محمدرضا گلزار از شایعه میلیاردی شاکی شد

محمدرضا گلزار بازیگر و مجری مشهور و پرطرفدار بابت انتشار خبر دریافت دستمزد 18 میلیاردی در فضای مجازی از یک منتقد سینما به پلیس فتا شکایت کرده است.

به گزارش کاماپرس، تاکنون شاهد ثبت شکایتی از سوی گلزار درباره اخبار مختلفی که به وی نسبت می دهند نبوده ایم اما این بار این سلبریتی پرطرفدار با شایعاتی که پیرامون فعالیت هایش به عنوان مجری زمزمه می شود برخورد دیگری کرده است.

طرف شکایت گلزار پوریا ذوالفقاری منتقد سینماست. ذوالفقاری با انتشار متنی اینستاگرامی از شکایت محمدرضا گلزار به دلیل انتشار رقمی به عنوان دستمزد این بازیگر برای اجرای مسابقه هفت خان خبر داد. وی نوشته است: از تماس پلیس فتا متوجه شدم جناب محمدرضا گلزار در کنار نوشتن متن ها و توصیه هایی خطاب به خودش مبنی بر بی اعتنایی به دیدگاه ها و حرف های دیگران ظاهرا طاقت نیاورده و از من شکایت کرده اند.

من در تمام این مدت می دانستم اگر تکذیبیه‌ای منتشر شود،اخلاقا و قانونا باید آن را در صفحه‌ام منتشر کنم ولی ظاهرا جناب گلزار و وکلایشان ترجیح داده اند بازی را این شکلی پی بگیرند.

مشکلی نیست. آماده ام و طی دو روز آینده به پلیس فتا مراجعه خواهم کرد. قصه ما و سلبریتی ها دارد به جاهای جالبش می رسد.

آریاک سفر

ظاهرا این شکایت دلیل مطلبی صورت گرفته که پوریا ذوالفقاری ۳۰ فروردین سال جاری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود و در آن مطلب مدعی شده بود که محمدرضا گلزار برای اجرای مسابقه هفت خان۱۸ میلیارد تومان دستمزد دریافت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز