محصول جدید اپل چگونه به کمک افراد کم حواس می آید؟ (فیلم)

اپل Airtags
لست سکند

اپل محصول جدیدی را معرفی کرده که به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از گوشی های آیفون وسایل گم شده خود را به راحتی پیدا کنند.

به گزارش کاماپرس، ویدئوی این محصول جدید که AirTags نام دارد به تازگی بر روی کانال این شرکت منتشر شده است. AirTags اشیای کوچک دایره ای شکلی هستند که به بلوتوث LE (فناوری بی سیم با انرژی کم)، باتری، بلندگو و شتاب سنج مجهز هستند. به گفته مدیران اپل کاربران می توانند این اسسوری را به اشیای مختلفی مانند کلیدها، کوله پشتی، چمدان و دیگر اقلام شخصی متصل کرده تا در صورت گم شدن، سریع آنها را پیدا کنند. یافتن این اقلام از طریق برنامه Apple Find My امکان پذیر است که ناوبری صوتی و تصویری دقیق را در دسترس کاربران قرار می دهد. این تگ ها امکان سفارشی سازی را برای کاربران فراهم کرده و باتری تعبیه شده تا یک سال منبع برق آن را تغذیه می کند.

این شرکت تأکید کرده است که AirTags “برای ردیابی اشیا و نه افراد” طراحی شده اند. اپل این اطمینان را به کاربران می دهد که حتی این شرکت از مکان ایرتگ ها اطلاعی نخواهد داشت. قیمت هر یک از این تگ ها 29 دلار و برای یک مجموعه چهار عددی 99 دلار در نظر گرفته شده است. این محصول جدید از 23 آوریل برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود و از 30 آوریل به دست مشتریان خواهد رسید.

راز آسمان پایتخت

آیفون 12 چطور مسیر تکامل خود را طی کرد؟ (فیلم)

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز