مدیریت فروشگاه رفاه تغییر کرد

لست سکند

روز گذشته محمدرضا نمازی به عنوان مدیرعامل فروشگاه رفاه معرفی شد. پیش از نمازی، رسول محمدی مدیریت این فروشگاه را برعهده داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمازی به دلیل سوابق مدیریتی به عنوان مدیرعامل فروشگاه رفاه انتخاب شد. وی پیش از این مدیریت شرکت به پرداخت ملت را برعهده داشت. نمازی دقیقا یکسال پیش به عنوان مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت منصوب شد. در زمان انتصاب وی به سمت مدیریت مجموعه به پرداخت ملت،علی حکیم‌جوادی‌، مدیرعامل هلدینگ فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، نمازی تجربه و توانمندی حفظ و افزایش سهم بازار به پرداخت را داشته و به رشد قیمت سهام این مجموعه کمک کرده است. هم اکنون وی مدیریت فروشگاهی با نزدیک به هزار و 500 شعبه در سی و یک استان کشور را برعهده گرفته است.

مختصری از پیشروی‌های‌‌ فروشگاه رفاه

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه از اردیبهشت ماه سال 1374 به منظور تهیه و تامین کالاهای اساسی خانوارهای ایرانی فعالیت خود را آغاز کرد. این فروشگاه همواره به دنبال تامین نیازهای اساسی مردم با کیفیت مطلوب با کمترین قیمت ممکن است. فروشگاه‌های نسل جدید رفاه مشتری مداری را به عنوان محور اصلی فعالیت خود در نظر گرفته و به دیدگاه‌ها و خواسته‌های آن‌ها را در نظر دارند. این مجموعه طی پنج سال گذشته میزبان پرسنل جدید بوده و تعداد همکاران آن از 2 هزار نفر به 15 هزار نفر رسیده است.

راز آسمان پایتخت

عملکرد بخش خصوصی این مجموعه در سال 1400 نشان دهنده این است که این فروشگاه رشد خوبی را از لحاظ سود هر سهم، حقوق پرداختی، فروش سالیانه و … تجربه کرد. فروشگاه رفاه در راستای پیشروی سریع همواره تلاش می‌کند و در نظر دارد تا سال 1402، تعداد 110 هزار نفر پرسنل و 15 هزار شعبه داشته باشد. به منظور دستیابی به همین هدف، اخیرا یک شعبه دیگر از فروشگاه رفاه در دیباجی تهران افتتاح شد.

فروشگاه رفاه به منظور قدردانی از مشتریان خود به صورت دوره‌ای مسابقات و تخفیف‌های مناسبتی را برای آن‌ها تدارک می‌بیند. یکی از این تخفیف‌‌ها به مناسبت ماه رمضان بود که روی کالاهای اساسی اعمال شد.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز