محصولات نوین پرداخت ایران کیش و سیمرغ رونمایی شد

امروز مراسم تمدید تفاهم نامه همکاری فروشگاه اتکا و بانک تجارت با حضور مدیریت شرکت‌های اتکا، بانک تجارت، ایران کیش و سیمرغ تجارت برگزار شد. در جریان این مراسم برخی محصولات و راهکارهای نوین پرداخت شرکت کارت اعتباری ایران کیش، به خصوص خدمت کیف پول آفلاین سیمرغ تجارت نمایش داده شد که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، مسعود حشمتی پور، مدیرعامل اتکا، در این مراسم نسبت به پوشش جامعه هدف 5 میلیون و 500 نفری فروشگاه با فناوری‌های به روز بانک تجارت ابراز امیدواری کرد. حشمتی پور در جریان این جلسه اقدامات جدید بانک تجارت و ایران کیش را عاملی برای رفع مشکلات پرداختی دانست. وی همچنین به رفع دغدغه‌های مجموعه اتکا در زمینه‌های پرداخت الکترونیکی با استفاده از فناوری‌های نوین کارت اعتباری ایران کیش اشاره کرد.

آریاک سفر

در این جلسه پیمان طبری، مدیرعامل ایران کیش، به معرفی کیف پول سیمرغ تجارت پرداخت و گفت: خدمت جدید مجموعه ایران کیش در واقع کیف پول آفلاین بانک تجارت است و اکنون بخش قابل توجهی از کارت‌های بانک تجارت امکان تجهیز شدن توسط این خدمت جدید را دارند. کاربری کیف آفلاین سیمرغ تجارت در تهران، اراک و زنجان عملیاتی شده و اکنون شهروندان این مناطق امکان استفاده از خدمت مذکور را در مترو، اتوبوس و حمل و نقل‌های شهری دارند.

پرداخت‌های غیرتماسی، پرداخت‌های متنوع با کیو آر کد و … از جمله خدمات متنوع شرکت اعتباری ایران کیش محسوب می‌شود. شهره آقابابایی، مدیرعامل سیمرغ تجارت، در خصوص این کیف پول اظهار کرد: با استفاده از این کیف امکان انجام انواع تراکنش، نمایش موجودی کارت، گزارش دهی عملیات آخر، مصرف و شارژ مجدد وجود دارد. کاربران برای بهره مندی از خدمات متنوع کیف آفلاین سیمرغ باید آن‌ها را به دستگاه‌های ان.اف.سی دار ایران کیش متصل کنند. ویژگی مهم این کیف پول‌، امنیت بسیار بالا و عدم نیاز وارد کردن رمز در آن‌ است.

مرتبط با : اتکابانک تجارتسامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارتکارت اعتباری ایران کیش
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز