مروری بر عملکرد قالی سلیمان

قالی سلیمان

 شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان با نام تجاری قالی سلیمان در بازار ایران و جهان شناخته می‌شود که از سال 1361 شروع به فعالیت کرده است. این برند معروف و شناخته شده در حوزه فرش ماشینی اکنون در آغاز ورود به دهه چهارم فعالیت خود، بیش از یکصد نمایندگی در سطح کشور و  بیش از 50 نمایندگی در خارج از کشور دارد.

به گزارش کاماپرس مدیران و کارکنان شرکت قالی سلیمان در سال 98 توانسته اند ضمن کسب عنوان صادر کننده برتر این سال موفق به تولید بزرگترین فرش ماشینی جهان شوند. در این گزارش قصد داریم به اهم فعالیت شرکت قالی سلیمان در سال 98 بپردازیم.

رونمایی از بزرگترین فرش ماشینی جهان

شرکت فرش سلیمان در سال 98 توانست فرشی به مساحت 700 مترمربع و باتراکم 3600 به سفارش کشور عمان طراحی و تولید کند. طراحی این فرش 50 روز و بافت و تکمیل آن 30 روز زمان برده است. این فرش بی نظیربا یک میلیارد و 10 میلیون گره بافته شده است. وزن این فرش دو هزار کیلو گرم بوده و مورد استفاده در بزرگترین مسجد شهر صلاله عمان قرار گرفته است.

قالی سلیمان

آریاک سفر

جشن بزرگ 40 سال کار آفرینی 

 شرکت فرش سلیمان در سال 98 اقدام به برگزاری جشنی به مناسبت چهار دهه کارآفرینی ( همدلی/همراهی/وفاداری/سربلندی) با حضور پرسنل به همراه خانواده ایشان کرد.

بازدید مدیرکل صدا و سیمای اصفهان ار کارخانجات فرش سلیمان 

 آقای بهرام عبدالحسینی به همراه هیئت همراهشان از مجموعه کارخانجات شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان (قالی سلیمان) و همچنین محصولات نوین و متنوع این مجموعه بازدید کردند.

بازدید قالی سلمیان

 حضور قالی سلیمان در نمایشگاه بین المللی صنعت فرش ۱۳۹۸

شرکت قالی سلیمان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فرش ۱۳۹۸ حضور یافت و پذیرای بازدیدکنندگان و میهمانانی مانند دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت  و هیئت همراه بود.

بازدید

قالی سلمیان واحد نمونه صنعتی در استان اصفهان

دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از مهندس سعید منزوی زاده مدیر عامل شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان(قالی سلیمان) به عنوان واحد صنعتی نمونه استان اصفهان تقدیر کرد.

تجلیل

قالی سلیمان در امارات متحده عربی ثبت رسمی شد

‌ در سال 98 شر کت قالی سلیمان موفق شد تا برند خود را در کشور دبی ثب رسمی کند. فروشگاه رسمی قالی سلیمان در شهر دبی آماده سرویس دهی به تمامی مشتریان در اکثر نقاط جهان است.

دبی

رونمایی از محصول جدید قالی سلیمان در اصفهان

محصول جدید قالی سلیمان یک فرش تمام ابریشمی است که با نخ های طبیعی و چشم نوازی بافته شده است. این فرش زیبا در ژانویه 2020 در نمایشگاه دوموتکس آلمان  برای شرکت کنندگان و علاقه‌مندان به هنر ایرانی  به نمایش در آمد . حمید منزوی زاده مدیرعامل قالی سلیمان در این مراسم گفت: به زودی بسترهای صادارت این فرش به اروپا فراهم خواهد شد. شایان ذکر است شرکت قالی سلیمان یکی از شرکت های موفق در تولید فرشهای ماشینی سایز بزرگ در دنیا محسوب می‌شود.

رونمایی

بازدید شهردار محترم اصفهان و عضو شورای شهر اصفهان  از کارخانه قالی سلیمان

شهردار و عضو شورای شهر اصفهان از کارخانه قالی سبمان بازدید کردند. شهردار اصفهان در حاشیه این دیدار گفت: ایجاد کارخانه قالی سلیمان در شرق اصفهان بزرگ‌ترین ویژگی آن به‌حساب می‌آید چراکه توانسته در دوره‌ای که اصفهان با خشک‌سالی روبرو بود از نیرویی استفاده کند که شغل آن‌ها کشاورزی بوده است.

بازدید

قالی سلیمان، صادر کننده نمونه سال ۱۳۹۸

قالی سلیمان موفق به کسب عنوان صادرکننده برتر و نمونه سال 1398 شد و  از جناب آقای مهندس نوید منزوی زاده مدیر صادرات جوان این مجموعه نیز نجلیل به عمل آمد.

صاذرات

حضور در نمایشگاه بین المللی دموتکس ۲۰۲۰ هانوفر آلمان

شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان که با برند تجاری «قالی سلیمان» شناخته می شود در اواخر سال 98 و در ابتدای سال جدید میلادی در رویداد مهمی همچون نمایشگاه بین المللی دموتکس 2020 هانوفر آلمان با غرفه‌ای به متراژ ۵۰۰ مترمربع حضور یافت و اقدام به ارائه جدیدترین محصولات خود برای علاقه مندان این صنعت کرد.

نمایشگاه

 

 

 

مرتبط با : قالی‌ سلیمان
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “مروری بر عملکرد قالی سلیمان

  1. لیلایوسفی گفته:

    درود من قالی سلیمان خریدم بسیار زیباست وخیلی خوشحالم که این قالی ریزنقش وخوشرنگ ایرانی زیباترین کالای جهیزیه ام هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز