مدارک لازم برای دریافت وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

لست سکند

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای راحتی بیشتر مشتریان خود اعم از حقیقی و حقوقی وام‌های قرض الحسنه بانکی را در قالب انواع طرح‌ها به آن‌ها پرداخت می‌کند. به هر حال پرداخت هر نوعی از وام قرض الحسنه بانک مهر به مدارک مخصوصی احتیاج دارد که برخی از آن‌ها در تمامی وام‌ها مشترک هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اطلاعات موجود در وبسایت بانک برای دریافت تمامی وام‌های قرض الحسنه این بانک نیاز به سپرده گذاری در شعب آن نبوده و برخی از تسهیلات این بانک بدون سپرده و با داشتن برخی شرایط مدنظر بانک هم پرداخت می‌شود. البته که وام به دارندگان حساب‌های قرض الحسنه پس انداز و جاری که دارای امتیاز لازم باشند راحت‌تر و بهتر تعلق می‌گیرد.

پیش‌تر طبق ضوابط بانک مرکزی برای اعطا تسهیلات، داشتن ضامن معتبر ضروری بود ولی اکنون بانک مهر ایران برای پرداخت برخی از انواع وام‌های خود این شرایط را کنار گذاشته و با مدارک و اسناد معتبر دیگری اقدام به پرداخت انواع وام به مشتریان خود کرده است.

با این حال طبق قوانین موجود بانکی، همانطور که بیان شد برخی تسهیلات این بانک نیاز به ضامن دارند. براساس ضوابط و مقررات ابلاغی از بانک مرکزی به تمامی بانک‌ها و مدنظر قرار دادن شرایط مشتریان، برای دریافت وام تا حداکثر 10 میلیون تومان یک ضامن معتبر و تا سقف 30 میلیون تومان دو ضامن کسر از حقوق به تشخیص شعبه پرداخت کننده کافی است. تشخیص اعتبار ضامن‌ها و پذیرش آن‌ها برعهده بانک است. ضمنا نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی هم از دیگر معیارهای پرداخت وام در بانک مهر ایران محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

از وام های جدید بانکی مطلع شوید:

معیار معدل حساب

به طور کلی متقاضیان دریافت وام از این بانک می‌توانند با تمرکز و گردش وجوه در حساب‌های خود که مربوط به این مجموعه است و انجام عملیات بانکی، واریز و برداشت و همچنین ایجاد میانگین حساب‌ مناسب، دوره‌های سه الی 12 ماه با توجه به نوع تسهیلات دریافتی، از اولویت‌های دریافت وام برخوردار شوند.

بر اساس اعلام بانک مهر ایران، حداکثر مبلغ تسهیلات این بانک برای هر نفر 30 میلیون تومان و با سقف نرخ کارمزد 4 درصد سالیانه است.

طبق اعلام این بانک منابع تخصیص یافته برای پرداخت وام در این بانک به شکل طرح‌های مختلف در بخش‌های ازدواج، درمان، ودیعه مسکن، تعمیر خانه، کسبه و صنوف، ابزار کار و همچنین اعتبار در حساب جاری و وجه اداره شده و… به متقاضیان پرداخت می‌شود.

دیگر شرایط موردنیاز برای دریافت وام از بانک مهر ایران

برای ضمانت تسهیلات لازم نیست که ضامن یا ضامن‌های مورد نظر در بانک مهر ایران حساب داشته باشند. در برخی مواقع حتی نیازی به حضور آن‌ها در شعب بانک هم نیست. چون بانک مهر ایران سامانه تسهیلات آنلاین را راه اندازی کرده که با آن متقاضیان وام در صورت تمایل و به منظور سرعت در روند ثبت سیستمی می‌توانند اطلاعات ضامن‌ها را اینترنتی ثبت کنند.

افراد می‌توانند درخواست تسهیلات خود را به صورت غیرحضوری ارائه داده و حتی مدارک موردنیاز را هم از این طریق تکمیل کنند. ضمن اینکه امکان ادامه پیگیری‌ها در خصوص زمان و نحوه دریافت وام هم از این طریق وجود دارد. بانک قرض الحسنه مهر ایران برای رفاه حال بیشتر مشتریان خود و کاهش هزینه‌های فرصت برای آنان، دریافت سفته برای اعطا تسهیلات قرض الحسنه را هم حذف کرده است.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “مدارک لازم برای دریافت وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

  1. سجادیوسف زاده گفته:

    من که چهار ساله پول گذاشتم حسابم هم همیشه درحال کار بوده.دریغ ازهزارتومت وام.همیشه هم واسه ده اومد وام یه ضامن می‌خوام.همش دروغه.واسه کارمندان ونفرات دورورخودشونه

  2. محمد هادی الماسی گفته:

    من از سال 95 که حساب باز کردم 70 میلیون واریز کردم به حساب و تا 1399 حدود 500 میلیون امتیاز وام داشتم با باز پرداخت خیلی عالی و طولانی مدت و دو سال هم کاتخوان مغازه رو با فروش خیلی عالی به این حساب متصل کردم ولی وقتی سال 1401 خواستم 500 میلیون وام روی چند تا حساب بگیرم گفتن از سال 98 میتونی وام بگیری یعنی 400 میلیون از امتیاز وامی که داشتم رو فرمالیته کردن رفت در صورتی که خود رییس بانک هم در جریان بودن که بنده این مقدار وام رو داشتم ولی هیچ کسی قبول نکرد و امتیازم رو از بین بردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز