مروری بر عملکرد نوین زعفران در سال 98

لست سکند

نوین زعفران بزرگترين واحد فراوری بهداشتی و بسته‌بندی زعفران در کشور را در اختیار دارد و برای 8 دوره متوالی صادرکننده نمونه کشوری شده است.

به گزارش کاماپرس ، شرکت نوين زعفران در سال 1371 با هدف عرضه زعفران در بسته‌بندی جذاب و کیفیت بالا، راه‌اندازی شد. از آنجایی که نوآوری ارزش کیفی محصولات هر شرکتی را بالا خواهد برد، نوین زعفران نیز برای تحقق این امر به همکاری با مراکز علمي بين المللی و مهم علمی و تحقیقاتی مانند دانشگاه Chiba ژاپن روی آورد.

همچنین طراحی و توليد بسته‌بندی متنوع با زبان‌ها و سلايق مختلف ملل ، تحقيقات علمی دامنه‌دار ، توليد و صادرات ده‌ها محصول فرعی از زعفران ( با نام زعفرانيه) ، بازاريابی گسترده و صادرات به پنج قاره، گوشه‌ای از دیگر فعالیت‌های این شرکت است.

در ادامه مروری داریم بر مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت در سال98.

دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان

راز آسمان پایتخت

شرکت نوین زعفران در همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد. این همایش با حضور برخی از مسئولان کشوری از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نمایندگان جامعه مصرف‌کنندگان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی برتر در سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

حضور استاد موسیقی ایران در پردیس نوین زعفران

سال گذشته استاد موسیقی ایران انوشیروان روحانی در پردیس نوین زعفران حضور یافت. انوشیروان روحانی از آهنگسازان و نوازندگان و تنظیم کنندگان موسیقی است که بیش از پانصد آهنگ ساخته‌ و در حدود ۲۵۰ اثر ضبط شده دارد.

نوین زعفران حامی کنسرت ها به نفع سیل زدگان

یکی از اقدامات نوین زعفران در سال گذشته برای حمایت از سیل‌زدگان، حمایت از کنسرت‌ها بود. بخشی از عواید این کنسرت‌ها به سیل‌زدگان اختصاص می‌یافت. کنسرت حبس دنیا با اجرای گروه طریقت در سال گذشته با حمایت نوین زعفران در تالار وحدت اجرا شد. آهنگسازی قطعات این کنسرت بر عهده امیر طریقت بود.بخشی از عوائد این کنسرت به سیل‌زدگان تعلق گرفت.

از دیگر افتخارات نوین زعفران کسب گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در 8 دوره متوالی، معرفی به عنوان واحد نمونه ملی کیفیت و استاندارد و واحد نمونه صنایع غذایی و بهداشتی و  واحد برتر تولید ملی – افتخار ملی در5 دوره ، دارنده نشان ایمنی و سلامت (سیب سلامت و اولين دارنده استانداردهاي بين المللي: ISO 22000, HACCP, ISO 9001, ISO 14001 در حرفه زعفران ، آزمایشگاه آکردیته زعفران، دارنده گواهینامه حلال، دارنده گواهینامه محصول ارگانیک و برند برتر ایران است.

مرتبط با : نوین زعفران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز