درگذشت غافلگیرانه مدیرعامل بانک مسکن بر اثر کرونا

ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن که از دی ماه 96 این سمت را به عهده داشت بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت .

به گزارش کاماپرس، خبر درگذشت ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن بر اثر بیماری کرونا در حالی دقایقی پیش توسط رسانه ها منتشر شد که پیش از این خبری از ابتلای وی به ویروس کرونا منتشر نشده بود.

مرحوم رحیمی انارکی از دی ماه 1396 مسئولیت مدیرعاملی بانک مسکن را به عهده داشت. در پی درگذشت مدیرعامل بانک مسکن ، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی با انتشار پیامی این ضایعه را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

خبر درگذشت ناگهانی دوست و همکار عزیزمان، مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیرعامل فقید بانک مسکن بر اثر بیماری کرونا بسیار تاسف‌برانگیز و حزن‌آور است.

مرحوم رحیمی انارکی، سالیان طولانی در بانک مسکن و در مدارج مختلف خدمت‌رسانی کرد و در سال‌های اخیر در کسوت مدیرعامل منشأ خیر و خدمت برای آحاد جامعه و کارکنان آن بانک بود.

آریاک سفر

صداقت بی‌نظیر، مسئولیت‌پذیری مجدانه، اهتمام مشفقانه، همدلی و فصاحت کلام از خصلت‌های فراموش نشدنی مرحوم رحیمی انارکی است که در خاطر همگان جاودانه خواهد ماند.

پیش از این ، آمار مختلفی از ابتلای کارکنان نظام بانکی به کرونا منتشر شده بود که در آنها تعداد مبتلایان را بیش از 3 هزار نفر و درگذشتگان بیش از 40 نفر اعلام شده بود اما خبری از ابتلای مدیران ارشد شبکه بانکی کشور به کرونا منتشر نشده بود و خبر درگذشت مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن بسیار ناگهانی و غافلگیرانه بود.

مرحوم رحیمی انارکی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت امور بانکی بود و از مدیرانی بود که مراحل رشد و ترقی خود را در بانک مسکن طی کرده بود.  در سوابق مدیرعامل فقید بانک مسکن، مدیریت واحد برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد، ریاست اداره برنامه ریزی و تشکیلات، مدیریت امور حقوقی و وصول مطالبات، مدیریت اداره کل امور بین الملل، مدیریت اداره کل حسابرسی داخلی و مدیریت اداره کل آمار و اطلاعات این بانک به چشم می خورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مسکن
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز