مرزشکنی بیت کوین به وقوع پیوست

امروز بیت کوین با نرخ 48 هزار و 678 دلار کار خود را شروع کرد و در ادامه رکورد شکنی‌های پی در پی، بلاخره توانست به کانال قیمتی 50 هزار دلاری وارد شود. این رمزارز، که در حال حاضر بسیاری به شکستن کانال‌های مقاومتی بالاتر آن چشم دوخته‌اند، نسبت به دیروز هزار و 426 دلار افزایش قیمت داشت. اتریوم، دومین رمزارز مطرح جهان، همچنان با سرعت یکنواختی رشد قیمتی دارد و اکنون به محدوده 3 هزار و 324 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین برخلاف روز گذشته که آرام و یکنواخت جلوه کرد، امروز طوفانی در رشد قیمتی به راه انداخت و بلاخره بر پله 50 هزار دلاری ایستاد. اما این ارز دیجیتال هنوز با رکورد ماه آوریل، یعنی 65 هزار دلاری شدن، فاصله زیادی دارد. هر چند که برخی از فعالان بازار باور دارند این ارز دیجیتال به زودی رکورد قیمتی قبل را هم می‌شکند!

گزارش‌های منتشر شده بیانگر این است که پذیرش ارزهای مجازی از سوی سرمایه گذاران جهان طی یک سال اخیر افزایش قابل توجهی داشته و به میزان 881 درصد بالا رفته است. سرمایه بازار ارزهای مجازی در روز گذشته برابر 2.16 تریلیون دلار بود و میزان تجارت این ارزها هم به 109 میلیارد دلار رسید.

آریاک سفر

بهبود احساسات نسبت به بازار رمزارزها

گزارش اخیر کریپتونیوز نشان دهنده رشد احساسات حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال برای چهارمین هفته متوالی بود. بر اساس داده‌های وبسایت تحلیلی اومنیکس، میانگین متحرک هفت روزه امتیاز احساسات بازار یا همان سنت اسکور، برای 10 رمزارز برتر، 5.94 برآورد شد. شش مورد از این فهرست 10 ارزی در منطقه مثبت بودند. در زمان انتشار گزارش یکی از این 10 ارز سقوط گسترده‌ای داشته و به همین دلیل امتیاز کلی فهرست پایین به نظر می‌رسد.

گفتنی است که امتیاز احساسات بازار همواره عددی بین صفر تا 10 است. امتیاز بالاتر از 5.9 در منطقه مثبت و امتیاز پایین 4 در منطقه منفی قرار می‌گیرد.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز