مروری بر عملکرد هاکوپیان در سال 98

هاکوپیان در شمار برترین برندهای حوزه نساجی و پوشاک است و افتخارات متعددی در ایران و جهان در کارنامه خود دارد.

به گزارش کاماپرس ، بیش از 40 سال از شروع فعالیت شرکت هاکوپیان می‌گذرد. موسس هاکوپیان در سال 1349 یک کارگاه کوچک تاسیس کرد و رفته رفته زمینه توسعه آن به یک مجموعه بزرگ صنعتی در دهه 80 فراهم شد. همکاری این شرکت با کشورهای ایتالیا، آلمان، انگلستان و ترکیه برای تامین مواد اولیه و همچنین گذراندن دوره‌های آموزشی در کشورهای اروپایی از جمله تلاش‌های شرکت برای ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی بود تا اینکه در حال حاضر موفق به کسب نظر 400 هزار مشتری در کل کشور  و احداث 24 فروشگاه زنجیره ای شده است.

استفاده از الیاف طبیعی، توجه به مد و مدل‌های جدید در بازار داخلی و خارجی، مشتری‌مداری و ارتباط مستمر با آنان، اهدای تسهیلات و هدایا به خریداران، پذیرش سفارش‌دوزی و به کارگیری جدیدترین سیستم‌های صنعتی و پیاده‌سازی پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌ها در تولید پوشاک بخش مهمی از تلاش‌های این شرکت برای تصاحب بازار و تامین نیاز مردم بوده است.

در ادامه مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت در سال 98 را مرور می‌کنیم.

تولید لباس‌های محافظتی برای کادر درمانی

آریاک سفر

یکی از اقدامات مهم شرکت هاکوپیان در سال گذشته کمک به پرسنل بیمارستانی برای مقابله با بیماری کروناست.هاکوپیان در این برهه به تولید لباس‌های محافظتی برای پرسنل و کادر درمانی روی آورد و بخشی از نیاز آنها را تامین کرد.

استفاده از برترین پارچه‌های جهان در تولید پوشاک

کمپانی فرانسوی دورمل از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان پارچه هاکوپیان است. دورمل را می‌توان به عنوان یکی از تولید‌کنندگان به نام پارچه کت و شلوار در جهان برشمرد که همواره تولیدات با کیفیتی را با استفاده از الیاف طبیعی پشم، ابریشم، کشمیر و ویکونیا روانه بازار کرده است. گفتنی است خط تولید دورمل در کشور انگلستان قرار گرفته است تا تجربه سالیان دور نساجی انگلیسی را با تکنولوژی‌های مدرن خود ترکیب کرده و لوکس‌ترین پارچه ها را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند.

تولید لباس برای تیم ملی فوتبال

یکی از اقدامات هاکوپیان در سال 98 تولید لباس برای تیم فوتبال بود. این شرکت برای تیم ملی فوتبال در جام ملت های 2019 امارات دست دوخته‌های خود را تقدیم کرد.

اجرای تاتر بینوایان؛ هدیه فرهنگی هاکوپیان به دانشجویان

سال گذشته هاکوپیان میزبان دانشجویان در روز دانشجو  بود. طی چهار روز، بیش از ده هزار دانشجوی علاقه مند از حدود چهارصد رشته تحصیلی و بیش از سیصد دانشگاه کشور در سه مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای تماشای تئاتر موزیکال بینوایان، ثبت نام کردند و پس از بررسی درخواست‌های دانشجویان برگزیده، در سه اجرا به تماشای تئاتر موزیکال بینوایان در هتل اسپیناس پالاس نشستند. این مراسم هدیه‌ای بود از سوی هاکوپیان به دانشجویان.

مرتبط با : هاکوپیان
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز