مدیر پرورش یافته در جنرال الکتریک برای نجات بوئینگ چه خواهد کرد؟

شرکت جنرال الکتریک، شرکت چند ملیتی آمریکایی که در زمینه ساخت وسرویس موتورهای هواپیما فعالیت می کند و با شرکت بوئینگ همکاری نزدیکی دارد، مدیر جدیدی را به حلقه مدیران بوئینگ معرفی کرده است.

به گزارش کاما پرس به نقل از اکونومیست، اخبار جدیدی که از جنرال الکتریک منتشرشده یک سؤال را به ذهن متبادر می‌کند: آیا دیوید کلهن مدیر جدید که از جنرال الکتریک آمده می‌تواند شهرت بوئینگ و شریک بزرگ این شرکت،جک ولچ – مدیر جنرال الکتریک از سال1981 تا2001 – را نجات دهد؟

اخیرا شبکه‌های رسانه‌ای آمریکا اعلام کردند که هواپیمای مسافربری بوئینگ 737،از خطوط هوایی اوکراین ، طی حادثه‌ای خارج از تهران سقوط کرده است. البته این اتفاق در8 ژانویه براثر اصابت موشک ضد هوایی ایران رخ‌داده است نه براثر نقص فنی هواپیما. اگر فکر می‌کنید که دیوید کلهن ، مدیر جدید بوئینگ از13 ژانویه ، یکی از سخت‌ترین شغل‌های جهان را خواهد داشت ، درست فکر کردید. روز8 ژانویه ، فاجعه جدیدی برای این شرکت رخ داد، مرگ 176 نفر که مسافران این هواپیما بودند و درست بعد از بلند شدن، سقوط کرد. این حادثه با سقوط 2 هواپیمای دیگر در سال‌های 2018 و2019 که مسبب مرگ 346 نفر شدند، متفاوت بود. این سانحه در پی افزایش  تنش  بین ایران و امریکا به وجود آمد و این برای مدیر جدید بوئینگ، مشکلاتی به بار آورده است.  وی سعی دارد که شهرت بزرگ‌ترین شرکت هوافضای جهان را نجات دهد. خوشبختانه آقای کلهن،آخرین مدیر این شرکت راهم جک ولچ تعلیم داده است.
بعد از سال‌ها، زمانی که ولچ درسال2001 استعفا داد،جای او را شخصی به نام جف ایملت گرفت که تا سال2017،مدیریت جنرال الکتریک به عهده وی بود. تابه‌حال،این افراد، شرکت‌های بزرگ آمریکایی دیگری راهم مدیریت کرده‌اند.هیچ شرکتی به‌اندازه شرکت جنرال، پرسنل مجرب و باسابقه ندارد؛ افرادی که تحت مسئولیت جک ولچ حمایت و پرورش‌یافته‌اند. البته جنرال الکتریک یکی از شرکت‌هایی ست که تغییر کرده است و این کار کلهن را سخت می‌کند زیرا حتی در بوئینگ هم  نام جنرال الکتریک کمرنگ  شده است. مهم‌ترین اولویت‌ها برای مدیر جدید بوئینگ سفری مطمئن با بوئینگ، بیمه کردن مسافران، خدمه و خطوط هوایی است.

آریاک سفر

بوئینگ

مرتبط با : جنرال الکتریک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز