مروری بر عملکرد شرکت گلستان در سال 98

شرکت گلستان با تولید بیش از 300 محصول متنوع از جمله برندهای مطرح کشور به شمار می رود که دامنه فعالیت خود را به خارج از مرزهای کشور نیز رسانده است.

به گزارش کاماپرس، آغاز به کار شرکت گلستان به سال 1330 بر می‌گردد که این شرکت در صدد تولید، واردات، بسته‌بندی و توزیع چای برآمد. با گسترش سبد تولیدات این شرکت و استفاده از تکنولوژی روز و ارتباط مستمر با کشورهای دیگر در این زمینه، شبکه فروش این مجموعه نیز گسترده‌تر شد.

همكاری شرکت گلستان با شركت‌های بزرگ، پرسابقه و معتبر بین‌المللی همچون توئینینگز انگلستان نشان از تکاپوی این برند برای بهبود کیفیت محصول خود و تصاحب بازار دارد.

بررسی مداوم و سنجش روز به روز ذائقه مخاطب ایران برای پاسخ‌گویی به نیازهای متنوع مصرف‌کنندگان گلستان به لحاظ اقتصادی و کیفی، نوآوری و ارائه محصولاتی درجه یک برای زندگی امروز، رعایت استانداردهای جهانی در تولید، ارائه خدمات همراه با رشد و توسعه همه جانبه، بهره‌گيری از آخرین دستاوردهای تكنولوژی و… از جمله تلاش‌های این مجموعه برای افزایش سطح کیفی خدمات خود است.

در ادامه برخی از رویدادهای این شرکت در سال 98 را مرور می‌کنیم.

آریاک سفر

حضور گلستان در نمایشگاه تیرآرت

شرکت گلستان به عنوان اسپانسر طلایی نمایشگاه تیرآرت با هدف حمایت از فرهنگ و هنر ایران زمین شرکت داشت. دومین نمایشگاه تیرآرت از تاریخ ۴ تا ۷ تیر ماه ۹۸ در پردیس چهارسو برگزار شد. نمایشگاه تیرآرت با مشارکت ۲۰ گالری از سراسر ایران و با بیش از ۱۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در رشته‌های نقاشی، عکاسی، مجسمه و دیجیتال‌آرت برگزار شد.

اهدای یک دستگاه خودرو پیکانتو در جشنواره نورزی گلستان

یکی از برنامه‌های شرکت گلستان برگزاری قرعه‌کشی برای مشتریان است. در همین راستا قرعه‌کشی جشنواره نوروزی گلستان ویژه خریداران محصولات گلستان از فروشگاه‌های هایپراستار برگزار شد و آقای قاسم مرادیان قوجه بگلو از تهران برنده یک دستگاه خودرو پیکانتو شدند.

کمک به سیل زدگان گلستان

هچنین در سال 98 کمک‌های اهدایی گروه اقتصادی گلستان با همکاری سازمان هلال احمر در بین 5 هزار خانواده آسیب دیده در مناطق مختلف استان گلستان چون شهرستان گمیشان، روستای حیدرآباد و همچنین کمپ اسکان موقت سیل‌زدگان آق قلا در محل نمایشگاه بین‌المللی گرگان توزیع شد.

گلستان با تولید بیش از 300 محصول در 20 گروه مختلف و کارآفرینی برای بیش از 2 هزار نفر نقش قابل توجهی در تامین بازار داخلی و اشتغالزایی ایفا کرده است.

مرتبط با : گلستان
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز