مدیرعامل بیمه ملت روز خبرنگار را تبریک گفت

بیمه‌ ملت با تأکید بر مشتری‌مداری همواره می‌کوشد تا با به کارگیری مدیران باتجربه و کارشناسان متخصص به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به بیمه‌گزاران خود و همچنین سرعت بخشیدن به رشد و توسعه اقتصادی کشور، افزایش بهره‌وری و رشد کمی و کیفی صنعت بیمه، گام‌های مؤثری بردارد.

به گزارش کاما پرس، این شرکت توانسته در طول دوران فعالیت خود با انعقاد قراردادهای بزرگ در صنایع مختلف، نقش مهمی در پشتیبانی از فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زا در کشور داشته باشد. خوشبختانه بیمه‌ملت در سال جاری برای ششمین سال متوالی، موفق به کسب بالاترین رتبه توانگری در بین شرکت‌های بیمه داخلی بر اساس گزارش رسمی بیمه مرکزی شد که این مهم، گویای توانمندی و حرکت صحیح این مجموعه در جهت مشتری‌مداری، شفافیت و ارائه هرچه بهتر خدمات به آحاد جامعه است.

به گزارش ایسنا، دکتر اسماعیل دلفراز، مدیرعامل شرکت بیمه ملت، به مناسبت روز خبرنگار و گرامی‌داشت جایگاه و مقام خبرنگاران، این روز را به اصحاب رسانه و قلم تبریک گفت:

حق را بگو، هر چند به زیان خودت باشد.
امیرالمؤمنین (علیه السلام)

هفدهم مرداد در گاه‌شمار ایران عزیز به نام روز خبرنگار ثبت شده است.

آریاک سفر

چه زیباست روزی را به نام پاسداشت مقام شما نامگذاری کردند. شمایی که با رنج، روزگار می‌گذرانید تا قلمتان بیمه آسایش ملت باشد.
در سالروز گرامی‌داشت شهید صارمی و روز خبرنگار، یادی کنیم از روح‌الله رجایی (سردبیر تازه درگذشته روزنامه جام جم) که شرافت قلمش زبانزد بود و رفتنش شوکی عظیم به جامعه روزنامه‌نگاران کشور وارد کرد.

مبارک باشد روزی که به نام شماست!

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه ملت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز