مروری بر عملکرد شرکت دامداران در سال98

لست سکند

شرکت دامداران با بیش از 30 سال سابقه فعالیت، در شمار مهم‌ترین برندهای غذایی کشور است. این شرکت دارای بیش از 80 محصول متنوع در حوزه فرآورده‌های لبنی است.

به گزارش کاماپرس ، شرکت دامداران در سال 1363 تاسیس شد. این شرکت ابتدا محصول ماست را در انواع ماست های گاوی و گوسفندی و شیر با بسته‌بندی نایلونی خام و سپس نایلونی پاستوریزه تولید و پس از آن دوغ، قره قوروت، بستنی سنتی، لور، کشک، کره، سرشیر و پنیر را به سبد محصولات خود اضافه کرد. شرکت دامداران در سال 1371 نیز با تاسیس کارخانه تولید لبنیات به افزایش تولید روی آورد. بسته‌بندی انواع محصولات لبنی پاستوریزه مدت‌دار و انواع نوشیدنی،تهیه لبنیات سالم و متنوع، فعالیت مستقل در تهیه شیرخام، تولید ظروف، تولید انواع فرآورده ‌ای لبنی پاستوریزه و استریل از جمله فعالیت های مهم این شرکت است.

در ادامه گزارش عملکرد شرکت دامداران در سال 98 را مرور می‌کنیم.

دریافت تندیس و نشان امین الضرب

چهارمین دوره اهدای تندیس و نشان امین الضرب  در حالی در تاریخ 23 دی ماه 98 در تالار وحدت برگزار شد که درآن از آقایان نورالدین و شمس الدین نوربخش رئیس هیات مدیره هلدينگ دامداران به پاس یک عمر تلاش در صنعت لبنيات به عنوان يكى از برترين و با كيفيت ترين برندهاى اين صنعت، تقدیر و نشان امین الضرب به آنها تقدیم شد. به گفته نوربخش این موفقیت با وجود تحریم ها، شرایط سخت تولید و عدم حمایت دولت و دست‌اندرکاران حاصل شده است اما با وجود مشکلات این شرکت روند تولید را ادامه خواهد داد.

راز آسمان پایتخت

انتخاب شرکت دامداران به عنوان واحد نمونه استاندارد

سال گذشته شرکت دامداران به عنوان واحد نمونه استاندارد شناخته شد و از هیات مدیره این شرکت به پاس فعالیت های مثمر ثمر آن تقدیر به عمل آمد. این شرکت همچنین دارای 12 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری معتبر برای انواع محصولات پاستوریزه تولیدی شامل کشک ، پودرشیر خشک و انواع خامه ، ماست ، شیر و دوغ است.

 

حضور پررنگ دامداران در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در تاریخ 24 مرداد ماه الی 27 مرداد ماه سال گذشته در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.در این نمایشگاه تمامی استان ها توانمندیهای تولیدی محصولات و همچنین آداب و رسوم محلی خود را به نمایش گذاشتند  که  شرکت دامداران نیز با معرفی گروه محصولات شیر , دوغ و …  حضور پررنگی را در این رویداد رقم زد.

دامداران روزانه محصولات خود را به بیش از ۱۷۰ نماینگی  ارسال می‌کند. این محصولات شامل شیر، دوغ، ماست، کشک، خامه، عسل، ماست، سرشیر، کره و آب است.

مرتبط با : دامداران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز