مروری بر عملکرد «بانک تجارت» در سال 98

بانک تجارت را می‌توان یکی از مهم‌ترین بانک‌های ایرانی نامید؛ این بانک که از سال 1358 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده، علاوه بر خدمات‌رسانی در زمینه امور بانکی، در حوزه‌هایی چون حمایت از مناطق محروم، اعطای کمک‌های مالی به افراد آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و همچنین، اعطای تسهیلات به استارت‌آپ‌ها و حمایت از آن‌ها، فعال است.

به گزارش کاماپرس، در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به فعالیت‌های بانک تجارت در سالی که گذشت.

حمایت از سیل‌زدگان سال 98

بانک تجارت که در زمینه کمک به آسیب‌دیدگان از بلایای طبیعی همواره جزو پیشروان به شمار می‌رود، با حمایت از سیل‌زدگانی که به طرق مختلف آسیب دیده بودند، بار دیگر اهمیت مسئولیت اجتماعی در کنار امور اقتصادی را گوشزد کرد.

حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس ، بانک و بیمه

بانک تجارت و هلدینگ‌های مالی آن با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس ، بانک و بیمه، آخرین دستاوردها وخدمات خود در حوزه‌های مختلف را در معرض بازدیدکنندگان قرار دادند.

آریاک سفر

اهدای ده میلیارد ریال به گلریزان ستاد دیه

بانک تجارت در سی‌ودومین گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند کشور با اهدای ده میلیارد ریال کمک نقدی از محل 5 درصد از 2 درصد منابع ‌قرض‌الحسنه، حضور موثری در این مراسم داشت.

اهدای کمک پنج میلیارد ریالی به یونیسف

علیرضا حاجعلی، رئیس هیات‌مدیره بانک تجارت طی مراسمی کمک پنج میلیارد و 110 میلیون ریالی کارکنان بانک تجارت را به ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران تحویل داد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری با صندوق ضمانت صادرات ایران

بانک تجارت و صندوق ضمانت صادرات ایران به منظور توسعه تامین مالی و ارایه خدمات صادراتی بانک با پوشش صندوق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

کسب رتبه نخست در بین اپلیکیشن‌های مالی «بازار»

فروشگاه کافه بازار در گزارش سالانه منتهی به سال 1397 خود از رشد 1000 درصدی و کسب رتبه نخست همراه بانک تجارت در بین برنامه‌های نصب شده و فعال در دسته امور مالی خبر داد.

اعطای وام به شرکت‌های دانش‌بنیان

با امضای تفاهم‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، دفتر حمایت از نوآوری بانک تجارت در صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز به کار کرد.

آغاز همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

بانک تجارت و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به منظور اعطای تسهیلات 240 میلیون ریالی خرید کالای داخلی در قالب طرح پیوند ایرانی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

رونمایی از «چابن» باشگاه مشتریان بانک تجارت

شبکه تخفیفی باشگاه مشتریان بانک تجارت (چابن) با ارائه بن‌های تخفیفی ۵ تا ۱۰۰ درصدی از چندین مجموعه فروشگاهی و خدماتی در سال 98 رونمایی شد.

قهرمانی سومین دوره مسابقات فوتبال شبکه بانکی

بانک تجارت، در سومین دوره مسابقات فوتبال شبکه بانکی کشور که تحت عنوان هفته بانکداری زیر نظر کمیته ورزش شبکه بانکی کشور برگزار شد، به مقام قهرمانی رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری با «شستا»

بانک تجارت و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای گسترش تعامل فی‌مابین از جمله ارائه خدمات ریالی، ارزی، تعهدات و تامین مالی هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شستا، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

انعقاد تفاهمنامه همکاری با سازمان نوسازی مدارس کشور

به موجب تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه امضا شده میان بانک تجارت به عنوان خیر، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به عنوان ناظر و جامعه خیرین مدرسه‌ساز به عنوان هماهنگ‌کننده، بانک تجارت در احداث سه باب مدرسه در مناطق آسیب‌دیده از سیل استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان مشارکت خود را آغاز کرد.

پیوستن «سیمرغ تجارت» به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان

شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت پس از بررسی ۳ ماهه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان، به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان معرفی شد.

دریافت نشان ملی رتبه نخست ارائه تسهیلات حمایتی

طی مراسمی، نشان ملی رتبه نخست ارائه تسهیلات حمایتی به صادرکنندگان و تولیدکنندگان کشور، تندیس عقاب طلایی و لوح تقدیر اجلاس توسعه صادرات ایران به مدیرعامل بانک تجارت اعطا شد.

گسترش همکاری بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی

بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل بانک، رئیس هیات عامل صندوق و مدیران ارشد، راهکارهای گسترش و توسعه همکاری‌های دوطرف را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

تقدیر از فعالیت‌های بانک تجارت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

در همایش سومین جایزه ملی مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی پس از داوری تخصصی اقدامات سازمان‌های مختلف در این حوزه، با اعطای تندیس از بانک تجارت تقدیر شد.

آغاز به کار طرح «گام» با مشارکت بانک تجارت

طرح گواهی اعتبار مولد (گام) با ظرفیت اولیه ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در شبکه بانکی کشور آغاز به کار کرد.

درخشش بانک تجارت در دومین المپیاد علمی شبکه بانکی کشور

دومین المپیاد علمی شبکه بانکی کشور با حضور کارکنان 14 بانک عضو کمیسیون امور آموزشی از سوی مرکز آموزش و پژوهش بانک‌ها برگزار شد که درخشش  بانک تجارت را به همراه داشت.

مرتبط با : بانک تجارت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مروری بر عملکرد «بانک تجارت» در سال 98

  1. امیدعلی گفته:

    باسلام. بنده ازپرسنل شرکتی دادگستری میباشم جهت دریافت وام بدون ضامن اداره به ما نامه کسر ازحقوق نمیده لطفا راهنمایی کنید چه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز