مروری بر عملکرد شرکت پاکشوما در سال 98

پاکشوما

پاکشوما برند شاخصی در صنعت لوازم خانگی ایران است که تولیدات متنوعی دارد اما بیش از همه آنچه نام این برند را بر سر زبان‌ها انداخته، لباسشویی تمام اتوماتیک و با کیفیت آن است. این شرکت بیش از 40 سال سابقه بیش از 600 مرکز نمایندگی خدمات پس از فروش و 400 نمایندگی فروش در سطح کشور دارد و به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی ایران مطرح است.

به گزارش کاماپرس ، فعالیت شرکت پاکشوما در تولید ماشین لباسشویی به  سال 1354 بر می‌گردد که به صورت نیمه اتوماتیک انجام می‌شد. بعد از آن در سال 1393کارخانه جدیدی در شهرک صنعتی محمودآباد قم با وسعت 100.000 متر مربع و 30.000 متر سالن و انبار سرپوشیده توسط این شرکت راه‌اندازی شد که در حال حاضر نیز مشغول فعالیت است و به عنوان یکی از ده طرح برتر استان قم انتخاب شده است. استفاده از ماشین‌آلات جدید و مدرن ، افزایش تولید و اشتغال برای نیروی متبحر و آموزش دیده، همکاری با شرکت‌های معتبر اروپائی و آسیائی و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی روز در زمینه تولید انبوه انواع ماشین لباسشوئی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از جمله اقدامات این شرکت برای تصاحب بازار ایران و گشایش بازارهای صادارتی است. در ادامه مروری داریم بر مهم ترین اقدامات پاکشوما در سال 98.

دریافت تندیس طلایی استاندارد ایران

طی مراسمی در تاریخ 12 دیماه 1398 ، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی  به همراه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، تندیس طلایی استاندارد ایران به مدیریت  شرکت پاکشوما اعطا کرد. همچنین این شرکت برای ارتقا سطح کیفی محصولات استانداردهای ملی و بین المللی را رعایت می‌کند و در این راستا گواهینامه‌های سیستم های مدیریتی 10004 ISO و 10002 ISO و 14001 ISO و 9001 ISO را دریافت کرده است.پاکشوما برای 6 سال متوالی نیز موفق به اخذ گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است.

آریاک سفر

حضور پاکشوما در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران در سال 1398 حضور گروه صنعتی تولیدی پاکشوما بسیار مشهودتر از سال‌های قبل بود چون این شرکت با شعار نوآوری  innovation بر اساس تکمیل سبد محصولات خود از جمله؛ ماشین‌لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و جاروبرقی به نمایش و عرضه این تنوع گسترده محصولی پرداخت.

دو مدل جاروبرقی جدید با طراحی آلمانی با نام دوسلدورف و یخچال فریزر کمبی COMBI از پر استقبال ترین این مدل های جدید از طرف بازدیدکنندگان بودند.

نکته جالب توجه دیگر، اختصاص بخش جداگانه‌ای به توسعه صادرات لوازم خانگی با معرفی برندهای صادراتی این گروه (کرال و جنرال آدمیرال) بود که بخش CIP صادرات مملو از متقاضیان خارجی در حال مذاکره بود.

قرارداد پاکشوما با کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی

از اقدامات مثبت شرکت پاکشوما کمک به خریداران بازنشسته برای خرید اقساطی لوازم خانگی است. به همین منظور در همایش کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی که در تاریخ 1398/04/13 در هتل این کانون در شهر انزلی و با حضور رؤسای کانون های بازنشستگی تأمین اجتماعی سراسر کشور برگزار شد، از قرارداد همکاری گروه پاکشوما با کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی رونمایی شد. طی قرارداد مذکور، طرح خرید محصولات گروه پاکشوما به صورت اقساطی در زنجیره تأمین لوازم خانگی کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی قرار خواهد گرفت.

تفاهمنامه همکاری پاکشوما و بانک رفاه در طرح شمسه

اردیبشهت سال 98 طی مراسمی در ستاد مرکزی بانک رفاه، تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح شمسه پاکشوما میان گروه تولیدی و صنعتی پاکشوما و بانک رفاه منعقد شد.

ذیل این تفاهم‌نامه، بانک رفاه نیز به جمع بانک‌های همکار در طرح شمسه گروه پاکشوما پیوست. طرح (شمسه) از سال 1397 آغاز شده و مورد استقبال گسترده کمردم در اقصی نقاط کشور قرار گرفته است.

تأسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر پاکشوما

گروه پاکشوما در راستای ارتباط مستقیم با مصرف‌کنندگان ایرانی جهت ارائه خدمات باکیفیت حین فروش، سال گذشته فروشگاه‌های زنجیره‌ای “شهر پاکشوما” (پاکشوما سیتی) را در سراسر کشور تاسیس کرد.

پاکشوما سیتی شهر کرج نیز در تاریخ 1398/03/19 با حضور مدیران گروه پاکشوما به شکل رسمی افتتاح شد.

 

شایان ذکر است، شرکت پاکشوما افتخاراتی مثل دریافت تندیس طلایی کیفیت در ششمین جشنواره ملی تجلیل از تلاش‌گران کیفیت کشور از ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال 1395، دریافت تندیس و لوح سپاس شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی در سال 1397، دریافت تندیس زرین برترین برند محبوب ایرانی از نظر مصرف‌کنندگان در زمینه ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در سال 1394 و دریافت نشان شوالیه مدیریت اروپا در صنعت لوازم خانگی ایران را در کارنامه خود دارد.

مرتبط با : پاکشوما
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز