مروری بر عملکرد انتشارات بهار سبز در سال 98

انتشارات بهار سبز ناشر تخصصی کتاب‌های روانشناسی، مدیریت، کارآفرینی و بازاریابی و فروش است و از ناشران فعال در این حوزه به شمار می‌رود.

به گزارش کاماپرس، بهار سبز که از سال 80 فعالیت خود را به مدیریت مژگان عصاری آغاز کرده ، تاکنون بیش از 700 عنوان کتاب منتشر کرده و در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

در ادامه مهمترین فعالیت‌های نشر بهار سبز در سال ۹۸ مرور شده است.

کتاب‌های چاپ اولی سال ۹۸

انتشارات بهار سبز در سال ۹۸ اقدام به انتشار کتاب‌های چاپ نخست کرد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود. کتاب‌های “دانش‌نامه‌ی اقتصادی” اثر سیدمحمد دیلمی، ” راز جذب پول در ایران (8): دلایل عدم موفقیت در ایران امروز” از علی اکبری، ” معجزه چرخ زندگی به همراه 240 کلید طلایی برای برقراری تعادل در چرخ زندگی” به قلم یاسمن محمدحسینی، “ذهن‌آگاهی در محیط کار: چگونگی استرس را از خود دور کنیم” نوشته شده توسط استیون مکنزی، ” برنده باش: راهکارهای زندگی به روش آدم‌های بزرگ” از حامد اسدیان و… برخی از عناوین کتاب‌های چاپ اولی نشر بهار سبز در سال ۹۸ هستند.

آریاک سفر

کتاب‌هایی که در سال ۹۸ تجدید چاپ شدند

انتشارات بهار سبز در سال ۹۸ برخی کتاب‌ها را به چاپ چندم رساند و به مخاطبان عرضه کرد. کتاب‌های “کفش‌باز: خاطرات بنیان‌گذار نایکی” به قلم فیلیپ‌اچ.نایت، “به دنیا آمده‌ایم تا آن را تغییر دهیم” و “افتاده باش اما نه از دماغ فیل” و “به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد” و “جانب عشق عزیز است فرو مگذارش” از مسعود لعلی، “لحظه‌ی اوج: چگونه قدرت بخشیدن به زنان دنیا را تغییر می‌دهد” نوشته ملیندا گیتس، “زبان بدن…: رازهایی که دیگران به شما نمی‌گویند” اثر رامین کریمی و … از جمله عنوان‌های پرفروش این انتشارات هستند که به چاپ چندم رسیده‌اند.

حضور در نمایشگاه کتاب تهران 98

همزمان با بازگشایی سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه 98، نشر بهار سبز با دایر کردن غرفه‌ای فعال اقدام به عرضه کتاب‌های چاپ شده خود پرداخت. این ناشر برای برخی از عناوین چاپ شده خود مانند کتاب “راز جذب پول در ایران 8” تخفیف‌های ویژه‌ای درنظر گرفته بود. گفتنی است برخی نویسندگان و مترجمان مانند لیلا محقق و محمد صداقتی‌جهرمی با حضور در غرفه بهار سبز با مخاطبان دیدار و گفتگو کردند.

معرفی کتاب‌های انتشارات بهار سبز توسط گپ‌بوک

کارگاه کتاب‌خوانی گپ‌بوک که با برگزاری نشست‌های خود اقدام به معرفی عنواین مختلف منتشر شده می‌پردازد، در برخی نشست‌های خود به معرفی و بررسی برخی کتاب‌های نشر بهار سبز پرداخت. معرفی کتاب “حرف‌هایی برای امروزی‌ها” نوشته محمدرضا سرگلزایی از جمله کتاب‌های معرفی شده توسط گپ بوک بود.

تخفیف ویژه بهار سبز برای کتاب‌های صوتی

نشر بهار سبز در برخی مقاطع از سال مانند شهریور ماه 98 اقدام به اختصاص تخفیف 30درصدی برای کتاب‌های صوتی منتشر شده خود در اپلیکیشن‌های تلفن همراه کرد. این تخفیف شامل برخی کتاب‌ها مانند “لحظه اوج” اثر ملیندا گیتس و “هرگز بزرگ نشو” از ژومو می‌شد.

بهار سبز و مقابله با کرونا

نشر بهار سبز همزمان با شیوع گسترده کرونا در سراسر کشور و تعطیلی کسب و کارهای مختلف، اقدام به فروش اینترنتی کتاب‌هایش می‌کند. این ناشر با درج مطالبی آموزشی در خصوص جلوگیری از گسترش کرونا در شبکه‌های اجتماعی به مخاطبانش هشدار داد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز