مروری بر کارنامه نشر آموت در سال 98

نشر آموت ، ناشر کتاب‌های ادبیات داخلی و خارجی است و از ناشران فعال در چاپ و انتشار رمان و داستان‌های کوتاه به شمار می‌آید.

به گزارش کاماپرس، آموت فعالیت خود را در سال 87 آغاز کرد و در سال 91 بیشترین تعداد کتاب را در سال‌های فعالیت خود چاپ کرد؛ این در حالی است که سال 98  18 جلد کتاب از نشر آموت منتشر شد.

در ادامه مهمترین فعالیت‌های نشر آموت در سال ۹۸ مرور شده است.

کتاب‌های چاپ اولی سال ۹۸

نشر آموت در سال ۹۸ اقدام به انتشار کتاب‌های چاپ نخست کرد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود. کتاب‌های “دریاچه‌ی مه‌آلود” از ریچل کین، “گنج خیالی و داستان‌های دیگر” به قلم جان چیور، “لبخند زنان یا طرز تهیه‌ی یک وعده عشق” اثر نیکولا باور، “در پی‌پایان” نوشته شده توسط ایان رید، “کشتن عمه‌خانم” از آندری بورسا، “قسم به این زندگی” اثر رنه کارلینو و… برخی از کتاب های چاپ اولی منتشر شده نشر آموت هستند.

آریاک سفر

کتاب‌های شاخصی که در سال ۹۸ تجدید چاپ شدند

آموت در سال ۹۸ کتاب‌های شاخص و مطرحی را از نویسندگان بزرگان ایران و جهان به چاپ مجدد رساند. کتاب‌های “شازده کوچولو” اثر ماندگار آنتوان‌دو سنت‌اگزوپری، “یک بعلاوه یک”، “هنوز هم من”، “من، پیش از تو” و “من، پس از تو” نوشته شده توسط جوجو مویز، “نامه به کودکی که هرگز زاده نشد” از اوریانا فالاچی، “نحسی ستاره‌های بخت ما” به قلم جان گرین، “خاما” نوشته شده توسط یوسف علیخانی و … تنها برخی از عناوین مطرحی هستند که برای چندمین بار در نشر آموت به چاپ رسیده‌اند.

حضور آموت در نمایشگاه کتاب تهران

نشر آموت در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافت و عناوین بسیاری از کتاب‌هایش را دراختیار بازدیدکنندگان قرار داد. یکی از برنامه‌های آموت در این نمایشگاه فراهم کردن زمینه‌ای برای دیدار خوانندگان کتاب با برخی نویسندگان بود. در پایان این نمایشگاه، سه کتاب “من پیش از تو”، “من پس از تو” و “هنوز هم من” اثر جوجو مویز و کتاب “ما تمامش می‌کنیم” از کالین هوور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های ترجمه شده این ناشر قرار گرفتند.

یکی دیگر از اقدامات آموت همزمان با نمایشگاه کتاب، اختصاص تخفیف ویژه برای خرید حضوری و تلفنی کتاب بود. این ناشر برای تسهیل انتخاب مخاطبانش، لیست کتاب‌هایش را در یک مجموعه به نام “کتابنامه آموت” به چاپ رساند و نسخه اینترنتی آن را نیز بر روی سایت خود قرار داد.

صدای آموت با کتاب “پیش از آن‌که بخوابم”

انتشارات آموت با همکاری آوانامه نسخه صوتی کتاب “پیش از آن‌که بخوابم” را با صدای شیما درخشش تولید و منتشر کرد. مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت و اپلیکیشن آوانامه نسخه کامل این کتاب صوتی را دانلود کنند و از شنیدن آن لذت ببرند.

پنج‌شنبه‌های آموت زمان بررسی کتاب‌های ترجمه شده

این ناشر با برگزاری جلسات بررسی کتاب‌های ترجمه شده، با حضور مترجمان کتاب‌ها در مهر و آبان ماه 98 علاقمندان این کتاب‌ها را دور یکدیگر جمع کرد. دیدار و گفتگو با آرتمیس مسعودی مترجم کتاب “جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند” و سارا نجم‌آبادی مترجم کتاب “تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم” از جمله این نشست‌ها بود.

نشر آموت در مقابل بحران کرونا

با فراگیر شدن ویروس کرونا در سراسر کشور و تعطیلی اصناف مختلف، کتاب فروشی‌ها نیز تعطیل شدند اما نشر آموت با فعال نگاه‌داشتن ارسال پستی کتاب‌هایش، خوانندگان را به مطالعه بیشتر و ماندن در منازل تشویق کرد.

 

مرتبط با : نشر آموت
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز