا جایی که می‌توانیم تمامی اقشار جامعه، به خصوص توانیابان گرامی را با آن آشتی دهیم.

کمپین برای مادران

نشست هم‌اندیشی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و سازمان جهانی یونیسف همزمان با چهارشنبه ۲۷ آذرماه سال‌جاری با حضور مدیران عالی رتبه برگزار شد. فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی برای دومین سال، «کمپین برای مادران» را اجرا می‌کند. در این طرح که سال گذشته با همکاری تامین‌کنندگان، مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، یونیسف و جمعیت جوانان هلال‌احمر انجام شد، تعداد ۲۰ هزار بسته موادغذایی در مناطق محروم بین مادران بی‌بضاعت توزیع شد. بر این اساس، طرح «برای مادران» توانست میان طرح‌ها‌ی بخش مشارکت‌های بخش‌خصوصی رتبه سوم را در میان سایر کشورها به دست آورد.

کمپین همیار پلیس

کمپین «همیار پلیس» از تاریخ ۱۱ الی ۱۷ مهرماه سال جاری در فروشگاه‌های استان تهران و البرز با همکاری پلیس راهور کشور برگزار شد.همزمان با برگزاری این کمپین روزانه ۵۰۰ نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی پایه اول تا ششم، با برگزاری جشن در شهرک آزمایش واقع در مرزداران تهران گرد هم می‌آیند. در این جشن که با برگزاری برنامه‌های متنوع و آموزنده برای بچه‌ها همراه بود، مطالب آموزشی با محوریت نکات ایمنی در رانندگی و تشریح وظایف کودکان به عنوان یک همیار پلیس مطرح شد. طی برگزاری مراسم هر روز به ۱۰۰ نفر از دانش آموزان هدایایی اهدا شد. از کودکان حاضر در برنامه نیز دعوت شد تا از فروشگاه‌های رفاه استان تهران و البرز بازدید و خرید کنند.

حمایت از تیم والیبال ایران در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ 

مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰  توکیو از ۱۷ تا ۲۲ دی‌ماه در دو گروه مردان و زنان به میزبانی کشورهای چین و تایلند پیگیری شد. ملی پوشان والیبال ایران پس از کسب ۵ پیروزی و به دست آوردن سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو با استقبال رسمی مسئولان شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به عنوان حامی رسمی این تیم به کشور بازگشتند.

چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های سراسر کشور با حمایت فروشگاه رفاه

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و دانشگاه الزهرا در جهت ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
موضوع این تفاهم‌نامه انجام همکاری‌های متقابل علمی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره و خدمات اجرایی مشترک در موضوع‌های مرتبط با آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت کارکنان ستادی و فروشگاهی رفاه و آماده‌سازی نیروی انسانی مناسب برای اشتغال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه است.این دوره از رقابت‌های المپیاد با حضور ۱۴۰۰ دانشجوی دختر از ۱۲۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی سراسر کشور تیرماه 98 برگزار شد.

حمایت رفاه از تیم ملی بسکتبال 

پیراهن تیم ملی بسکتبال مردان در مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ همراه با معرفی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان حامی مالی رونمایی شد.
این مراسم با حضور مدیران عالی‌رتبه رفاه به عنوان حامی رسمی مالی، رییس فدراسیون، مربیان و کادر فنی، بازیکنان تیم ملی بسکتبال و اصحاب رسانه، مورخ سه شنبه ۲۹ بهمن ماه 98 در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد.سپس از پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ رونمایی شد. پیراهن کاپیتان صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی دو پیراهنی بود که به نمایش درآمد.

مرتبط با : فروشگاه رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز