محسن هاشمی برای ریاست دوباره بر شورای شهر نامزد شد

یکی از اعضای کنونی هیات رئیسه شواری شهر تهران از آمادگی محسن هاشمی برای تکیه زدن مجدد بر کرسی ریاست این شورا خبر داد.

به گزارش کاماپرس، محسن هاشمی از ابتدای دوره پنجم شورای شهر ریاست این شورا را به عهده داشت و گمانه زنی هایی نیز درباره شهردار شدن وی در پایتخت مطرح شده بود که به سرانجام نرسید. اکنون به نظر می رسد هاشمی اسب خود را برای تصدی دوباره ریاست شورای شهر زین کرده است.

بنا به اعلام فرارو، زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره نامزدهای پست های شواری شهر تهران گفته است: محسن هاشمی به عنوان کاندیدای ریاست بر شورای شهر تهران، سید ابراهیم امینی به عنوان نامزد نایب رئیس شورای شهر، علی اعطا به عنوان کاندیدای سخنگوی شورای شهر تهران و بنده به عنوان کاندیدای منشی هیات رئیسه شورای شهر تهران آمادگی خود را برای انتخابات هیات رئیسه شورای شهر در سال چهارم اعلام کرده‌ایم.

انتخاب هیات رئیسه شورای شهر؛ یکشنبه آینده

وی از بیان توضیحات بیشتر درباره کاندیداتوری این افراد و دیگر اعضای شورای شهر برای پست های ریاست شورا خودداری کرده  و گفته است: در مورد سایر اعضا و نظرشان اطلاع ندارم.

آریاک سفر

بر اساس این گزارش انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر پنجم یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و با آغاز شمارش معکوس جهت برگزاری این انتخابات، انتقاد از عمکرد شورا بالا گرفته و پیشنهاد‌هایی برای جایگزینی افرادی به جای محسن هاشمی  نیز مطرح شده است.

رقبای محسن هاشمی در ریاست بر شورای شهر

شورای شهر پنجم بزودی وارد سال چهارم فعالیت می‌شود و یک سال مانده به پایان فعالیت شورایی‌ها موج انتقادات به این شورا و هیات رئیسه آن بالا گرفته به طوری که حتی محسن هاشمی، رئیس شورای شهر هم به آن نقد دارد و می‌گوید سال آخر شورای پنجم نباید بگذاریم خطا‌ها تکرار شود. البته هاشمی این نقد را طبیعی می‌داند و معتقد است رویکرد باید اصلاح خطاهاباشد.

از احمد مسجد جامعی، محمدجواد حق شناس و مرتضی الویری به عنوان رقبای محسن هاشمی در رقابت برای ریاست شواری شهر نام برده شده است.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “محسن هاشمی برای ریاست دوباره بر شورای شهر نامزد شد

  1. مسعود موسی خانی گفته:

    کم اختلاص کردید دستتان را مستقیم در جیب مردمم بکنید مانند …نه من اولین باره دیدگاه را نوشتم دیدگاه بنده را به نام شخص دیگر نوشتید شاید دوست دارید ننویسید مهم نیست حتما دیدگاهم به مذاق شما خوش نیامد

  2. دبیر بازنشسته رشت گفته:

    به مذاق شما خوش نمیاد انتقاد به محسن خان. چاب نمی‌کنید واجازه ارسال دیگاه آدم را نمی دید. مردم تحمل شنیدن صدای چباولگران را ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز