محصولات سایپا به ونزوئلا صادر می شود

وزیر حمل و نقل ونزوئلا ضمن بازدید از مرکز تحقیقات ونوآوری همچنین محصولات سایپا درخواست خود را مبنی بر همکاری ارائه داد و این خودروساز نیز آمادگی خود را ابراز کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خبرخودرو، وزیر حمل و نقل و رئیس بخش ونزوئلایی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ونزوئلا پس از بازدید از مرکز تحقیقات و فن‌آوری سایپا با مدیرعامل این شرکت درباره همکاری‌های مشترک سایپا با ونزوئلا تبادل نظر کردند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این دیدار از عملکرد تولیدی سایپا گزارشی شرح داد و افزود: گروه خودروسازی سایپا در زمینه تولید محصولات مدرن قدم برداشته و به زودی محصولات جدید سایپا در بازار عرضه خواهند شد.

چگونگی صادرات محصولات سایپا به ونزوئلا

علی تیموری ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با ونزوئلا گفت: صنعت خودروسازی در هر کشوری مهم است و بر صنایع دیگر نیز اثر می‌گذارد. سایپا هم قصد دارد با کشور ونزوئلا همکاری و محصولات خود را در بازار این کشور عرضه کند.

آریاک سفر

وزیر حمل و نقل ونزوئلا به تولید خودروهای مدرن سایپا اشاره کرد و اظهار کرد: سایپا پرچم‌دار خودروسازی ایران است و نقش موثری در ارائه خدمات به مردم دارد. این خودروساز پیشرفت زیادی در حوزه تکنولوژی و فن‌آوری داشته و امیدوارم به زودی همکاری این خودروساز سبب شود تا کارخانه خودروسازی سایپا در ونزوئلا مجددا شروع به کار کند.

رامون بلاسکز ادامه داد: به زودی ده هزار خودرو از سایپا خریداری می‌شود که این خودروها به صورت کامل یا پکیج قطعات به کشور ونزوئلا وارد می‌شوند و سپس در همانجا مونتاژ شده و در بازار خودرو به فروش خواهد رسید. اگر این اتفاق رخ دهد سبب صادرات محصولات سایپا به کشورهای دیگر نیز خواهد شد و این امر سبب توسعه دو کشور می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز