مدیرعامل بانک رفاه کارگران عید قر بان را تبریک گفت

بانک رفاه

اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت و در ادامه از عدم حضور مسلمانان در این روز خجسته در طواف کعبه به علت ویروس کرونا اظهار ناراحتی کرد.

به گزارش کاماپرس، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

هموطنان معزز و گرانقدر

سلام علیکم

آریاک سفر

فرا رسیدن دهم ذی‌الحجه عید سعید قربان، زیباترین تجلی عبودیت و بندگی و فصل قرب الهی را محضر تمامی شما عزیزان خداجو تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

عیدالاضحی جلوه‌گاه تسلیم، سرسپردگی، عشق و علاقه مخلوق به معبود جل جلاله است که با ایثار عزیزترین و گرانبهاترین دارایی و مکنت خود در پیشگاه قادر متعال، ترجمان نوینی از بندگی و خضوع در پهنه گیتی خلق شد.

متأسفانه در سالی که شیوع ویروسی منحوس و شوم کره خاکی را فرا گرفته همه ملل مسلمان به ویژه هموطنان خداجو و عاشقان حرم مقدسش را از طواف کعبه محروم ساخته، به درگاه ایزد متعال دست به دعا می‌بریم و خالصانه و صادقانه استعانت طلبیده تا عالم هستی را از شرّ این بیماری پاک سازد، تا ان‌شاءالله با حضور در حرمش، عید قربان را جشن گیریم.

بار دیگر ضمن تبریک و تهنیت مجدد این عید عزیز و بزرگ، از درگاه خداوند سبحان اعتلا و پیشگامی میهن سرافراز اسلامی و صحت، سلامت و بهروزی شما ملّت شریف و فهیم را مسألت دارم.

 

اسماعیل للـه‌گانی

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز