مرور عملکرد افق کوروش در سال 98

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش یکی از بزرگترین هلدینگ های فروشگاهی ایران با بیش از  2008 شعبه فعال در سراسر کشور طی فعالیت ده ساله خود توانسته است رتبه چهلم را در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور بدست بیاورد.

کاماپرس در ادامه روند بررسی برندهای شاخص به مرور عملکرد افق کوروش در سال 98 پرداخته است؛

افق کوروش 2 هزار شعبه ای شد

این شرکت توانست سال 98 را با 2 هزار شعبه فعال در 377 شهر ایران به پایان برساند و رکورد تازه ای را در صنعت خرده فروشی ایران به نام خود ثبت کند.

هم اکنون فروشگاه زنجیره ای افق کوروش با 2 هزار شعبه فعال در ایران، بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران از منظر تعداد شعب محسوب می شود و در شاخص تعداد نیروی شاغل با همکاری 13 هزار و 500 نیروی انسانی توانمند، کماکان جایگاه نخست را صنعت خرده فروشی کشور به خود اختصاص داده است.

آریاک سفر

افق کوروش برند نوع دوست

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی و کمک رسانی به آسیب دیدگان در حوادث سیل و بلایای طبیعی، موفق به دریافت تندیس “نوع دوستی” شد و از اقدامات متعهدانه و مسئولانه این شرکت تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

افق کوروش کماکان در صدر جدول پرفروش ترین و بهره ورترین فروشگاه زنجیره ای ایران

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست در شاخص فروش و بهره وری در گروه فروشگاه های زنجیره ای شد و برای دومین سال متوالی به عنوان شرکت پیشرو معرفی شد.این شرکت موفق شد در رتبه بندی سال ۹۸ سازمان مدیریت صنعتی بر مبنای عملکرد سال مالی منتهی به ۹۷ با 52982 میلیارد ریال فروش رتبه ی چهل و دومین شرکت برتر ایران را به خود اختصاص دهد و برای دومین سال متوالی در فهرست شرکت های پیشرو قرار گیرد.

لوگوی فروشگاه افقفروشگاه اینترنتی اُکالا موفق به کسب گواهی‌نامه شرکت خلاق

کسب گواهی‌نامه‌ی شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بعد از کسب افتخارات دیگری از جمله برند محبوب مصرف‌کنندگان در سال ۹۷ و بهترین فروشگاه آنلاین ایران از نگاه مردم در جشنواره‌ی وب و موبایل، سوپرمارکت اینترنتی اُکالا را پر افتخارتر از قبل در میان جامعه‌ی ایرانی و مشتریان وفادار خود قرار داد.

جایزه مدیریت رویدادهای ویژه و روابط عمومی برتر

براساس اعلام هیات داوران جشنواره برترین های روابط عمومی، روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به پاس طراحی و برگزاری موفق رویدادها و جشنواره های کیفی متعدد و ارتباطات رسانه ای و همچنین کسب مقام و افتخارات مختلف حایز عنوان برترین روابط عمومی صنعت خرده فروشی شد و ضمن تجلیل از خدمات رسانه ای و اطلاع رسانی این روابط عمومی، جایزه مدیریت رویدادهای ویژه به روابط عمومی این شرکت اهدا شد.

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروشافق کوروش در 343 شهر ایران

امیرخسرو فخریان مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با بیان اینکه تعداد شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در پایان سال گذشته 1104 شعبه بود اما هم اکنون تعداد شعب افق کوروش به بیش از 1700 شعبه رسیده و این شرکت موفق شده که تا کنون با افتتاح شعبه در 83 شهر در بیش از 343 شهر ایران حضور فعال داشته باشد.

تنوع کالایی فروشگاه اینترنتی اُکالا  بیش از 5500 قلم

مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا ضمن اشاره به این مطلب که “بیش از 5 هزار و 500 قلم کالا بر روی اپلیکیشن و وب سایت این فروشگاه قابلیت سفارش دهی دارد” ، گفت: در حال حاضر برای رفاه حال مشتریان حمل سفارشات بطور رایگان انجام می شود.

اُکالا برنده‌ی تندیس سیمین برند محبوب مصرف کنندگان

سوپرمارکت آنلاین اُکالا برای دومین سال متوالی در رقابت با 21 برند در گروه سوپرمارکت آنلاین موفق به دریافت تندیس سیمین از ششمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان شد.ششمین دوره نظرسنجی برند محبوب مصرف کنندگان به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردمی در حوزه برندینگ به همت پژوهشکده دانشگاه صنعتی شریف با حضور بیش از 3600 برند و در 152 گروه کالا و خدمات و مدیران ارشد برندهای منتخب، جمعی از اساتید حوزه برند و مقامات عالی کشوری برگزار شد.

راه اندازی پرتال سهامداران شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با هدف سهولت در دسترسی سهامداران به اطلاعات مورد نیاز و آگاهی از آخرین وضعیت سهام خود، به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی سهامداران افق کوروش اقدام کرد.

افق کوروش برنده تندیس زرین برند محبوب ایرانی

ششمین دوره نظرسنجی برند محبوب مصرف کنندگان به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردمی در حوزه برندینگ به همت پژوهشکده دانشگاه صنعتی شریف با حضور بیش از 3600 برند و در 152 گروه کالا و خدمات و مدیران ارشد برندهای منتخب، جمعی از اساتید حوزه برند و مقامات عالی کشوری برگزار شد.در این جشنواره، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان برند محبوب ایرانی منتخب مردم معرفی شد و توانست برای سومین سال متوالی عنوان “محبوب ترین فروشگاه زنجیره ای ایرانی” را در گروه فروشگاه های زنجیره ای کسب نماید.

فروشگاه افق کوروش

1572 پاسخگوی مشتریان افق کوروش

این شرکت در راستای تحقق سیاست مشتری مداری و بهبود در روند ارائه خدمات و جهت آگاهی از پیشنهادات، انتقادات، سوالات، شکایات و همچنین تسهیل دسترسی و پاسخگویی سریع مشتریان به راه اندازی شماره تلفن سراسری 1572 اقدام کرد.مشتریان و مخاطبان عزیز فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش می توانند  از طریق تلفن ثابت و همراه خود و بدون نیاز به شماره گیری کد شهر با شماره “1572” تماس حاصل نمایند و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با همکاران ما در میان بگذارند.لوگوی افق کوروش

خرید در نمایشگاه کتاب با اُکالا 

تأمین و عرضه مرغوب ترین و ارزانترین کالاهای سوپرمارکتی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به فروشگاه اینترنتی اکالا سپرده شد.اکالا در این نمایشگاه با استقرار 9 غرفه در نقاط مختلف محل برگزاری این نمایشگاه، مایحتاج سوپرمارکتی غرفه داران و بازدیدکنندگان را در حداقل زمان ممکن و با بهترین کیفیت و با استفاده از کیسه های پلاستیکی تجزیه پذیر به دست آن ها رساند.

ارسال محصولات سوپرمارکتی فروشگاه اینترنتی اُکالا رایگان

فروشگاه اینترنتی اُکالا در جهت کاهش هزینه خانوارهای ایرانی، از آبان 98 تا اطلاع ثانوی، سفارشات مردم در شهرهای تهران، کرج و مشهد را در کمترین زمان ممکن و به صورت رایگان به درب منازل آنها خواهد رساند تا از این طریق ضمن خدمت رسانی شایسته در رفع سریع نیازهای مردم و کاهش هزینه‌های آن‌ها، ایفای نقش داشته باشد.

آغاز یک جشنواره در افق کوروش به مناسبت بازگشایی مدارس

 در آستانه بازگشایی مدارس و همزمان با توفان تخفیفات تابستانی این شرکت در بیش از یک هزار و 600 شعبه در سراسر کشور،  جشنواره ای تحت عنوان “بزن بریم مدرسه” آغاز شد.این جشنواره از 16 شهریورماه لغایت 30 مهر ماه و با همکاری برندهای گرجی، دن اکسیر، پچ پچ، ستاک، ویتانا، دراژه و نسکوئیک در شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برگزار می شد و مشتریان عزیز می توانستند با خرید محصولات برندهای فوق در این جشنواره شرکت کنند و برنده جوایز نفیس این جشنواره شوند.

دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بیمه و بورس که از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، شرکت های زیرمجموعه های گروه صنعتی گلرنگ حضور  پیدا کردند.

اجتماعی

کمک رسانی افق کوروش به مردم نجیبِ بلوچ

در سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان، بیش از یک هزار بسته غذایی-بهداشتی افق کوروش از طریق بالگرد بین هموطنان مان در مناطق سیل زده این استان توزیع شد.

تامین بسته های غذایی میان وعده برای قهرمانان مبارزه با کرونا در ایران

فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش برای همراهی و قدردانی از خدمات پرستاران و پزشکان خط مقدم مقابله با کرونا، اقدام به توزیع و پخش بسته‌های خوراکی میان وعده در بیمارستان‌های امام خمینی و مسیح دانشوری کرده‌است.بیش از سه هزار بسته غذایی میان وعده توسط این شرکت به دست پرستاران و پزشکان دو بیمارستان درگیر با بیماران مبتلا به کرونا رسید.

توزیع لوازم التحریر و سبد کالای افق کوروش در روستاهای صعب العبور بلوچستان

افق کوروش همزمان با بازگشایی مدارس و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، در سفر به بلوچستان، ضمن اهدای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان روستاهای محروم و صعب العبورِ منطقه تلنگ که در شرایط دشوار تحصیلی قرار دارند، به توزیع اقلام اساسی و شوینده به ساکنین روستا اقدام نمود.

سبد محبت افق کوروش در مناطق سیل زده استان لرستان

وقوع حادثه سیل تأسف بار در استان لرستان و شرایط سخت دسترسی مردم منطقه پل دختر به کالاهای مورد نیاز، این شرکت را بر آن داشت که به عنوان بزرگترین خرده فروش کشور به کمک هموطنان خود بشتابد.این مجموعه یک هزار بسته غذایی را راهی منطقه سیل زده پلدختر کرد.

توزیع یک هزار بسته غذایی در مناطق سیل زده آق قلا

در پی وقوع حادثه سیل طی ایام نوروز در کشور عزیزمان، این شرکت ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان و خانواده های داغدار در استان های گلستان، فارس و لرستان همچون گذشته به یاری هموطنان خود شتافت.به همت این مجموعه 1000 بسته غذایی در بین سیل زدگان استان گلستان توزیع شد.

مرتبط با : افق کوروشگلرنگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز